Chips!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Meestal is alleen klakken met de tong voldoende hoor. Of gewoon zeggen. Schoppen sowieso niet, klein beetje aantikken hooguit.
Fijn weekend!
En dit ->quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Chips!
Heb ik net shurikens aan m'n comboy boots gemaakt, zo van, die prikken nog beter dan ordinaire sporen ... weer niet goed
Ja, stoer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik hou het dan wel bij mijn stalen ros met 51 paarden ingebouwd
Schoppen is onbeleefd, eerst energy up, dat is als het goed is al genoeg, als dat niet werkt rustig je been tegen de zijkant aanleggen en waar nodig wat aandrukken(spier van de kuit dikker maken).quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Kroketvulling het volgende:
Je schopt hem toch tegen zijn buik aan?
Ik brei er ook maar eens een eind aan. Fijn weekend allemaal!
Nou, daar denken vadertje staat en oom agent toch anders over ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, stoer!
En die mag je op de staart trappen he
Dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Meestal is alleen klakken met de tong voldoende hoor. Of gewoon zeggen. Schoppen sowieso niet, klein beetje aantikken hooguit.
Fijn weekend!
Die term zegt mij inderdaad helemaal niets! ...NHS termpie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:19 schreef erodome het volgende:
Oh shit, praat ik over energy up, wat grappig is dat veel mensen denken dat ik vaak vage taal gebruik, maar dat dit gewoon termen in horseland zijn die ik dan vaak ook gebruik bij andere zaken
Veel plezier alvast he!quote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
Kado was in elk geval een succes, geen vliegangst![]()
Nu nog werkelijk vliegen. Mogen 2 passagiers mee & daar ben ik er één van ...
Thnx.quote:
Een schouder om op uit te huilen is alles wat ik je kan biedenquote:Even een klacht: waarom is mijn museumnachtkaartje niet meer geldig voor de Artis? Honden! Vuile honden zijn het!
Oh top! Dus je bent er bijquote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, daar denken vadertje staat en oom agent toch anders over ...![]()
Kado was in elk geval een succes, geen vliegangst![]()
Nu nog werkelijk vliegen. Mogen 2 passagiers mee & daar ben ik er één van ...
Oeh, een grote brede mannenschouder! Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef R0N1N het volgende:
Een schouder om op uit te huilen is alles wat ik je kan bieden
Wel huilen he!quote:Op maandag 8 november 2010 14:00 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oeh, een grote brede mannenschouder! Nou, daar zeg ik geen nee tegen!
Heej,quote:
Ha, nee, geen van dat. Ik heet ook geen Susanne of iets wat daar op lijkt en sushi heb ik nog nooit gehad. Het is een Fins woord voor wolf,quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heej,
Ik vroeg mij af, is jouw naam een verbastering van Sushi of heet je eigenlijk Susan?
Ik krijg ineens een visioen.. even wachten of dat uitkomt.quote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ha, nee, geen van dat. Ik heet ook geen Susanne of iets wat daar op lijkt en sushi heb ik nog nooit gehad. Het is een Fins woord voor wolf,
Nah, heb helemaal niks met wolven eigenlijk, geen idee wat me destijds bezielde.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een visioen.. even wachten of dat uitkomt.
Maar wel apart dan! Leuk. Je komt uit Finland begrijp ik? En je hebt iets met wolven?
Die username was in gebruikquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef _Led_ het volgende:
En je hebt niet toevallig ook sex met paarden ?
Wat apart om de taal te gaan studeren? En niks met wolven zeg je? Heb je wel eens gehoord van krachtdieren?quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Nah, heb helemaal niks met wolven eigenlijk, geen idee wat me destijds bezielde.
Maar ik kom niet uit Finland, studeer(de) de taal alleen. Verleden tijd want studie staat nu op een heel laag pitje; hoef alleen nog maar een scriptie en een minor en dan ben ik er. En later ga ik in Finland wonen
Die username was in gebruik![]()
Talen zijn gewoon heel fascinerend, Fins klinkt altijd een beetje hypnotiserend, vind 't erg mooi. Klinker/medeklinkerverhoudings is ook bijna 1 op 1quote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat apart om de taal te gaan studeren? En niks met wolven zeg je? Heb je wel eens gehoord van krachtdieren?
Ja.. daar heeft het inderdaad wel mee te maken, oorsprong vlgs mijquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Talen zijn gewoon heel fascinerend, Fins klinkt altijd een beetje hypnotiserend, vind 't erg mooi. Klinker/medeklinkerverhoudings is ook bijna 1 op 1![]()
Nee ? Komt dat uit het sjamanisme ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |