quote:Zou wel lekker zijn dat iedere dag hier het vuil wordt opgehaald zeg. Net zodat het eigenlijk een standaard is dat je iedere dag post kreeg.... Maar dat is een andere discussieOp vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Gewoon combineren met de postbezorging.De postbode loopt gelijk op met de vuilniswagen en zet de containers recht. Doet vervolgens de post in de brievenbussen en weer op naar de volgende containers.
![]()
Moet te doen zijn.
Postbode hoeft alleen maar de handvaten aan te raken om de kliko's recht te zetten, dus vuil word je daar niet van.
quote:Jij, ik en legio andere mensen denken zo maar zo slim zijn ze bij een gemeente doorgaans niet. Ambtenaren die dit verzinnen zijn meestal maatschappelijk afgekeurde kutkneusjes zonder enig praktijkbesef. Zij denken 'die ex-vuilnisman vind een andere baan en hup, dan betaald hij belasting' en niet dat er werkgelegenheid verdwijnd.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:10 schreef Loohcs het volgende:
Vraag me sowieso af of dat systeem zonder vuilnismannen achterop zoveel voordeliger is. Vuilnisman die overbodig is geworden zit in de bijstand (dus kost de gemeente nog steeds geld), gemeente heeft nieuwe wagens moeten kopen, en nu hebben ze extra controleurs nodig om te kijken of de kliko recht genoeg staat.
Nog afgezien van het feit dat er meestal alsnog 1 extra mee moet voor de scheve kliko's én ze nu 2x door elke straat moeten rijden, want die wagens kunnen maar 1 kant per keer doen.
quote:Waar ik woon loopt er ook een mannetje vooruit om alles recht te zetten.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef bijdehand het volgende:
Hier hebben ze dat systeem ook alleen loopt er iemand van de ophaaldienst voor de auto om alles recht te zetten.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Waar ik woon loopt er ook een mannetje vooruit om alles recht te zetten.
quote:VVD grootste partij en verantwoordelijk voor financiën. Reiniging bij een of andere lokalo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |