abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:06:21 #51
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_88109108
Nederland op zijn smalst dit. Jezus :')
pi_88109286
Vraag me sowieso af of dat systeem zonder vuilnismannen achterop zoveel voordeliger is. Vuilnisman die overbodig is geworden zit in de bijstand (dus kost de gemeente nog steeds geld), gemeente heeft nieuwe wagens moeten kopen, en nu hebben ze extra controleurs nodig om te kijken of de kliko recht genoeg staat.
Nog afgezien van het feit dat er meestal alsnog 1 extra mee moet voor de scheve kliko's én ze nu 2x door elke straat moeten rijden, want die wagens kunnen maar 1 kant per keer doen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_88109596
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Gewoon combineren met de postbezorging. *O* De postbode loopt gelijk op met de vuilniswagen en zet de containers recht. Doet vervolgens de post in de brievenbussen en weer op naar de volgende containers. ^O^

Moet te doen zijn.

Postbode hoeft alleen maar de handvaten aan te raken om de kliko's recht te zetten, dus vuil word je daar niet van.
Zou wel lekker zijn dat iedere dag hier het vuil wordt opgehaald zeg. Net zodat het eigenlijk een standaard is dat je iedere dag post kreeg.... Maar dat is een andere discussie

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:10 schreef Loohcs het volgende:
Vraag me sowieso af of dat systeem zonder vuilnismannen achterop zoveel voordeliger is. Vuilnisman die overbodig is geworden zit in de bijstand (dus kost de gemeente nog steeds geld), gemeente heeft nieuwe wagens moeten kopen, en nu hebben ze extra controleurs nodig om te kijken of de kliko recht genoeg staat.
Nog afgezien van het feit dat er meestal alsnog 1 extra mee moet voor de scheve kliko's én ze nu 2x door elke straat moeten rijden, want die wagens kunnen maar 1 kant per keer doen.
Jij, ik en legio andere mensen denken zo maar zo slim zijn ze bij een gemeente doorgaans niet. Ambtenaren die dit verzinnen zijn meestal maatschappelijk afgekeurde kutkneusjes zonder enig praktijkbesef. Zij denken 'die ex-vuilnisman vind een andere baan en hup, dan betaald hij belasting' en niet dat er werkgelegenheid verdwijnd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:23:24 #54
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88109834
Leuk hoor, buurman pesten. Schoolkinderen die alle bakken in de straat een duwtje geven. Hoppa.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88110203
Goed idee om tot minder ambtenaren te komen en het ophalen van het huisvuil goedkoper te maken. Maar dan moet de burger wel even meewerken door zijn kliko netjes neer te zetten, en uiteindelijk moet daar dan ook een sanctie op staan, want sommige burgers.... En dan beginnen die kutkneuzen natuurlijk weer te zeuren en te klagen, en lekker dom de paginavulling van een of ander kutkrantje na te blaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_88110588
Doorgeschoten automatisering.
pi_88114380
Waarom krijg je niet meteen een boete als de kliko vol aan de weg staat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_88114507
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef bijdehand het volgende:
Hier hebben ze dat systeem ook alleen loopt er iemand van de ophaaldienst voor de auto om alles recht te zetten.
Waar ik woon loopt er ook een mannetje vooruit om alles recht te zetten.
pi_88114547
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef crazy_ivan het volgende:

[..]

Waar ik woon loopt er ook een mannetje vooruit om alles recht te zetten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_88114669
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeker een PvdA gemeente.
VVD grootste partij en verantwoordelijk voor financiën. Reiniging bij een of andere lokalo.

daarnaast past dit natuurlijk goed bij het huidige kabinet van regels zijn regels.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')