quote:Natuurlijk, gelijk opslaan in een database en uitleveren aan Amerika. De volgende dag ben je persona non grata.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nederland, het enige land ter wereld waar je meer betaalt voor een treinkaartje als je hem aan de balie haalt.. *zucht*
Krijgen we straks in iedere straat camera's om notoire scheefplaatsers te kunnen betrappen?
quote:Arme jij. In elk topic je frustraties over het huidige kabinet kwijt moeten.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Kingstown het volgende:
Keihard aanpakken en regels zijn regels....dat linkse gedogen is verleden tijd.
quote:Dit zeggen ze dan wel heel leuk, maar dit wordt bij de gemeente helemaal niet nageleefd; als iemand een zak vuilnis met daarin een brief met mijn naam erop naast een vuilstortcontainer plaatst moet ik daar gewoon 50euro voor betalen.Bovendien moet je iemand bijna op heterdaad kunnen betrappen om juridisch in je recht te staan.
quote:Dat is inderdaad de beste oplossing.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef DragonFire het volgende:
Alsnog zou ik dan gewoon zeggen, staat de container scheef dan wordt hij niet geleegd.
Zoeken ze het maar uit met hun vuilnis. Dan leren mensen het snel zat hoor.
quote:Ja, want dumpen kan niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef DragonFire het volgende:
Alsnog zou ik dan gewoon zeggen, staat de container scheef dan wordt hij niet geleegd.
Zoeken ze het maar uit met hun vuilnis. Dan leren mensen het snel zat hoor.
quote:Volgens mij niet. Alleen een stelletje mongolen op het stadshuis die de begroting willen dichten en dat door een paar vage locale verordeningen dat willen regelen. Verkapte belasting dus omdat de OZB niet meer omhoog kan dan de wettelijke bepalingen maar de gemeente wel meer geld wil hebben. .
quote:Jawel hoor. 's nachts op de stoep van het gemeentehuis.
quote:Wel netjes binnen de lijntjes he...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel hoor. 's nachts op de stoep van het gemeentehuis.
quote:En dat bedoel ik. Het is niet effectief als je heel makkelijk van je zooi af komt.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel hoor. 's nachts op de stoep van het gemeentehuis.
quote:Daar zorg ik wel voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wel netjes binnen de lijntjes he...
quote:Het is voor mij net zo ver rijden naar het gemeentehuis als naar de gemeentewerf. Desnoods leg ik het nog voor de deur ook. Midden op straat of in de bosjes vind ik ook zo pauperachtig.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat bedoel ik. Het is niet effectief als je heel makkelijk van je zooi af komt.
quote:Zo is dat. Bak recht voor het algemeen belang!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Kingstown het volgende:
Keihard aanpakken en regels zijn regels....dat linkse gedogen is verleden tijd.
quote:Hij moet het kennen, Purmerend, hij heeft er al vaker grappen over gemaakt in zijn shows.
quote:Gewoon combineren met de postbezorging.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb me al vanaf het begin afgevraagd; waarom niet gewoon een vuilnisman mee laten rijden die eventueel scheef staande containers nog even recht zet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |