Welke aflevering heb jij gekeken? Daar staat mij al niks meer van bij...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:27 schreef Meddo het volgende:
Geweldig hoe de metertjes van de leugendetector bij Ros niks aangeven als die vrouw wordt neergeschoten![]()
Weer een zeer mooie aflevering.
aflevering 3 op BBC Threequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef Kjew het volgende:
[..]
Welke aflevering heb jij gekeken? Daar staat mij al niks meer van bij...![]()
Inderdaad, daar lopen ze een aflevering voor op BBC One. Vrij vreemd vind ik dat eigenlijk dat ze die reeks op twee BBC kanalen uitzenden. Iemand die weet hoe dat eigenlijk komt ?quote:
Geen flauw idee, misschien omdat BBC Three en Four niet in het standaard pakket kanalenpakket zitten in de UKquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, daar lopen ze een aflevering voor op BBC One. Vrij vreemd vind ik dat eigenlijk dat ze die reeks op twee BBC kanalen uitzenden. Iemand die weet hoe dat eigenlijk komt ?
Volgens mij is Afl. 1 niet op BBC Three geweest, maar enkel op BBC One, waarna iedere week de volgende aflevering al dezelfde avond op BBC Three is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien omdat BBC Three en Four niet in het standaard pakket kanalenpakket zitten in de UK
Thuis in Nederland hebben wij het in onze Digitale Televisie uitbreidingspakket zitten. Alleen kan ik er nu niet naar kijken want ik zit nu in Zweden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:51 schreef Kjew het volgende:
[..]
Volgens mij is Afl. 1 niet op BBC Three geweest, maar enkel op BBC One, waarna iedere week de volgende aflevering al dezelfde avond op BBC Three is.Daar moet je zeker weer een schotelantenne voor hebben?
![]()
True; meer 24-achtig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:48 schreef PieterBas het volgende:
Ze hebben wel een sterke rode lijn in dit seizoen zitten
Ja, dat viel mij ook op dit seizoen.quote:
Het leek erop dat Jo de enige was die niet wist dat Ros nog leefde..quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef UnoclaM het volgende:
zo ik loop ook weer helemaal bij. Hoewel ik sommige dingen beetje over the top vind, vooral vergeleken met de eerste seizoenen, blijft dit toch een van de beste series van het moment. vooral dat 'afscheid' bij de laatste aflevering, tering zeg
Inderdaad heel goed gemaakt, die paniek! Ik kreeg gewoon buikpijn omdat het zo spannend was!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef shmoopy het volgende:
Ik vond de paniek toen die spuit kwam wel heel heftig, en eigenlijk een behoorlijke deceptie toen ze wakker werd gemaakt.
ik pluk de aflevering van BBC3 de volgende ochtend altijd even van het net afquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Inderdaad heel goed gemaakt, die paniek! Ik kreeg gewoon buikpijn omdat het zo spannend was!![]()
Het topic heet spooks op bbc, heeft nu bijna iedereen bbc3? Ik vind het namelijk wel jammer als ik hier al dingen lees over de episode die al op bbc3 geweest is, maar niet op bbc1, waar ik kijk.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik pluk de aflevering van BBC3 de volgende ochtend altijd even van het net af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |