abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88478539
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We kunnen beter misschien een centraal Hitler topic openen idd. Daar past dan bijna alles in. :).
Maak er dan van Hitler/PVV en sommigen zijn helemaal blij. Ow, en doe die dan in POL a.u.b. In NWS wil ik het liever bij het onderwerp houden zonder het over een politieke partij en hun achterban te hebben. Voor het uitmelken van de PVV dus [CENTRAAL] [PVV] - Deel 31 - Waar de PVV haar ware aard toont Over de PVDA etc etc is er vast ook wel wat te vinden.

Kunnen sommigen helemaal los gaan daar.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 08-11-2010 17:12:47 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_88478783
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:43 schreef Casos het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat dan? Houden ze de draaing van de aarde op bepaalde momenten tegen? Die 300 uur is geheel afhankelijke van je leefritme, voor sommige mensen zal het zelfs minder daglicht betekenen.
Volgens mij zijn er toch echt minder mensen die om 17 uur hun bed in duiken dan bijv. 23 uur. Netto is er dus wel de meeste winst te behalen als we de zomertijd permanent laten bestaan.

Ik denk zelf wel dat mensen over het algemeen actiever zijn in hun vrije tijd wanneer ze thuis komen en nog 1-2 uur licht hebben i.p.v. dat het donker is. Ik ben dan ook voor afschaffing van de wintertijd.
pi_88480307
Waarom maken we niet een nieuw soort tijd, gerelateerd aan de opkomst van de zon? Elke dag net iets later/vroeger. Zou ideaal zijn. Moet wel iedereen een nieuwe klok kopen die dit ondersteund, maar het zou met de hedendaagse technologieën toch makkelijk moeten kunnen?
  maandag 8 november 2010 @ 18:06:37 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_88480699
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:55 schreef Tigerfish het volgende:
Waarom maken we niet een nieuw soort tijd, gerelateerd aan de opkomst van de zon? Elke dag net iets later/vroeger. Zou ideaal zijn. Moet wel iedereen een nieuwe klok kopen die dit ondersteund, maar het zou met de hedendaagse technologieën toch makkelijk moeten kunnen?
Je bedoeld eigenlijk zoals de monniken en de nonnen leven? Opstaan bij zonsopkomst, slapen bij zonsondergang?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_88482026
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je bedoeld eigenlijk zoals de monniken en de nonnen leven? Opstaan bij zonsopkomst, slapen bij zonsondergang?
Nou vooral dat opstaan bij zonsopkomst, of net daarvoor eigenlijk, wat wetenschappelijk gezien het meest gezond/logisch/energie besparend is.
pi_88559945
Denk dat ze beter aan kunnen schuiven bij Koffietijd, welke oetlul heeft de term wintertijd bedacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')