abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89218960
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, ik zou ze zeker kado geven aan jezelf! Ik heb ook al weleens bij de pantoffels gekeken, maar veel modellen zijn aan de achterkant open en dan heb je alsnog koude voeten. Alleen de rylan is dan wel helemaal dicht, maar die vind ik echt niet mooi en zou ik ook niet zo snel mee naar buiten lopen. De dakota ziet er dan toch wat meer uit als gewone schoen en niet als pantoffel, maar is er wel erg geschikt voor :) Ik heb de licht-roze, maar zou zelf de volgende keer een donkerdere kleur nemen. De neus raakt de grond bij het lopen en dat zie je heel erg bij een lichte kleur. Houdt daar dus rekening mee ;)

En ik snap die mensen bij die outlet niet :') Wat sneu eigenlijk...zo in de kou staan voor een paar pantoffels en wat andere zooi. Ik ga er echt niet naartoe, het is het me niet waard. Geef wel wat meer uit voor een goed paar.
Dat meende ik me te herinneren ja, dat ik ergens gelezen had dat de neus vies/kapot/versleten kon worden. Ik wou voor zwart gaan.
En ik ga echt niet naar die outlet! Die paar tientjes korting is mij die ergernis niet waard hoor. Eerst helemaal naar Rotterdam (voor mij al snel een uurtje rijden), vervolgens in een rij gaan staan voor een paar Uggs.... No thanks
  Admin zaterdag 27 november 2010 @ 11:32:13 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89219113
Dames/heren, ik ben nog maar een UGGS beginneling, maar
http://www.shopausuggboots.com/Classic-Cardy-s27_p1.html
dit scheelt enorm veel.
Is zoiets betrouwbaar? Invoerrechten? Andere addertjes, echte UGGS?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89219206
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
Dames/heren, ik ben nog maar een UGGS beginneling, maar
http://www.shopausuggboots.com/Classic-Cardy-s27_p1.html
dit scheelt enorm veel.
Is zoiets betrouwbaar? Invoerrechten? Andere addertjes, echte UGGS?
Ja, dat zijn echte Uggs, maar niet van Ugg Australia. Ugg is eensoortnaam voor laarzen met bontvoering en suede-uiterlijk, Ugg Australia is een emrk wat daarin het meest bekend is. Dus als je wilt wat men onder 'echte Uggs' verstaat, dan koop je op die site niet de echte. Neemt niet weg dat het geen fijne laarzen kunnen zijn.

Ze noemen hun modellen wel hetzelfde als Ugg Australia, maar ze claimen nergens Ugg Australia te verkopen, wat veel nepsites wél doen. Wees daar dus altijd op alert. En zeker wat Engelstalige sites betreft, is het vaak waar dat als er Ugg in de url staat, de schoenen niet echt zijn.
I had a signature once. It was awful.
pi_89219372
Dus als ik je goed begrijp zijn die Uggs in de outletstore in Rotterdam in China gemaakt (zoals zoveel goedkope rommel) en dus niet zijn prijs waard? :? (of wel omdat men toch dikke winst pakt)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89219421
Dat filmpje is best sneu eigenlijk
pi_89219443
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef rubje het volgende:
Dus als ik je goed begrijp zijn die Uggs in de outletstore in Rotterdam in China gemaakt (zoals zoveel goedkope rommel) en dus niet zijn prijs waard? :? (of wel omdat men toch dikke winst pakt)
Ugg Australia wordt vrijwel geheel in China gemaakt hoor :)
I had a signature once. It was awful.
  Admin zaterdag 27 november 2010 @ 11:49:51 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89219536
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja, dat zijn echte Uggs, maar niet van Ugg Australia. Ugg is eensoortnaam voor laarzen met bontvoering en suede-uiterlijk, Ugg Australia is een emrk wat daarin het meest bekend is. Dus als je wilt wat men onder 'echte Uggs' verstaat, dan koop je op die site niet de echte. Neemt niet weg dat het geen fijne laarzen kunnen zijn.

Ze noemen hun modellen wel hetzelfde als Ugg Australia, maar ze claimen nergens Ugg Australia te verkopen, wat veel nepsites wél doen. Wees daar dus altijd op alert. En zeker wat Engelstalige sites betreft, is het vaak waar dat als er Ugg in de url staat, de schoenen niet echt zijn.
Het is nog niet zo makkelijk dus :) Maar ik snap je verhaal, duidelijke uitleg!
Is er een tip waarvan je zegt, díe site is perfect en scheelt aanzienlijk in geld?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_89219620
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

OP waardige post, je legt hey hier heel duidelijk uit. Incl dat stukje over de url.
pi_89219752
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef rubje het volgende:
Ugg Australia boots worden juist in China gemaakt, ze zijn ongetwijfeld echt omdat van Assem toestemming heeft van Ugg Australia om deze outlet te doen.

Overigens als aanvulling op het 'echte Uggs' verhaaltje. Het is goed uitkijken of het geen namaak van Ugg Australia boots is, want dan kun je een torenhoge boete krijgen wegens het importeren van namaak. Maar Uggs is inderdaad een verzamelnaam en geen merknaam, in de volksmond word dus gezegd dat het 'nep' Uggs zijn wanneer ze niet van Ugg Australia, wat dus wel een merknaam is, zijn.
pi_89219821
Waren er nog mensen geweest bij de Outlet Uggs Stadhuis, rotterdam? Ik zat toevallig in tram en zag ellenlange rij voor de UGG's. Mensen gingen met tassenvol de deur uit :{
pi_89221533
Mmmz mijn Uggs stinken en beetje naar zweetvoeten van binnen :r

Iemand een goede tip om die lucht eruit te krijgen?
Die witte zooltjes schijn je te kunnen wassen, maar ik krijg ze er niet uit :?
pi_89221564
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:00 schreef koekii het volgende:
Waren er nog mensen geweest bij de Outlet Uggs Stadhuis, rotterdam? Ik zat toevallig in tram en zag ellenlange rij voor de UGG's. Mensen gingen met tassenvol de deur uit :{
Of je leest even terug ;)
  Admin zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:21 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89222200
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ugg Australia boots worden juist in China gemaakt, ze zijn ongetwijfeld echt omdat van Assem toestemming heeft van Ugg Australia om deze outlet te doen.

Overigens als aanvulling op het 'echte Uggs' verhaaltje. Het is goed uitkijken of het geen namaak van Ugg Australia boots is, want dan kun je een torenhoge boete krijgen wegens het importeren van namaak. Maar Uggs is inderdaad een verzamelnaam en geen merknaam, in de volksmond word dus gezegd dat het 'nep' Uggs zijn wanneer ze niet van Ugg Australia, wat dus wel een merknaam is, zijn.
Maar voor de goede orde, zo kan ik uit amerika UGGS laten komen die geen AUS-UGGS zijn maar wel hetzelfde comfort (kunnen) bieden.
Ik snap dat het voor veel hier een modeartikel is, maar ik heb koude voeten jah! ;)
Dus betaal ik in principe alleen voor het merk.

pi_89222752
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar voor de goede orde, zo kan ik uit amerika UGGS laten komen die geen AUS-UGGS zijn maar wel hetzelfde comfort (kunnen) bieden.
Ik snap dat het voor veel hier een modeartikel is, maar ik heb koude voeten jah! ;)
Dus betaal ik in principe alleen voor het merk.
Zolang ze er niet uit zien als 'neppers' lijkt me dat geen probleem. Wanneer je boots koopt die nep zijn maar wel door moeten gaan als het merk Ugg Australia, heb je een probleem. Maar wanneer er een andere naam op staat, zoals de link die ivetje gaf (shoorepublic.com) staat er geen Ugg Australia op maar het zijn dus wel Ugg boots. Dit staat op hun site:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal ongetwijfeld met bepaalde merken kwaliteitsverschil zijn, het lijkt me dat er een reden voor is dat Ugg Australia erg bekend is, en andere merken niet echt. Ik heb zelf alleen Ugg Australia (dus geen ervaring met andere merken), ik kocht m'n eerste paar nadat ik 1,5 uur buiten moest wachten tot m'n zoon klaar was met tennissen en het slechts 2 graden was. Ik was nog nooit zo blij met een paar schoenen als toen _O-
pi_89223615
Ik heb een paar uggs sunsparkle kindermaat 6.. dat is maat 38.. De zolen zijn van binnen helemaal plat, ik loop echt op niets meer dus er moeten echt nieuwe zooltjes in.. Van buiten zie je zeker dat ze gedragen zijn.. Maar ik vind het zonde om weg te gooien.. Misschien wilt iemand hier ze hebben? Ze zijn chestnut.. Stuur maar een pb voor meer info :) Ik kan als ik thuis ben ook foto's maken..
pi_89225445
Kennen jullie winkelindeusa? Ik kreeg daar een kortingscode van, maar heb geen idee of het een goede site is of niet... Mijn vriend zei al dat het niet een echt bedrijf is, maar ze zeggen wel dat ze de echte uggs leveren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89229942
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Kennen jullie winkelindeusa? Ik kreeg daar een kortingscode van, maar heb geen idee of het een goede site is of niet... Mijn vriend zei al dat het niet een echt bedrijf is, maar ze zeggen wel dat ze de echte uggs leveren.
Volgens mij is dat gewoon iemand die in Amerika woont en ze zo doorstuurt.
pi_89242593
Godver ik wil Igloo gloves maar kan ze nergens vinden waar je met paypal kan betalen :S
pi_89242748
of dees

pi_89242804
of deez
pi_89243287
Vallen de gebreide uggs (classic argyle, fringe cardy) hetzelfde als de classics?
pi_89245217
Ik heb net de baileys gefaald :')
  zondag 28 november 2010 @ 16:23:13 #223
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89259615
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ugg uit Amerika is volgens mij wél een betrouwbare website, alleen is het wel slim om vooraf even contact op te nemen met de eigenaresse voor informatie over wanneer ze ze binnen kan hebben...
Veel mensen op de uggs-hyves bestellen er idd. Maar goed, die riepen ook met z'n allen dat Trendylaarzen betrouwbaar was. Ik houdt zelf echt altijd die lijst aan. Als de winkel daar niet tussen staat doe ik het niet. Het kan best zijn dat het betrouwbaar is, maar dan nog mag het niet. Alleen winkels die aangesloten zijn bij radicals mogen uggs verkopen. En als je aangesloten bent kom je ook op de website. Dit soort sites worden dus niet gecontroleerd en dan moet je dus maar vertrouwen op de verkoper. Tja, ik geef mijn geld van liever uit bij een winkel die echt 100% betrouwbaar is.

Die groene Kensingtons zijn via de officiële website overigens gewoon te bestellen. Doe dat dan liever ipv bestellen op een site die niet is aangesloten. Weet je zeker dat het aan komt en dat ze origineel zijn :) En de officiële website heeft ook nog eens een mega-snelle levering. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen!
To infinity…and beyond!
  zondag 28 november 2010 @ 16:26:02 #224
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89259710
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Uhm, ik zie toch echt gewoon de nightfall erop staan met het ugg australia logo achterop. Dat is dan toch duidelijk neppe zooi of snap ik iets niet? Het is namaak en daarmee dus nep. Mag je ook niet invoeren dus niet doen!!
To infinity…and beyond!
pi_89259724
ik heb baileys laag besteld op een Amerikaanse site. Ben zo benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')