Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je beticht maar maar hoor, zit ik niet mee
Onbekend, griezelig. Hou niet van spoken.
Prima hoor, als mensen die er niet meer zijn even komen kijken of alles goed is, maar ik hoef het niet te merken. Zéker niet door zwaaiende lampen.
Oeh, ik ben dol op dit soort verhalen, vertel vertel! Wat ging er heen en weer? Had jij nou ook niet een keer dat je in bed lag en je omdraaide, en ineens zag je iets naast je in bed liggen of zo? En wat denk je dat de aanleiding dan was?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!
Geen dingen verplaatsen, geen flauwekul
Heb wel weirde dingen meegemaakt, ook dingen die heen en weer gingen, dingen die verplaatst waren, dingen kwijt raken in een lege kamer.
Ik had bijvoorbeeld een bos sleutels aan een spijker aan de muur hangen in een kleine kamer (3 bij 4) raam dicht, deur dicht.. mijn gesprekspartner en ik hadden het over vreemde voorvallen de laatste tijd.. en toen begon die bos sleutels opeens heen en weer te zwaaien.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oeh, ik ben dol op dit soort verhalen, vertel vertel! Wat ging er heen en weer? Had jij nou ook niet een keer dat je in bed lag en je omdraaide, en ineens zag je iets naast je in bed liggen of zo? En wat denk je dat de aanleiding dan was?
Zoals je weet ben ik bezig met dat automatisch schrift, en ik vroeg een keer aan mijn gids om iets te laten bewegen, gewoon voor de grap, maar toen schreef hij dat hij te ongeoefend was. Ik verdenk hem er nu van dat hij die lamp liet bewegen ipv mijn lieve opa.
ps. sorry Lavenderr.
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poerenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Had ik wel willen worden, maar op de introductiedag van de opleiding zeiden ze dat je dan vooral bezig bent in wijde gaten te staren en te poeren ipv lekker te kunnen fokken. Dus heb ik toch maar voor een kantoorbaan gekozen.
Wat zeg je dat romantischquote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poeren
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustiequote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poeren
Kijk maar uit ... straks bedoelt ie de jouwequote:
Ja, dat bedoel ik, vind het angstaanjagend als dit soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!
Geen dingen verplaatsen, geen flauwekul
Heb wel weirde dingen meegemaakt, ook dingen die heen en weer gingen, dingen die verplaatst waren, dingen kwijt raken in een lege kamer.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustie
[..]
Kijk maar uit ... straks bedoelt ie de jouwe![]()
Sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustie
#failquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Bastard het volgende:
Ik zit net te zoeken naar het topic om het een schop te geven
Antisemifailisme!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal hem aan het lijstje van Fails toevoegen .. van vandaag ..
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de vurige wending van het commentaar alhier naar aanleiding van mijn oprecht onschuldig bedoelde post.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de vuige wending van het commentaar alhier naar aanleiding van mijn oprecht onschuldig bedoelde post.
Weet ik niet, heb je het gevoel dat je iets mist?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom net binnen en normaal gesproken slowchat ik nooit, heb ik iets gemist?
Pfoeh! Ja die is pas nastyquote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ja, je komt net pas kijken hier he, nog nix gewend.
Nou, wees dan maar blij dat JP er even niet is
Dat moet haast wel, als je hier komt postenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom net binnen en normaal gesproken slowchat ik nooit, heb ik iets gemist?
Vliegen!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef R0N1N het volgende:
hmm... één van mijn beste vrienden viert morgen z'n 40ste verjaardag,
Wat kan ik 'm nou het beste geven ?
- 1/2 uur in een Ferrari rijden (Ferrari 348 TB of een Ferrari 328 GTS)
- 20 minuten vliegen (Cessna 172 & je mag zelf bepalen waarheen & sturen !)
Check (in please)quote:
Ohhhh, dat weet je niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Check (in please)![]()
Nu maar hopen dat 'ie geen vliegangst heeft ...
Niet met zekerheid nee. Maar dacht het niet. (& ik ken 'm al bijna 25 jaarquote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhhh, dat weet je niet?
Nou, als het wel zo is, is het a real big surprise
Dan kun je dus met zekerheid stellen dat dit dé verrassing van de dag isquote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet met zekerheid nee. Maar dacht het niet. (& ik ken 'm al bijna 25 jaar)
Die gast gaat nooit op vakantie ...
Mwaoh...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ja, je komt net pas kijken hier he, nog nix gewend.
Alsof een VVV bon niet goed genoeg zou zijn voor meneer.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef R0N1N het volgende:
hmm... één van mijn beste vrienden viert morgen z'n 40ste verjaardag,
Wat kan ik 'm nou het beste geven ?
- 1/2 uur in een Ferrari rijden (Ferrari 348 TB of een Ferrari 328 GTS)
- 20 minuten vliegen (Cessna 172 & je mag zelf bepalen waarheen & sturen !)
Vliegen is leuker natuurlijk hequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Alsof een VVV bon niet goed genoeg zou zijn voor meneer.
tot over een maand dan maar weer Ledquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:02 schreef _Led_ het volgende:
Yay, crunch-time ! Of we nog even een spel af willen maken in 4 weken, kthxbye.
Heb je zulke zware spieren dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mag niet.. iets met maximaal 100 kg mogen wegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef Susi het volgende:
Wetenschap is voor mij vragen stellen met een open geest."
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden? We zitten toch in TRU? Waar zijn al die hoogsensitieve mensen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:06 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Pffffrt, happen we allemaal braaf is het weer niet goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden? We zitten toch in TRU? Waar zijn al die hoogsensitieve mensen?
Anyway, ik vind het wel hele leuke ideeen overigens RON1N. Ik zou willen dat mijn vrienden eens zoiets voor mij zouden verzinnen, maar neeeee!
Ik mag jou wel..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Heb je zulke zware spieren dan?
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?quote:
Ikke niet, want ik ben niet hoogsensitief.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?
Ik meen alles wat ik zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan niemand dan aanvoelen dat deze opmerking ook weer niet geheel serieus genomen diende te worden?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Ikke niet, want ik ben niet hoogsensitief.
Het ging ook meer om de opmerking (van die 'vlees salpicon' (a.k.a. Kroket vulling)) waar jij op reageerdequote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
tot over een maand dan maar weer Led
Ga je de 18e nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |