quote:Volgens mij riep je daar iets bij dat dat veel eerder had moeten gebeuren, dus tel ik niet mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kan naast die van Arcade Fire.

quote:Inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:15 schreef alors het volgende:
Jaaa dat was dat feest waarvoor ze vorige week werden uitgenodigdin Reusel

quote:Eens.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:18 schreef -Hans- het volgende:
Hele tijd disco classics in de sportschool. Opzich wel OK. Maaruh, wat een kud Megahit. Leuke plaat om af en toe even te draaien (2x in een week, ofzo), maar Megahit?! Naja, vooruit maar weer.

quote:

quote:Nope, nog niet idd.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Hebben ze dat ding nou eindelijk op de playlist gezet??
edit: ding staat volgens mij nog niet eens in de computer.

quote:

quote:Doe nou niet net alsof je dat nog niet wist!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie hier zijn toch echt een stel verschrikkelijke zeikerds bij elkaar zeg. Het is ook echt NOOIT goed.

quote:Haha inderdaad he. Die gaat eerder voor 2 Unlimited ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:47 schreef alors het volgende:
Hehe zo'n type dat een gevoelig plaat aanvraagt

quote:Raar. En vooral dat het zolang moet duren.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef Waalwijker het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)maandag-uit-de-lucht
Da's prettig, voor de concurrent uit de lucht.

quote:Inderdaad. Geen EO dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar. En vooral dat het zolang moet duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |