...nou Tom schoot Harry neer en toen zwom ie de zee in en toen was het afgelopen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:20 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de afgelopen twee afleveringen gemist (vergeten de video in te stellen)
Kan iemand me vertellen wat er is gebeurt? Ik durf niet meer tv.com te kijken omdat ik daar altijd de grootste spoilers tegen kom...
Dank je wel! Die had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef boneyard het volgende:
heb je ook bij de recaps gekeken?
1e laatste
laatste
die zijn er ookquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef blaaatkipje het volgende:
2 keer gemisthoop dat ze op torrents ofzo verschijnen 0-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit isAflevering van afgelopen maandag was ook weer goed, ik ben benieuwd hoe het afloopt
How rude!
Ik vond de laatste eigenlijk weer wat minder. Einde was wel spannend. In Spooks gaan zo veel hoofdpersonen dood dat het echt spanned is of ze het halen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef dwerg het volgende:
Deze laatste aflevering vond ik wel leuk. Misschien op sommige momenten wat voorspelbaar, maar het einde maakte veel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |