Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
Neem een gmail account en laat die je hotmail ophalen. Die gmail stel je weer in op je android. Een android is gemaakt voor gmail.
Tevens snap ik echt niet dat mensen in 2010 nog hotmail gebruiken, maargoed.
ik wil je absoluut niet afzeiken, maar google voor de gein eens hotmail instellen android.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Trava het volgende:
[..]
Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.
Off-topic maar wel interessant, dus ik ben even zo vrij:quote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef skittelman het volgende:
ben het overigens eens met kiko, sollicitanten met een hotmail adres neem ik op een of andere manier toch minder serieus. (helemaal als er xxxjes in staan)
hoort inderdaad hier niet thuis maar zal kort reageren. zoals ik aangaf ligt het waarschijnlijk aan mij maar op een of andere manier koppel ik hotmail aan xxjes jaartallen en breezer-sletjes.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Off-topic maar wel interessant, dus ik ben even zo vrij:
Niet iedereen heeft de behoefte aan een eigen internetprovider, zeker als er een leuke overeenkomst met de buurman-met-draadloos-internet gesloten kan worden. En veel mensen switchen ook regelmatig van internetprovider dus dan is het wel handig om een provider-onafhankelijk mailadres te hebben.
Maar als ik dus een sollicitatie instuur met p.de.vries@hotmail.com word ik dus minder serieus genomen dan als ik p.de.vries@gmail.com zou hebben? Wat is dan in vredesnaam het verschil, want het zijn allebei gratis en anonieme mailaccounts? En hotmail is nou eenmaal lekker handig voor MSN enzo...
Overigens: adressen met xxxjes en jaartallen en dat soort dingen kan ik me inderdaad voorstellen dat dat niet helemaal handig is, maar als het een gewone naam is...
Gmail werkt perfect icm MSN.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En hotmail is nou eenmaal lekker handig voor MSN enzo...
Ik heb geen idee, ik gebruik al een jaar of 7 geen hotmail meer.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Trava het volgende:
[..]
Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.
Instellingen > Synchronisatie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je hem dan eerst hard-resetten als ik mij niet vergis. Want je huidige gmailaccount zit ingebakken in alle functies van je toestel...
Ik was in de veronderstelling dat hij zijn oude gmail eruit wou gooien en dat is volgens mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Instellingen > Synchronisatie?
Klopt, ik wil m'n oude e-mailadres vervangen voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat hij zijn oude gmail eruit wou gooien en dat is volgens mij onmogelijk.
https://www.3vcash.nl/quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik wil graag dingen uit de market halen.
Hoorde iets over prepaid credit kaarten.
Is dat te doen? En vanaf hoeveel euro haal je zon ding dan?
En kan ik die als 15-jarige aanvragen? iemand ervaring?
Sinds 2.1 ofzo kun je volgens mij meerdere accounts hebben? En dan dus het oude en het nieuwe account aanhouden, en synchronisatie uitschakelen voor de oude.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je hem dan eerst hard-resetten als ik mij niet vergis. Want je huidige gmailaccount zit ingebakken in alle functies van je toestel...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Assassin92 het volgende:
HTC Desire hier. Opeens zijn AL mijn smsjes weg, wat echt een paar duizend waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop