Chips!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Meestal is alleen klakken met de tong voldoende hoor. Of gewoon zeggen. Schoppen sowieso niet, klein beetje aantikken hooguit.
Fijn weekend!
En dit ->quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Chips!
Heb ik net shurikens aan m'n comboy boots gemaakt, zo van, die prikken nog beter dan ordinaire sporen ... weer niet goed
Ja, stoer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik hou het dan wel bij mijn stalen ros met 51 paarden ingebouwd
Schoppen is onbeleefd, eerst energy up, dat is als het goed is al genoeg, als dat niet werkt rustig je been tegen de zijkant aanleggen en waar nodig wat aandrukken(spier van de kuit dikker maken).quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Kroketvulling het volgende:
Je schopt hem toch tegen zijn buik aan?
Ik brei er ook maar eens een eind aan. Fijn weekend allemaal!
Nou, daar denken vadertje staat en oom agent toch anders over ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, stoer!
En die mag je op de staart trappen he
Dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Meestal is alleen klakken met de tong voldoende hoor. Of gewoon zeggen. Schoppen sowieso niet, klein beetje aantikken hooguit.
Fijn weekend!
Die term zegt mij inderdaad helemaal niets! ...NHS termpie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:19 schreef erodome het volgende:
Oh shit, praat ik over energy up, wat grappig is dat veel mensen denken dat ik vaak vage taal gebruik, maar dat dit gewoon termen in horseland zijn die ik dan vaak ook gebruik bij andere zaken
Veel plezier alvast he!quote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
Kado was in elk geval een succes, geen vliegangst![]()
Nu nog werkelijk vliegen. Mogen 2 passagiers mee & daar ben ik er één van ...
Thnx.quote:
Een schouder om op uit te huilen is alles wat ik je kan biedenquote:Even een klacht: waarom is mijn museumnachtkaartje niet meer geldig voor de Artis? Honden! Vuile honden zijn het!
Oh top! Dus je bent er bijquote:Op zondag 7 november 2010 17:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, daar denken vadertje staat en oom agent toch anders over ...![]()
Kado was in elk geval een succes, geen vliegangst![]()
Nu nog werkelijk vliegen. Mogen 2 passagiers mee & daar ben ik er één van ...
Oeh, een grote brede mannenschouder! Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef R0N1N het volgende:
Een schouder om op uit te huilen is alles wat ik je kan bieden
Wel huilen he!quote:Op maandag 8 november 2010 14:00 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oeh, een grote brede mannenschouder! Nou, daar zeg ik geen nee tegen!
Heej,quote:
Ha, nee, geen van dat. Ik heet ook geen Susanne of iets wat daar op lijkt en sushi heb ik nog nooit gehad. Het is een Fins woord voor wolf,quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heej,
Ik vroeg mij af, is jouw naam een verbastering van Sushi of heet je eigenlijk Susan?
Ik krijg ineens een visioen.. even wachten of dat uitkomt.quote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Ha, nee, geen van dat. Ik heet ook geen Susanne of iets wat daar op lijkt en sushi heb ik nog nooit gehad. Het is een Fins woord voor wolf,
Nah, heb helemaal niks met wolven eigenlijk, geen idee wat me destijds bezielde.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een visioen.. even wachten of dat uitkomt.
Maar wel apart dan! Leuk. Je komt uit Finland begrijp ik? En je hebt iets met wolven?
Die username was in gebruikquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef _Led_ het volgende:
En je hebt niet toevallig ook sex met paarden ?
Wat apart om de taal te gaan studeren? En niks met wolven zeg je? Heb je wel eens gehoord van krachtdieren?quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Nah, heb helemaal niks met wolven eigenlijk, geen idee wat me destijds bezielde.
Maar ik kom niet uit Finland, studeer(de) de taal alleen. Verleden tijd want studie staat nu op een heel laag pitje; hoef alleen nog maar een scriptie en een minor en dan ben ik er. En later ga ik in Finland wonen
Die username was in gebruik![]()
Talen zijn gewoon heel fascinerend, Fins klinkt altijd een beetje hypnotiserend, vind 't erg mooi. Klinker/medeklinkerverhoudings is ook bijna 1 op 1quote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat apart om de taal te gaan studeren? En niks met wolven zeg je? Heb je wel eens gehoord van krachtdieren?
Ja.. daar heeft het inderdaad wel mee te maken, oorsprong vlgs mijquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Talen zijn gewoon heel fascinerend, Fins klinkt altijd een beetje hypnotiserend, vind 't erg mooi. Klinker/medeklinkerverhoudings is ook bijna 1 op 1![]()
Nee ? Komt dat uit het sjamanisme ?
Dat zeker, maar ik heb dat zelf helemaal niet. Vind de hond en de katten thuis best aardig, maar dat is het ook wel.quote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. daar heeft het inderdaad wel mee te maken, oorsprong vlgs mij
http://www.shamanshome.com/NL/power%20animals.html
Weet er het fijne ook niet van, het is alleen frapant dat sommige mensen zich aangetrokken voelen tot een dier, helemaal als er geen rede voor is.
Jaja.quote:Op maandag 8 november 2010 14:56 schreef _Led_ het volgende:
Mensen voelen zich tot vanalles aangetrokken hoor. Voor elke persoon die zich aangetrokken voelt tot een dier is er ook een die zich aangetrokken voelt tot een auto, vliegtuig of stoomlocomotief.
Om daar nou gelijk iets 'spiritueels' bij te gaan zoeken vind ik een beetje vreemd.
Je had gewoon zoiets van.. " Finland" en je ging dat bestuderen, met name de taal.. ja.. apart wel toch? Je hield jezelf ook niet tegen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb dat zelf helemaal niet. Vind de hond en de katten thuis best aardig, maar dat is het ook wel.
De volkeren die ik met m'n studie meekrijg, doen dit van oorsprong ook; de oorsprong van hun volk zit waarschijnlijk bij de Oeral, richting Siberië.
Maar mijn aantrekking is dus tot Finland, zonder een reden. Een vorig leven zal ik er wel hebben gezeten.
Wat claim jij nou? Alles doorgestoken kaart? Zaal ingelicht? Hoe?quote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef Susi het volgende:
Overigens heb ik van het weekend bij Derek Ogilvie gewerkt en daarna met een aantal mensen staan praten. Er waren maar weinig hallelujah-verhalen, ook leuk om te merken hoe de zaal van te voren wordt ingericht zodat de 'juiste' mensen op de 'juiste' plekken gaan zitten.
Er is meer tussen hemel en aarde, maar dat is niet Derek Ogilvie
Ja, raaarrrr he ? Naja, als je een brief via RTL had gestuurd kon je zomaar kaarten kopen en op een bepaalde rij op een bepaalde stoel belanden, waarna Derek zomaar je levensloop kon vertellenquote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat claim jij nou? Alles doorgestoken kaart? Zaal ingelicht? Hoe?
Nee, zeker niet, heb er ook een tijd gewoond en dat was voor m'n gemoedstoestand wel vrij goed, dus ik keer er zeker nog weer om te wonen. Had dat al sinds mijn vijftiende, dus nu een jaar of zeven.quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je had gewoon zoiets van.. " Finland" en je ging dat bestuderen, met name de taal.. ja.. apart wel toch? Je hield jezelf ook niet tegen.
Ik duld geen concurrentie!quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef _Led_ het volgende:
En je hebt niet toevallig ook sex met paarden ?
...Oh?quote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef Susi het volgende:
Ha, nee, geen van dat. Ik heet ook geen Susanne of iets wat daar op lijkt en sushi heb ik nog nooit gehad. Het is een Fins woord voor wolf,
Het heeft .. zou je kunnen zeggen.. een "magische" aantrekkingskracht op je?quote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, heb er ook een tijd gewoond en dat was voor m'n gemoedstoestand wel vrij goed, dus ik keer er zeker nog weer om te wonen. Had dat al sinds mijn vijftiende, dus nu een jaar of zeven.
En ben geen Finlandfanaticus dat ik hele boeken lees over Finland en allemaal tienen haal voor m'n studie, het is gewoon suf weten dat ik daar hoor.
Led hoort bij het meubilair inderdaad, maar zo "voorspelbaar" ook.quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ach... het is verders wel amusant om te lezen...
Ik denk dat ik te nuchter ben om over magisch te spreken, maar het is gewoon zo, ik hoor daar.quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het heeft .. zou je kunnen zeggen.. een "magische" aantrekkingskracht op je?
Nou.. dat zou toch apart zijn dan nietwaar?quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, raaarrrr he ? Naja, als je een brief via RTL had gestuurd kon je zomaar kaarten kopen en op een bepaalde rij op een bepaalde stoel belanden, waarna Derek zomaar je levensloop kon vertellen
Vandaar de aanhalingstekensquote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te nuchter ben om over magisch te spreken, maar het is gewoon zo, ik hoor daar.
Ja zoiets dus. Maargoed, die Derek constateert vaak dingen, maar geeft geen oplossing en komt soms ook niet met meer dan 'ja, nou, je vader is bij je en hij wil dat het goed met je gaat'' .quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou.. dat zou toch apart zijn dan nietwaar?
Als ik bel.. vertel bij de reservering dat ik op die rij en stoel wil zitten, en Dereck komt langs en zegt... " zo, ik heb hier iemand die vraagt of je de groeten wil doen aan Led." Zit ik toch even te kijken van "wut?"
3 December ga ik naar mega mindy, zou zij ook dingen over mij kunnen vertellen dan, ik heb de rij en stoelen uitgekozen..
Geweldig lijkt mij dat, inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Susi het volgende:
![]()
Maar heb een paar winters terug met huskies gereden in de sneeuw, dat was erg mooi.
TRU.quote:Op maandag 8 november 2010 15:30 schreef Bastard het volgende:
Led hoort bij het meubilair inderdaad, maar zo "voorspelbaar" ook.
Misschien heeft ze daar in een vorig leven ooit eens gewoont.quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Bastard het volgende:
Het heeft .. zou je kunnen zeggen.. een "magische" aantrekkingskracht op je?
Ja je zou het inderdaad voor de gein eens moeten onderzoeken.. hoeveel "nuchtere" mensen ineens ergens komen en denken " hee.. een klik met deze plek"quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb dit weer met Australie. Gewoon mijn tweede (of eerste?) thuis eigenlijk!
Maar Mega Mindy is meer van de brute kracht dan van de mentale powerstrikes toch ? Dan zou ik er maar niet teveel van verwachtenquote:
Ik vind alles goed wat ze doetquote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar Mega Mindy is meer van de brute kracht dan van de mentale powerstrikes toch ? Dan zou ik er maar niet teveel van verwachten
Best veel denk ik. Je zou voor de grap ook eens een onderzoekje kunnen doen met (niet-politiek/economische) geëmigreerden.quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je zou het inderdaad voor de gein eens moeten onderzoeken.. hoeveel "nuchtere" mensen ineens ergens komen en denken " hee.. een klik met deze plek"
Precies.. toch apart.quote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Best veel denk ik. Je zou voor de grap ook eens een onderzoekje kunnen doen met (niet-politiek/economische) geëmigreerden.
Misschien ben je er nog niet geweestquote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.. toch apart.
Nu ben ik zelf niet zo'n wereldreiziger helaas, maar ik denk wel dat ik mij op een andere plek meer thuis zou kunnen voelen dan in NL... gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |