Blijkbaar praat ik met een Engels accent, want hij zoekt in het Engels zeg maar ondanks dat de instellingen in het Nederlands staan.quote:
Nee, als jij op de zoekknop rechtsonder op jou Desire klikt, zie jij op jouw scherm de Google Searchbar verschijnen met de mogelijkheid om te typen of in te spreken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je dan een Google widget erop zetten?
htc Desire... het vergrootglas ingedrukt houden tot het venster in beeld staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je dan een Google widget erop zetten?
Hmm, dit ziet er veelbelovend uit: http://www.noimandroid.com/profile/index.htmlquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
Is er ook een manier om een SMS van een bepaalde contact op afwijkend (dwz héél hard) volume te laten klinken?
Ingewikkelde interfacequote:After installing the Profile Whitelist Addon from the Market, you will be able to create whitelists within your profiles. The Whitelist Addon allows you to add the contacts you want to hear from to a list so that only they will ring through.
contacten gewoon google contacts van maken? Kan denk ik bij eigenschappen van een bepaald contact op je telefoon en dan word het automagisch gesynced.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Derfel het volgende:
Na nu enige tijd een android te hebben (HTC Wildfire) ben ik een beetje aan het kijken hoe ik mijn agenda, contactpersonen etc het beste ermee kan incorporeren.
Nu loopt dat wel aardig van PC naar telefoon, als ik een agenda item op mijn pc invul zie ik dat meteen in de agenda op mijn telefoon, maar andersom lijkt het niet echt te lukken.
Hoe sync ik de afspraken die ik al in mijn agenda heb staan met de agenda van Gmail en hoe sync ik de contacten die ik in mijn telefoon heb staan(die ik via BT uit mijn oude telefoon heb gehaald) met de contacten die ik heb ik gmail?
Daar alleen al heb je je antwoord.quote:
Ik zou altijd voor de Samsung Galaxy S gaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:19 schreef remlof het volgende:
Dus, wat is het beste Android-toestel dat ze hebben bij KPN?
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons.cat
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand wanneer de 'nieuwe generatie' Androidtelefoons uitkomt? Ik mag al zo ongeveer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar als ik nu een Desire (HD) neem bijvoorbeeld ben ik bang dat er over een maand al een nieuwe telefoon die 3x beter is uitkomt
Nee, ik ben gewoon benieuwd, en als er binnenkort iets interessants uitkomt wacht ik even een paar weekjes. Zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
![]()
En over een maand ben je bang dat er de volgende maand weer een nieuwe uitkomt? Ik heb medelijden met je.
Toen ik hem voor het eerst opende, ging hij automatisch op NL en NL staat er nu ook bij bij instellingenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Brombaard het volgende:
Hoe werkt die Voice Search? Heb hem geüpdatet, maar bij instellingen vind ik Nederlands niet terug.
Kies op je pc zetten en dan je foon aansluiten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef Madridista het volgende:
Waar kan ik android 2.2 voor mijn galaxy s downloaden?
Vreemd. Bij mij werkt het dus niet. Lekker danquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst opende, ging hij automatisch op NL en NL staat er nu ook bij bij instellingen
T zal nu wel ff stil blijven denk ik? Weinig boeiends aangekondigd op Androidgebied... Zal pas weer einde van het jaar / begin volgend jaar worden met Gingerbread?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand wanneer de 'nieuwe generatie' Androidtelefoons uitkomt? Ik mag al zo ongeveer een nieuwe telefoon uitzoeken, maar als ik nu een Desire (HD) neem bijvoorbeeld ben ik bang dat er over een maand al een nieuwe telefoon die 3x beter is uitkomt
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.ubergizmo.com/(...)ng-focus-review.html
Wat duurt 't lang om apps te starten.
Hiervan heeft Android niets te vrezen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |