abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:18:24 #26
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88118105
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet makkelijk volgens mij. Wel via een Excel-bestand (CSV) via http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/ bijvoorbeeld.
Ik denk niet dat ik daar veel zin in heb :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_88118180
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Uit de nieuwsbrief :).
Gedownload... ik weet alleen neit waarom, vind zoiet op de pc toch handiger
pi_88118929
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Malens het volgende:

Ik dacht meer te hebben begrepen dat je telefoon automatisch contacten uit je gmail gaat importeren en dat hoeft van mij dus niet zozeer: daar staan heel wat meer mensen in dan mensen waarmee ik zou bellen (ook alleen mailadressen).
Je kunt iig bij de instellingen van je contactlist aanvinken welke contact hij moet tonen. Wel of niet de gmail-contacts, en evt alleen contacts waar een telnr bij staat. Je kunt de Google Contacts (online) indelen in groepen (familie, vrienden, collega's etc), en daar kun je in je foon dan ook op selecteren.

En vind je 't niks, dan haal je het weer weg :). Het is dus geen 'importeren', maar meer een synchroniseren.
pi_88121775
Waar kan ik een goed saldo proggie downloaden? (ABN)
pi_88125317
Waar kan ik android 2.2 voor mijn galaxy s downloaden?
pi_88129482
Ik lust geen appels :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_88131785
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef Madridista het volgende:
Waar kan ik android 2.2 voor mijn galaxy s downloaden?
Internet.
pi_88136606
Als ik mijn Nexus One root en er een andere build opzet, krijg ik dan over een tijd nog wel de Gingerbread update OTA? Of krijg ik dan geen OTA updates meer?

Want dat is eigenlijk nog het enige wat me tegenhoudt, ik wil nog wel OTA updates houden als dat kan. :)
You only know what I want you to.
pi_88136619
Ik denk sowieso niet dat de Nexus One naar Gingerbread geupdate gaat worden? Volgens mij houdt het voor alle toestellen die nu op de markt zijn wel op bij 2.2
pi_88136816
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je kunt iig bij de instellingen van je contactlist aanvinken welke contact hij moet tonen. Wel of niet de gmail-contacts, en evt alleen contacts waar een telnr bij staat. Je kunt de Google Contacts (online) indelen in groepen (familie, vrienden, collega's etc), en daar kun je in je foon dan ook op selecteren.

En vind je 't niks, dan haal je het weer weg :). Het is dus geen 'importeren', maar meer een synchroniseren.
Jammer dat Google Contacts geen rekening houdt met voor- en achternamen. Ik krijg mijn contacten op mijn Desire HD niet op de manier zoals ik dat wil. Iets dat geen probleem was op mijn iPhone, omdat iPhone en Address Book naadloos samenwerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2010 12:23:25 ]
pi_88136849
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jammer dat Google Contacts geen rekening houdt met voor- en achternamen. Ik krijg mijn contacten op mijn Desire HD niet op de manier zoals ik dat wil. Iets dat geen probleem was op mijn iPhone, omdat iPhone en Address Book naadloos samenwerken.
Hier werkte het prima. Hoefde maar bij een aantal mensen de boel handmatig te corrigeren, verder mergde het in een keer het hele zooitje met de bestaande mailadressen die ik bv. al van die lui had in m'n Google Contacts, en de namen en telefoonnummers die het importeerde vanuit m'n android toestel :Y
pi_88136970
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hier werkte het prima. Hoefde maar bij een aantal mensen de boel handmatig te corrigeren, verder mergde het in een keer het hele zooitje met de bestaande mailadressen die ik bv. al van die lui had in m'n Google Contacts, en de namen en telefoonnummers die het importeerde vanuit m'n android toestel :Y
Iedereen in jouw lijst heeft één voornaam en één achternaam? Ja, dan zal het wel goed werken.

Om maar niet te spreken over gelinkte contacts... Gelinkte contactinformatie wordt opgeslagen als een note/notitie en werkt alleen op Android. Handig als je je contactenlijst synct met een ander OS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2010 12:30:20 ]
pi_88137004
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iedereen in jouw lijst heeft één voornaam en één achternaam? Ja, dan zal het wel goed werken.

Om maar niet te spreken over gelinkte contacts... Gelinkte contactinformatie wordt opgeslagen als een note/notitie en werkt alleen op Android. Handig als je een ander OS gebruikt.
Nee hoor, er zijn er ook met dubbele voor- en achternamen. Maar goed, een aantal daarvan moesten wel gecorrigeerd worden.

Verder is natuurlijk compatibiliteit tussen die OS'en zelf al drama, daarom kan je het ook het beste gewoon je contacten e.d. opslaan in een wat 'algemener' formaat, en niet een formaat specifiek voor 1 OS. Zeker niet als je diverse telefoons hebt
pi_88137008
Google Maps heeft een update.
Als ik 't goed begrijp, is Lattitude nu real-time?
pi_88137019
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Google Maps heeft een update.
4.6.0?
pi_88137141
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn er ook met dubbele voor- en achternamen. Maar goed, een aantal daarvan moesten wel gecorrigeerd worden.
Hoe corrigeer jij ze? Aangezien Google geen onderscheidt maakt tussen voor- en achternamen...
quote:
Verder is natuurlijk compatibiliteit tussen die OS'en zelf al drama, daarom kan je het ook het beste gewoon je contacten e.d. opslaan in een wat 'algemener' formaat, en niet een formaat specifiek voor 1 OS. Zeker niet als je diverse telefoons hebt
Waarom denk je dat ik zeik op Google Contacts? Ik sync zowel mijn Palm Prē als Desire HD via Google Contacts. En Google Contacts weer met Address Book (Mac OS).
pi_88137700
pi_88137719
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, maar die is nog van voor de iPhone 4 volgens mij?
pi_88137747
-

[ Bericht 99% gewijzigd door retorbrapi op 30-10-2010 12:55:42 ]
pi_88140024
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk sowieso niet dat de Nexus One naar Gingerbread geupdate gaat worden? Volgens mij houdt het voor alle toestellen die nu op de markt zijn wel op bij 2.2
De Desire HD zal nog wel naar Gingerbread gaan lijkt me.
pi_88143143
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Roolio het volgende:

[..]

De Desire HD zal nog wel naar Gingerbread gaan lijkt me.
Is Gingerbread 3.0 dan?
pi_88143171
Ja volgens google wel :')
Die heeft minimaal een 1ghz processor nodig dus zou kunnen voor de Hd dan.
pi_88143457
Gingerbread was toch mogelijk 2.3?
Maar de Nexus One krijgt wel Gingerbread, het is de Android Developers Phone, dus de N1 krijgt Gingerbread waarschijnlijk ook als eerste. Denk dat de Desire-serie ook wel Gingerbead zal krijgen, de HD als eerste. Samsung Galaxy S kan ook wel Gingerbread draaien verwacht ik, maar Samsungs update-beleid kennende wordt dat ergens tegen eind 2011.
You only know what I want you to.
pi_88143476
Mooi maandag komt mn HD. dan kan me G1 de kast in :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')