abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89151631
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef ivetje het volgende:
De site ziet er verder wel goed uit vind ik. Kom soms sites tegen waar ik voor geen goud zou bestellen, alleen al om hoe het eruit ziet en dat heeft deze niet iig. Maar goed, weet het nog niet nee. Heb wel een creditcard en daarmee is het 180 dagen verzekerd. Als ik niets krijg kan ik het altijd laten terug storten via hen. Dus in dat opzicht ben ik wel veilig. Ik betqal altijd met cc overigens, gebruik nooit paypal, want dat is minder lang verzekerd. Cc is qua verzekerd en qua geld terug krijgen nog altijd het beste is mijn mening:)
Ik gebruik zelf paypal in combinatie met m'n cc, aangezien het bedrijf in kwestie dan mijn cc gegevens niet te zien krijgt. Ik kan zeer weinig reviews vinden over dit bedrijf. Maar de laarzen zijn wel erg leuk :Y
pi_89152216
quote:
Op donderdag 25 november 2010 16:48 schreef ivetje het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met de website van shoorepublic? Ik wil er eigenlijk wel een keer uggs bestellen, maar heb er nog nooit ervaringen over gehoord. Vind ze er iig op de site goed uit zien en wil ook graag de losse cardy-sokken (roze, voor oer mijn grijze classics) :D En ik vind dit model zo tof!

[ afbeelding ]

Maar ben dan ongeveer 150 euro kwijt en vind dat een vrij grote gok om zomaar naar een website over te maken. Ik twijfel dus heel erg, maar ze zijn zo leuk :D
Geen porum die roze :o net enorme suikerspinnen aan je voeten :') maar verder geen ervaring met die site, maar ik zou er zelf niet bestellen. Gevoelsmatig.

Die uggoutlet is idd niet zo bijzonder. Kzie wel 3 paar schoenen op die foto's staan die ik in het afgelopen halfjaar voor de volle pond heb gekocht. :')
pi_89156611
Heeft er iemand hier ook Uggs pantoffels? Dat lijkt me ook zo fijn O+
pi_89157648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
MissyN, die UGGS zijn echt mooi.
Zijn zeker wel hele hoge?

Ik ben maar klein, 1.61 en vind het dan niet mooi als laarzen té hoog zijn als ik bijpassende basicjurkjes/kleding draag.

Ik moet alleen even er voor sparen of paps en mams lief aan kijken O+
Want hoe duur zijn die ?
Mijn vriendin heeft er ¤250,- voor neergelegd volgens mij.
pi_89157914
En weet je hoe hoog die ongeveer vallen?
Heb je misschien ook een linkje van des betreffende UGGS.
Ben moeilijk in zoeken volgens mij :@
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  donderdag 25 november 2010 @ 23:46:23 #181
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89161634
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef _Joy_ het volgende:
Heeft er iemand hier ook Uggs pantoffels? Dat lijkt me ook zo fijn O+
Ik heb de Dakota als pantoffel en die vind ik heerlijk. Die is ook dicht aan de achterkant en dus lekker warm. Verder vind ik em zo fijn omdat je er ook mee naar buiten kan. Ff naar de glasbak of de brievenbus is geen probleem. En in de lente draag ik ze nog weleens gewoon zo ook. Ben echt onwijs blij dat ik die toch heb gekocht en als ze stuk zijn komt er ook meteen een nieuw paar! Vind ze trouwens ook niet eens zo heel duur. Waren volgens mij nog geen 100 euro toen ik ze kocht.
To infinity…and beyond!
pi_89161741
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb de Dakota als pantoffel en die vind ik heerlijk. Die is ook dicht aan de achterkant en dus lekker warm. Verder vind ik em zo fijn omdat je er ook mee naar buiten kan. Ff naar de glasbak of de brievenbus is geen probleem. En in de lente draag ik ze nog weleens gewoon zo ook. Ben echt onwijs blij dat ik die toch heb gekocht en als ze stuk zijn komt er ook meteen een nieuw paar! Vind ze trouwens ook niet eens zo heel duur. Waren volgens mij nog geen 100 euro toen ik ze kocht.
Precies dit dus :Y Dakota's zitten zo lekker, ik draag ze overal en altijd. Zelfs naar school :') Ik heb ze voor 130¤ gehaald laatst bij de Bijenkorf <3 Vallen wel een beetje klein denk ik. Normaal heb ik altijd 39, nu moest ik 40. Maar kan ook aan mijn brede pootjes liggen.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:52:48 #183
11458 ivetje
pi_89161957
Klopt idd, 130 euro. Maar kon het niet meer wijzigen want zit op mijn iPhone en door die fijne lat-out lukt wijzigen van je bericht niet meer via mijn foon :( maar goed, ik moest idd ook een maat groter hebben. Heb van al mijn uggs maat 41, maakt niet uit welk model of soort. Maar van de Dakota heb ik dus 42 hihi.
To infinity…and beyond!
pi_89167989
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En weet je hoe hoog die ongeveer vallen?
Heb je misschien ook een linkje van des betreffende UGGS.
Ben moeilijk in zoeken volgens mij :@
Dat weet ik niet. Hier staan ze op de Ugg Australia website. Ik heb ze tot nu toe bij de meeste retailerwinkels wel gezien dus als je een uitstapje kan maken naar jouw dichtstbijzijnde kom je ze daar misschien ook wel tegen in jouw maat.
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:48:17 #185
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89168338
Hahahahaha die mensen die allemaal buiten staan bij de Outlet :D :P

http://yfrog.com/0udrtoj
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:18:55 #186
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89171432
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahahahaha die mensen die allemaal buiten staan bij de Outlet :D :P

http://yfrog.com/0udrtoj
Ik was ook van plan om te gaan, maar als ik dit zo zie ben ik er heul niet rouwig om dat ik het niet heb gedaan. :? _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89172264
Op Hyves lees ik ook al de eerste teleurgestelde berichten: bijna geen boots (geen classics, geen baileys) en voornamelijk slippers en sloffen.
pi_89172838
Ik ga denk ik ook 'om'.

Ben in love met de Kensington, kleur Olive Green.

Deze kleur zie ik bijna nergens in webwinkels, maar wel op http://www.ugguitamerika.nl/. Is deze winkel betrouwbaar? Heb de laatste topics even doorgespit maar ik kon zo snel niets vinden, Thanks for helping!
pi_89176943
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga denk ik ook 'om'.

Ben in love met de Kensington, kleur Olive Green.

[ afbeelding ]

Deze kleur zie ik bijna nergens in webwinkels, maar wel op http://www.ugguitamerika.nl/. Is deze winkel betrouwbaar?
In principe zijn alle webadressen met 'ugg' erin niet betrouwbaar.

edit Maar deze website claimt wel alleen UGG Australia te verkopen... Al word ik een beetje scheel van de spelfouten. Iemand anders een idee?
pi_89179567
Hij staat niet op de site van Ugg Australia en die hou ik meestal aan.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:37:12 #192
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89179572
quote:
Ik wacht wel ff tot ze op marktplaats verschijnen. :D :')
pi_89179617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dankjewel en Melochan ook. Die zien er inderdaad erg warm uit O+ Denk dat ik die wel krijg van <O) (van mezelf dus...). Ik zat al bij de gewone pantoffels te kijken maar vond die niet geweldig. En bij de kinderpantoffels heb ik ook al gekeken, ik heb maat 38 dus zou de kids uggs passen.
Ik ben deze winter weer zo blij met mijn Bailey Buttons. Nog geen seconde spijt van gehad!
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:58:29 #194
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89186283
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:22:08 #195
11458 ivetje
pi_89189562
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Dankjewel en Melochan ook. Die zien er inderdaad erg warm uit O+ Denk dat ik die wel krijg van <O) (van mezelf dus...). Ik zat al bij de gewone pantoffels te kijken maar vond die niet geweldig. En bij de kinderpantoffels heb ik ook al gekeken, ik heb maat 38 dus zou de kids uggs passen.
Ik ben deze winter weer zo blij met mijn Bailey Buttons. Nog geen seconde spijt van gehad!
Haha, ik zou ze zeker kado geven aan jezelf! Ik heb ook al weleens bij de pantoffels gekeken, maar veel modellen zijn aan de achterkant open en dan heb je alsnog koude voeten. Alleen de rylan is dan wel helemaal dicht, maar die vind ik echt niet mooi en zou ik ook niet zo snel mee naar buiten lopen. De dakota ziet er dan toch wat meer uit als gewone schoen en niet als pantoffel, maar is er wel erg geschikt voor :) Ik heb de licht-roze, maar zou zelf de volgende keer een donkerdere kleur nemen. De neus raakt de grond bij het lopen en dat zie je heel erg bij een lichte kleur. Houdt daar dus rekening mee ;)

En ik snap die mensen bij die outlet niet :') Wat sneu eigenlijk...zo in de kou staan voor een paar pantoffels en wat andere zooi. Ik ga er echt niet naartoe, het is het me niet waard. Geef wel wat meer uit voor een goed paar.
To infinity…and beyond!
pi_89192266
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef Sosha het volgende:

[..]

In principe zijn alle webadressen met 'ugg' erin niet betrouwbaar.

edit Maar deze website claimt wel alleen UGG Australia te verkopen... Al word ik een beetje scheel van de spelfouten. Iemand anders een idee?
Dank je! Ik heb de lijst met betrouwbare winkels inmiddels ook gevonden. Ik durf het niet aan; bovendien wil ik de nepmarkt niet steunen. Wordt wel lastig; ik zie de olijfgroene nergens. Bij de Bijenkorf hebben ze ze ook niet.
pi_89202553
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze kleur zie ik bijna nergens in webwinkels, maar wel op http://www.ugguitamerika.nl/. Is deze winkel betrouwbaar? Heb de laatste topics even doorgespit maar ik kon zo snel niets vinden, Thanks for helping!
Ugg uit Amerika is volgens mij wél een betrouwbare website, alleen is het wel slim om vooraf even contact op te nemen met de eigenaresse voor informatie over wanneer ze ze binnen kan hebben...
I had a signature once. It was awful.
  Admin vrijdag 26 november 2010 @ 23:32:23 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89208528
Iemand al bij de outlet geweest? Veel korting?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89209277
Ben niet meer geweest. Vriend kon me melden dat er een lange rij stond vanochtend, dus ik heb me nog eeen keertje omgedraaid in bed :z

Ben benieuwd wat ze allemaal hadden wel. Misschien dat ik volgende week ergens nog langsga, kijk wel.
pi_89218856
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef ivetje het volgende:

[..]

En ik snap die mensen bij die outlet niet :') Wat sneu eigenlijk...zo in de kou staan voor een paar pantoffels en wat andere zooi. Ik ga er echt niet naartoe, het is het me niet waard. Geef wel wat meer uit voor een goed paar.
Helemaal mee eens, ik denk dat het niet eens zo veel scheelt met bestellen in de USA, en dat voor een paar ingezakte overjarige sloffen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')