quote:Curacao is ook wat aan de hand geloof ik he? Werd ineens kapotgespamd door iemand op twitter omdat er overstromingen waren en nog geen contact met oma en blabla, water zo hoog in huis wat op een heuvel staat bla.Op dinsdag 2 november 2010 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Sneeuw is beter dan bijv nu in Thailand zitten
[ afbeelding ]
quote:Leuk idee, waar gaan we heen?Op dinsdag 2 november 2010 12:44 schreef Kroketvulling het volgende:
Phew, gelukkig maar..![]()
Wie gaat er mee zo een bakkie doen?
quote:It's the end of the world as we know it! - REMOp dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Curacao is ook wat aan de hand geloof ik he? Werd ineens kapotgespamd door iemand op twitter omdat er overstromingen waren en nog geen contact met oma en blabla, water zo hoog in huis wat op een heuvel staat bla.
quote:Ja, lekkerOp dinsdag 2 november 2010 12:44 schreef Kroketvulling het volgende:
Phew, gelukkig maar..![]()
Wie gaat er mee zo een bakkie doen?
quote:Nee?Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it! - REM
Deze pauper kan geen youtube linkjes plaatsen hier.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it! - REM
Deze pauper kan geen youtube linkjes plaatsen hier.
quote:Oke oke oke, zal er aan denken VullingOp dinsdag 2 november 2010 12:53 schreef Kroketvulling het volgende:
KroketVULLING is de naam. Ik zoek nog steeds naar een lekker knapperig jasje die mij warm kan houden tijdens de koude winternachten.
quote:Heb jij al meteen door dat hij een zij is?Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oke oke oke, zal er aan denken Vulling.
Voor dat knapperige jasje moet je je vervoegen bij de heren
quote:Ja, het is allemaal gewoon..... teveel..... en.... te moeilijk....Op dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee?
Te moeilijk?
Copy... paste... nee?
quote:Ja orkaantje Tomas... gaat nu Haiti raken... die mensen zitten daar allemaal nog in tentenkampen en hutjes na de beving van januariOp dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Curacao is ook wat aan de hand geloof ik he? Werd ineens kapotgespamd door iemand op twitter omdat er overstromingen waren en nog geen contact met oma en blabla, water zo hoog in huis wat op een heuvel staat bla.
quote:Goed voor hun saamhorigheidsgevoel toch? Allemaal in het zelfde schuitje zitten en zoOp dinsdag 2 november 2010 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja orkaantje Tomas... gaat nu Haiti raken... die mensen zitten daar allemaal nog in tentenkampen en hutjes na de beving van januariWordt ook leuk
Klinkt wel leuk he? "Heb afgelopen weekend toch zo'n cool knapperig jasje ontmoet"quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben veel genoemd maar nog nooit een knapperig jasje
alleen de vulling he!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ik hoor dat hier kroketten zitten....!
*knor*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |