Voor je iets kunt bewijzen zul je het eerst goed moeten definieren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef Susi het volgende:
Van Lommel: "Als je ervan uitgaat dat de wetenschap materialistisch is, schakel je per definitie bewustzijn uit. Want bewustzijn is niet te meten. Ik kan nooit wetenschappelijk bewijzen dat iemand verliefd is of een schilderij heel mooi vindt. En toch is het de meest grote realiteit die een mens heeft. Dus stel ik dat je een ander soort wetenschap moet hebben die ook subjectieve elementen toelaat. Wetenschap is voor mij vragen stellen met een open geest."
Ik heb er ook enorm zin inquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Als je 1 iemand er als een malloot bovenuit ziet springen - zwaai dan even naar me
TRU meetquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef senesta het volgende:
Wie? Wat? Waar gaan jullie heen? Wat heb ik gemist?
Dat is zeker waar, er zijn ook verschillende lagen mijns inziens. Als je slaapt ben je in een ander soort bewustzijn dan als je wakker bent. Of bewusteloos.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Voor je iets kunt bewijzen zul je het eerst goed moeten definieren.
En daar schort het nou juist - niet bij het bewijs, maar bij de definitie.
Er is geen eenduidige definitie van bewustzijn.
Ze doen alsof ze "toevallig" allebei naar dat concert gaan maar eigenlijk....quote:
Ik voel me hier dan ook helemaal thuis.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus ... je weet niet wat je zelf roept, hoe dat te interpreteren, en of dat serieus te nemen valt ?
Welkom in TRU![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:19 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Faeces in combinatie met een vork smiley.
Faeces is Latijn, feces is Nederlandsquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Bastard het volgende:
Mensen die faeces bedoelen maar feces schrijven
Mensen die niet snappen dat het geen hol uitmaakt hoe je het schrijft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:37 schreef Bastard het volgende:
Mensen die faeces bedoelen maar feces schrijven
Heerlijk!quote:
Nou ja gestudeerd is ook weer teveel credit. Tijdens mijn genoten opleiding had ik moeten zeggen, ik werd ziekenverzorgerquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wat heb je gestudeerd Bastard? Op mijn studie hadden ze het nooit over uitwerpselen.
Waarvoor respect & huldequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja gestudeerd is ook weer teveel credit. Tijdens mijn genoten opleiding had ik moeten zeggen, ik werd ziekenverzorger
Oh ja, dat heeft er dan wel mee te maken. Waarom ben je ermee gestopt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja gestudeerd is ook weer teveel credit. Tijdens mijn genoten opleiding had ik moeten zeggen, ik werd ziekenverzorger
Wat geeft het idee dat ik die opleiding niet zou hebben afgerond?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oh ja, dat heeft er dan wel mee te maken. Waarom ben je ermee gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |