abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88591135
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Ik zoek een simpele agenda voor android. Eentje die gewoon de dagen laat zien dat je wél wat hebt. En als je niets hebt, dat ie die dagen niet laat zien. Plain and simple!

Iemand? :)
voor welk merk en type telefoon?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:09:51 #194
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_88627899
Opvolger Nexus one nog dit jaar:

AMSTERDAM De geruchten over een opvolger van de Google-telefoon Nexus One zwellen aan. Best Buy plaatste per ongeluk de specificaties en een afbeelding van een toestel genaamd Nexus S op de website. De telefoon zou nog dit jaar gelanceerd worden.
© AFP

Geruchten over een vervolg van de Nexus One doen al langer de ronde. De eerste versie van de smartphone van Google werd in januari dit jaar gelanceerd en de levering van het toestel werd meerdere malen uitgesteld.

De telefoon werd geproduceerd door HTC en de verkoop vlak na de lancering viel tegen. In de eerste week zouden slechts 20.000 exemplaren zijn verkocht.

Nexus S

Toch zou Google met een vervolg op de Nexus One komen. Het nieuwe toestel moet geproduceerd worden door Samsung. De website Phandroid.com wist een aantal specificaties te achterhalen uit het systeem van Best Buy. De pagina waar het toestel gepresenteerd werd, is inmiddels offline gehaald.

Zo zou de Nexus S worden uitgerust met een 5 megapixel camera. Echt belangrijke details als het type processor konden echter niet worden achterhaald. Volgens de pagina op Best Buy komt het toestel nog dit jaar uit.

Samsung Galaxy S

Ook Engadget schrijft over het toestel. De website beschikt over fotos van de Nexus S, die al een maand geleden gemaakt zouden zijn. Opvallend is dat het toestel erg op de Galaxy S van Samsung lijkt. Een telefoon die ook uitgerust is met het besturingssysteem Android en dus een concurrent zal zijn van deze Nexus S.

Google verklaarde eerder dat er voorlopig geen opvolger zou komen voor de Nexus One. Het enige doel van de zoekgigant was volgens de verklaring het opzetten van een nieuw telefoonplatform. Nadat deze missie volgens het bedrijf geslaagd was, heeft CEO Eric Schmidt tegen het bestuur gezegd: "Ok, het heeft gewerkt. Gefeliciteerd, we stoppen."

Bron: nu.nl http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-komt-nog-jaar.html
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_88628428
Een Samsung Galaxy S zónder allerlei bloatware en grafische schillen om Android heen, dit lijkt me een telefoon te worden die héél erg hoog op mijn verlanglijstje komt te staan...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88628452
Ben benieuwd ja, de hardware van de Galaxy is zonder Samsung crap en wél met snelle updates en goede support echt een toppertje.
pi_88629776
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Gkhn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig ook de plaatjes van andere versies?
pi_88629850

pi_88629880
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Danku :P

Gingerbread heeft als enige geen android poppetje :op
pi_88629993
Ik weet niet of dit de officiële zijn hoor (zijn er überhaupt officiële?) denk dat het meer fanmade troep is :Y
pi_88630069
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

SmoothCalendar:
[ afbeelding ]
Goede tip! Dank!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_88634501
11 november zou Gingerbread toch uitkomen?
Het is nu 12 november en ik heb nog niets gezien?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_88635975
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Gkhn het volgende:
hangt er ook van af welke provider je hebt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88636160
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

hangt er ook van af welke provider je hebt
Oh ja joh? :') Al kwam/komt hij gister uit, dan wordt het echt voorlopig nog niet uitgerold naar toestellen die nu al in de markt zijn. Wellicht wat developer Nexus One's, maar die heeft niemand hier.
pi_88636236
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Gkhn het volgende:
Misschien dat het uit zou komen, maar dan moete alle fabrikanten er nog mee gaan testen, implementeren, uitrollen e.d.

Ik snap trouwens echt niet waarom mensen zo zitten te springen om 2.3...
pi_88636368
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:

Oh ja joh? :')
:|W
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88636389
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Misschien dat het uit zou komen, maar dan moete alle fabrikanten er nog mee gaan testen, implementeren, uitrollen e.d.

Precies, ik zie het sowieso niet naar huidige modellen meer komen om die reden. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met het aanpassen e.d. zijn modellen zoals de huidige Desire, Legend, Galaxy S en Wildfire al hevig verouderd. Misschien dat ze het op de Desire HD & Z brengen, maar verder zou ik niks kunnen bedenken.
pi_88639028
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, ik zie het sowieso niet naar huidige modellen meer komen om die reden. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met het aanpassen e.d. zijn modellen zoals de huidige Desire, Legend, Galaxy S en Wildfire al hevig verouderd. Misschien dat ze het op de Desire HD & Z brengen, maar verder zou ik niks kunnen bedenken.
Was niet juist het idee van Gingerbread dat heel het aanpassen door fabrikanten niet meer nodig zou zijn?
pi_88639218
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Was niet juist het idee van Gingerbread dat heel het aanpassen door fabrikanten niet meer nodig zou zijn?
Ze zullen het nog wel moeten testen, omdat iedereens' hardware anders is.
pi_88641460
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja ze willen wel uniformere uitstraling, maar zie jij HTC ineens hun Sense opgeven?
pi_88641588
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ze willen wel uniformere uitstraling, maar zie jij HTC ineens hun Sense opgeven?
Goed punt inderdaad. Ach, ik zie vanzelf wel een leuke Gingerbread ROM verschijnen :) .
pi_88650453
Als we toch met plaatjes bezig zijn, zie dit gebouw op de Google campus in Mountain View:

Welk project zou daar toch zitten? O-)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:38:25 #213
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88650529
Betreffende de OP: de titels van de spoilers even tussen aanhalingstekens zetten als dat nog niet is gebeurd... dat hielp iig bij de Chinese Webshops-reeks.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:30:00 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_88675141
Net Swype als input method even aangezet maar dat werkt wel erg goed. :o Ben niet zo'n snelle typer , voor mij gaat dit stukken sneller.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:47:03 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_88682563
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou toch mooi zijn als Sense voortaan een schil is die je aan of uit kan zetten en dat je niet meer afhankelijk bent van de fabrikant voor updates van Android.
Life is what you make it.
pi_88696090
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:47 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zou toch mooi zijn als Sense voortaan een schil is die je aan of uit kan zetten en dat je niet meer afhankelijk bent van de fabrikant voor updates van Android.
Sense kan je nu ook wel uitzetten hoor...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')