quote:Hihi.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:27 schreef honkeytonk het volgende:
Oohw! Wat lieef! Dat had niet gehoeven hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch ook een schat!
quote:Bij mij, zou ik daar niet zeker van zijn, hoevaak ik jarig benOp vrijdag 29 oktober 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Je bent maar één keer jarig!! Nogmaals gefeliciteerd dus.
quote:honkeytonk , gefeliciteerd met je eerste verjaardag.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Je bent maar één keer jarig!! Nogmaals gefeliciteerd dus.
quote:Ik mag toch hopen van niet! Dat ik een grote meid word.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
Nou gefelischap maar weer hè, dat je maar een grote meid mag worden.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef L.no het volgende:
[..]
honkeytonk , gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
quote:Echt? Veel plezier morgen!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef ElmoFan het volgende:
no shit, ik ben morgen jarig
Gefeliciteerd Honkeytonk!
quote:Ikke!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jij vandaag!
Wie opent er morgen een felicitatie topic voor mij?![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok
4709 (gemiddeld 73 per dag) , Je haalt me nog eens in
quote:DankjeOp vrijdag 29 oktober 2010 10:44 schreef Rectum het volgende:
Gefeliciteerd met je twaalfde verjaardag.
quote:Is het ookOp vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef ElmoFan het volgende:
Ben jij al 21?!!? dat moet een hoax zijn
quote:Is het ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef ElmoFan het volgende:
Ben jij al 21?!!? dat moet een hoax zijn
quote:Lutte is een toffe user, helaas heb jij vooroordelen over mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Penisbaard het volgende:
honkeytonk feliciterenEn ik gaf je nog wel complimenten omdat je een toffe user bent, Lutte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Geen vooroordelen, pure topictyfus gemaakt door honkeytonk in mijn topiclijst elke keer.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lutte is een toffe user, helaas heb jij vooroordelen over mij.
quote:Post er dan niet in, en ik heb kwaliteittopics! Ze komen gewoon niet zo vaak voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, pure topictyfus gemaakt door honkeytonk in mijn topiclijst elke keer.
quote:Bij mij niet, ik open pure kwaliteitOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, pure topictyfus gemaakt door honkeytonk in mijn topiclijst elke keer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef dakraam het volgende:
Gefeliciteerd
Maar dat meisje heeft een shirtje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Ik post er ook niet in, maar dat maakt het niet minder vervelend. Met Maanvis, Paul en tong80 zijn er al debielen die alles onderspammen met hun shizz' en dan kom jij er ook nog even bij.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Post er dan niet in, en ik heb kwaliteittopics! Ze komen gewoon niet zo vaak voor.
quote:Ja, van een boomstronk en een piem0lOp vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kwaliteitsuser. Heeft TS een klap gehad of zo?
quote:Nee, ze heeft met mij gePM't, en toen zag ze hoe ik werkelijk was.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Het is nog vroeg, alles kan nog gebeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar dat meisje heeft een shirtje aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef L.no het volgende:
[..]
honkeytonk , gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
quote:Dat zeiden ze ook bij Feyenoord in de rust tegen PSVOp vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, alles kan nog gebeuren
quote:Wat HT zelf al zegt: hij valt best mee. Je moet hem alleen beter leren kennen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Daar heb ik op geoefendOp vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer een naam die ik vaker heb gezien
GEFELICITEERD!!!!!!
[ afbeelding ]
1 Bossche bol voor jou, maar dan moet je hem zonder bestek of handen eten
quote:Aantal posts: 4.721 (gemiddeld 73 per dag)
quote:Dat wil ik helemaal niet, nu zie ik alleen kankertopics geopend door honkeytonk.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat HT zelf al zegt: hij valt best mee. Je moet hem alleen beter leren kennen.
En Penisbaard, wat verandert er aan mij als user?
quote:Doe ik ook!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aantal posts: 4.721 (gemiddeld 73 per dag)
Nog helemaal niet zo heel veelHeb het gevoel dat je hier al jaaaaren baggert.
quote:Ik vond die topics van mij over gediscrimineerd worden bij de Netto en bij Girlscene anders best goedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, nu zie ik alleen kankertopics geopend door honkeytonk.
quote:Ik mag jou wel, omdat AjaxOp vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aantal posts: 4.721 (gemiddeld 73 per dag)
Nog helemaal niet zo heel veelHeb het gevoel dat je hier al jaaaaren baggert.
quote:Niets, maar dingen als honkeytonk feliciteren zijn wel dingen waar je voor moet uitkijken. Straks gaan mensen nog denken dat je een forumkornuit van die debiel bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat HT zelf al zegt: hij valt best mee. Je moet hem alleen beter leren kennen.
En Penisbaard, wat verandert er aan mij als user?
quote:Spoel je mond met Goldstrike!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet, nu zie ik alleen kankertopics geopend door honkeytonk.
quote:Volgens mij maakt dat de meeste mensen niet uit, want die letten niet op 1 post van een persoon maar op meerdere.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niets, maar dingen als honkeytonk feliciteren zijn wel dingen waar je voor moet uitkijken. Straks gaan mensen nog denken dat je een forumkornuit van die debiel bent.
quote:Dankje voor de waarschuwing.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niets, maar dingen als honkeytonk feliciteren zijn wel dingen waar je voor moet uitkijken. Straks gaan mensen nog denken dat je een forumkornuit van die debiel bent.
quote:Ik zou oppassen als ik jou was! Ik schijn gevaarlijk en besmettelijk te zijn. En als je reageert op 1 van mijn post, ben je een kutuserOp vrijdag 29 oktober 2010 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje voor de waarschuwing.
Maar ik overleef het wel denk ik.
quote:Ik heb je gequote. Ik voel de gezwellen al opkomen!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik jou was! Ik schijn gevaarlijk en besmettelijk te zijn. En als je reageert op 1 van mijn post, ben je een kutuser
quote:Tja, zie je? Daar ga je al! Je zal nu voor eeuwig gehaat worden door de users die zich beter voelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je gequote. Ik voel de gezwellen al opkomen!!!
quote:Geeft niks hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef Dhaha het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben honkeytonk, ik ben pas net uit bed.
GEFELICITEERD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |