quote:Het klinkt nu een beetje alsof het TE gezellig wasOp vrijdag 29 oktober 2010 06:28 schreef L.no het volgende:
Goedemorgen.
Gister was het enorm gezellig. Zo meteen naar de dokter toe.
quote:Slechte combo inderdaad, maar ze hebben weinig met elkaar te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 06:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het klinkt nu een beetje alsof het TE gezellig was
Goedemorgen desalniettemin!
quote:NBTOp vrijdag 29 oktober 2010 07:44 schreef NBT het volgende:
Kan het niet laten, maar zal vandaag alleen Goedemorgen posten!
Goedemorgen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Jij ook mooie dameOp vrijdag 29 oktober 2010 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
Allemaal alvast een heel goed weekend gewenst
quote:Daar hoort een verhaal bij!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
goedemorgen
zo. ik ga de kelder in om een afgereten onderlijf te fabriceren uit piepschuim
quote:Een leuke besteding van je vrije tijd!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
klopt ja, we hebben vanavond halloweentocht, dus hebben wij een eettafel met daarop iemand die een uh.. 'ongelukje' heeft gehad
straks ook even naar de slager vragen of hij iets van darmen o.i.d. heeft
quote:Dat vraagt op pics van het eindresultaat!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
klopt ja, we hebben vanavond halloweentocht, dus hebben wij een eettafel met daarop iemand die een uh.. 'ongelukje' heeft gehad
quote:Neen, cake. Maar ik lig nog in bed.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedemorgen! Rijst met goulash als ontbijt?
quote:Ga jij nou maar lekker taart eten!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ooh, cake. Het voedzame begin van een gezonde dag!
quote:Ow tofOp vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
quote:Goedzo! Ik moet nog 2500 posts voordat ik daar benOp vrijdag 29 oktober 2010 10:21 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow tof
Ben beniieuwd hoe het eruit gaat zien!!
LALALALALBen vrolijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Post 7000 btw!
quote:Kale!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vraagt op pics van het eindresultaat!
quote:Hoi jij
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
nu zit er verf op mijn camera
edit; de andere kant ook, in het gat komt nog een honden-kluifbot
[ link | afbeelding ]
quote:Dat ziet er zo gaaf uit man.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Dat wordt cool!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
nu nog even naar de slager om te vragen of die nog toevallig iets van darmen ofzo heeft om in het bovenlijf te stoppen..
quote:Zo! Dat ziet er tof uit!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |