abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 09:21:49 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88463335
quote:
16s.gif Op maandag 8 november 2010 06:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

_O-.

Mijn Desire is totáál niet meer zoals ik 'm kocht. Ga je huiswerk eens doen :D.

Ik heb het over officiële ondersteuning. Een custom ROM die nooit bugvrij is tel ik niet mee. De iPhone werd ook lang bekritiseerd over ontbrekende functionaliteit, ondanks dat deze ontbrekende functionaliteit vaak via een jailbreak toegevoegd kon/kan worden.
2000 light years from home
pi_88463518
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Market al wekenlang ronduit bagger; ik probeerde gisteravond een app te kopen (Camera Zoon FX), maar na 5 mislukte downloadpogingen heb ik mijn geld maar terug laten storten. Wat een aanfluiting, als ik de app illegaal gedownload had, had 'ie na één of twee minuten al op m'n telefoon gestaan. }:|
Dat is om jezelf te beschermen. Je moet Vignette kopen die is veel bazer.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 8 november 2010 @ 09:36:28 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88463634
Camera 360 is ook erg goed.
pi_88465060
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een OS waarvan de UI wél hardwarematig geaccelereerd wordt (en dus net zo smooth is als iOS), een zeer consistente UI heeft en daarnaast net als Apple updates ontvangt van de fabrikant van het OS (MS dus) waardoor je niet met de fragmentatie issues van Android zit heeft een groot potentieel.

Ik geef toe dat WP7 vooralsnog wat basic is, maar vanwege het updatemodel van MS is de kans groot dat de featureset van WP7 rap uitgebouwd gaat worden, en het mooie is dat nieuwe features tegelijk naar elke WP7-telefoon uitgerold worden. Android-telefoons koop je "as is", WP7 telefoons koop je "as is and what it can become". Ik voorspel dat WP7 over een jaar interessanter is dan Android. Ik zie persoonlijk meer toekomst in WP7 dan Android.
Gast wat doe je in al die Android topics? :') Ik zie je altijd alleen maar klagen en mekkeren over Android en hoe geweldig Apple en de iPhone is. Er zijn daar ook topics over hoor. Kan je daar lekker je gal spuien.

Want je hebt er sowieso weinig kaas van gevreten als je over de update-frequency van Android gaat klagen. Vrij wel ieder toestel is gewoon nog na uitgave nog geupdate naar een nieuwere versie van het OS hoor. Leuk dat WiMo dat nu ook roept (over basisfuncties als copy/paste en om hun zooi uberhaupt werkend en ondersteund te krijgen in bepaalde landen ja :') das niet eens een update te noemen), maar WiMo was voorheen pure AIDS mbt updates. Als ze er al waren.
  maandag 8 november 2010 @ 11:00:03 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88465822
quote:
Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gast wat doe je in al die Android topics? :') Ik zie je altijd alleen maar klagen en mekkeren over Android en hoe geweldig Apple en de iPhone is. Er zijn daar ook topics over hoor. Kan je daar lekker je gal spuien.

Want je hebt er sowieso weinig kaas van gevreten als je over de update-frequency van Android gaat klagen. Vrij wel ieder toestel is gewoon nog na uitgave nog geupdate naar een nieuwere versie van het OS hoor. Leuk dat WiMo dat nu ook roept (over basisfuncties als copy/paste en om hun zooi uberhaupt werkend en ondersteund te krijgen in bepaalde landen ja :') das niet eens een update te noemen), maar WiMo was voorheen pure AIDS mbt updates. Als ze er al waren.
Ik heb zelf een Android-telefoon, vandaar dat ik hier ben. Maar veel Android-liefhebbers zijn blind voor de nadelen van Android en doen net alsof alle concurrenten bagger zijn.
pi_88466016
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De constante stroom van nieuwe Androidversies lijkt leuk, maar in de praktijk kleven daar toch wel nadelen aan. Mijn huidige toestel (HTC Hero) was een jaar gelden nog zo'n beetje de absolute top onder de Androidtoestellen, inmiddels is 'ie zó zwaar verouderd dat bepaalde software gewoon onbruikbaar traag is. (Navigon bijv.) Er heeft na veel vijven en zessen welgeteld één update plaatsgevonden; van de prehistorische 1.5-versie naar 2.1. HTC's 2.1-versie blijkt echter van de fouten vergeven te zijn en bugfixes en updates kun je voor de Hero inmiddels wel op je buik schrijven. Ik vraag me af hoe de situatie over een half jaar er uitziet, als er op de meeste van de apps op mijn Hero updates hebben plaatsgevonden. Zou me niks verbazen als mijn telefoon dan compleet onwerkbaar traag is geworden...

De complete wildgroei aan interfaces die telefoonfabrikanten over Android heen gooien (sense, touchflow, timescape en hoe ze ook allemaal mogen heten) vormt wat mij betreft ook niet bepaald een voordeel; doordat fabrikanten persé hun eigen rotzooi willen implementeren duurt het vaak een eeuwigheid voordat eindelijk een update naar een nieuwe Android-versie voor een bepaald type telefoon vrijgegeven wordt. Resultaat: een toestel als de Sony Ericsson X10 draait na de update - van een week of twee geleden - pas op de inmiddels ook alweer antieke versie 2.1 en of 2.2 nog uit gaat komen valt te betwijfelen. Doodzonde, want de X10 is één van de mooiste Androidtoestellen.

Toch zit er wel een logica achter; Google en de telefoonfabrikanten zorgen er op deze manier voor dat ze een eindeloze stroom aan telefoons op de markt kunnen plempen en genereren zo ook een eindeloze stroom aan inkomsten. Jammer alleen dat Google vergeet bijv. de capaciteit van de market te vergroten; apps downloaden en/of updaten is al drie weken een crime. Ik zie de potentie van Android absoluut in, maar momenteel is het nog verre van de heilige smartphonegraal...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 8 november 2010 @ 19:12:55 #175
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_88483368
Het klopt wel dat het een zootje is voor wat betreft Android versies. De ene telefoon wordt wel geupdate, de ander niet. Als je niet van tweaken houdt zat je tot voor een paar weken nog met Android 1.5 op een Samsung Spica bijvoorbeeld.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 8 november 2010 @ 19:17:31 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_88483601
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_88484109
Bij die Typical Blackberry user mag je ondertussen wel een plaatje van een 15-jarig breezersletje zetten.
pi_88491519
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:26 schreef Ireyon het volgende:
Bij die Typical Blackberry user mag je ondertussen wel een plaatje van een 15-jarig breezersletje zetten.
QFT
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_88532276
45 nieuwe levels voor Angry Birds nadat je de update hebt geinstalleerd.
Oude levels die je behaald hebt, blijven gewoon intact.
Je hebt nu echter wel irri reclame in beeld maar dat verdwijnt als je geen connectie met internet hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_88532524
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef -J-D- het volgende:
45 nieuwe levels voor Angry Birds nadat je de update hebt geinstalleerd.
Oude levels die je behaald hebt, blijven gewoon intact.
Je hebt nu echter wel irri reclame in beeld maar dat verdwijnt als je geen connectie met internet hebt.
Die reclame was er al hoor
pi_88534219
Zijn er eigenlijk goede goedkope android tablets? (niet van die chinese kopieen van de iPad)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_88536798
wanneer komt cut the rope naar android
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 november 2010 @ 22:55:44 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88537621
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef sjeppert het volgende:
wanneer komt cut the rope naar android
En Pig Rush.
  woensdag 10 november 2010 @ 07:52:50 #184
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_88543804
Ik zag dat de angry birds update ook lagere resoluties ondersteund. Dus de wildfires kunnen hun gang gaan :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Visitor.Q op 10-11-2010 10:53:34 ('angry' was door android veranderd in 'amfetamine') ]
pi_88545753
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Zijn er eigenlijk goede goedkope android tablets? (niet van die chinese kopieen van de iPad)
Android tablet discussie topic #3
pi_88545781
Gingerbread wordt dus wss 2.3 ipv 3.0

Wellicht gaat het dan wel nog naar wat toestellen komen die nu net in de markt zijn...
pi_88568333
Ik zoek een simpele agenda voor android. Eentje die gewoon de dagen laat zien dat je wél wat hebt. En als je niets hebt, dat ie die dagen niet laat zien. Plain and simple!

Iemand? :)
  woensdag 10 november 2010 @ 19:59:58 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88568367
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef appie22 het volgende:
Ik zoek een simpele agenda voor android. Eentje die gewoon de dagen laat zien dat je wél wat hebt. En als je niets hebt, dat ie die dagen niet laat zien. Plain and simple!

Google Agenda :)
Kan je online gebruiken en via je telefoon, ideaal
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_88568720
quote:

Pure calender widget :Y

Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 november 2010 @ 20:10:43 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88568823
quote:

SmoothCalendar:
pi_88573224
Ik wil mijn gvd Desire Z.
Heb zin om met Android te spelen :'( .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_88588679
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')