Dat moet haast wel, als je hier komt postenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom net binnen en normaal gesproken slowchat ik nooit, heb ik iets gemist?
Vliegen!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef R0N1N het volgende:
hmm... één van mijn beste vrienden viert morgen z'n 40ste verjaardag,
Wat kan ik 'm nou het beste geven ?
- 1/2 uur in een Ferrari rijden (Ferrari 348 TB of een Ferrari 328 GTS)
- 20 minuten vliegen (Cessna 172 & je mag zelf bepalen waarheen & sturen !)
Check (in please)quote:
Ohhhh, dat weet je niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Check (in please)![]()
Nu maar hopen dat 'ie geen vliegangst heeft ...
Niet met zekerheid nee. Maar dacht het niet. (& ik ken 'm al bijna 25 jaarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhhh, dat weet je niet?
Nou, als het wel zo is, is het a real big surprise
Dan kun je dus met zekerheid stellen dat dit dé verrassing van de dag isquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet met zekerheid nee. Maar dacht het niet. (& ik ken 'm al bijna 25 jaar)
Die gast gaat nooit op vakantie ...
Mwaoh...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ja, je komt net pas kijken hier he, nog nix gewend.
Alsof een VVV bon niet goed genoeg zou zijn voor meneer.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef R0N1N het volgende:
hmm... één van mijn beste vrienden viert morgen z'n 40ste verjaardag,
Wat kan ik 'm nou het beste geven ?
- 1/2 uur in een Ferrari rijden (Ferrari 348 TB of een Ferrari 328 GTS)
- 20 minuten vliegen (Cessna 172 & je mag zelf bepalen waarheen & sturen !)
Vliegen is leuker natuurlijk hequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Alsof een VVV bon niet goed genoeg zou zijn voor meneer.
tot over een maand dan maar weer Ledquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:02 schreef _Led_ het volgende:
Yay, crunch-time ! Of we nog even een spel af willen maken in 4 weken, kthxbye.
Heb je zulke zware spieren dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag niet.. iets met maximaal 100 kg mogen wegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef Susi het volgende:
Wetenschap is voor mij vragen stellen met een open geest."
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden? We zitten toch in TRU? Waar zijn al die hoogsensitieve mensen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Pffffrt, happen we allemaal braaf is het weer niet goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden? We zitten toch in TRU? Waar zijn al die hoogsensitieve mensen?
Anyway, ik vind het wel hele leuke ideeen overigens RON1N. Ik zou willen dat mijn vrienden eens zoiets voor mij zouden verzinnen, maar neeeee!
Ik mag jou wel..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Heb je zulke zware spieren dan?
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?quote:
Ikke niet, want ik ben niet hoogsensitief.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?
Ik meen alles wat ik zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Ikke niet, want ik ben niet hoogsensitief.
Het ging ook meer om de opmerking (van die 'vlees salpicon' (a.k.a. Kroket vulling)) waar jij op reageerdequote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
tot over een maand dan maar weer Led
Ga je de 18e nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |