quote:Kattenklok"Slaap lekker!" Dat denken anderen, terwijl u onder het slaapmasker "Wilde kat" beter slaapt dan ooit tevoren. De reden: eindelijk krijgen uw ogen de verlangde duisternis. Een weldaad op reis!
quote:WC-bril "Katten"Ga mee met de tijd! Deze originele klok fleurt elke kamer op! Het nauwkeurig quartz-uurwerk is voorzien van een goed afleesbare wijzerplaat. De staart van de kat doet dienst als slinger.
quote:TochtkattenHet kleinste kamertje toont geen karakter? Huisbaas en architect hebben gespaard op het sanitair in badkamer en wc? Breng daar zelf verandering in met de wc-bril "Katten"! Van hoogwaardig MDF, met een schitterend poesjes-motief en past op alle gangbare wc's (42,5 x 36,5 cm). Met meegeleverd materiaal makkelijk aan te brengen. Een leuke blikvanger in badkamer en wc!
quote:KerstkattenMet deze katten bespaart u energie! Zodra het buiten kouder wordt, voelt de tocht die door ramen en deuren komt erg onaangenaam aan. En dan bieden de tochtkatten uitkomst! Want deze houden tocht tegen en helpen u zo energie te besparen.
quote:Kattenvrienden zijn bijzondere mensen! En die vieren wij vandaag met de kerstkatten! Elke kat op zich is al een leuk presentje, maar als trio brengen ze iedereen in een goed humeur!
quote:Dat koppie ook naar dat gat kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze laatst voor mijn kat gekocht, en hij vindt het echt geweldig.
Hij zal er binnenkort verslag over doen op zijn hyves.
Groetjes
quote:KattenbeeldjesOp vrijdag 29 oktober 2010 01:37 schreef Rectum het volgende:
http://www.aristocat.nl/
Een hele webshop vol kattenproducten.
quote:hihihi arme jongen katten zijn honden 6 keer zo groot als hun al de baasOp vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef Bomil het volgende:
Katten zijn geweldige beesten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb serieus belang bij een kattentrapje.
quote:De WC-bril "Katten" genas mijn diarree.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me trouwens denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De WC-bril "Katten" genas mijn diarree.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu nog een T-shirt met die katten.
quote:Oh, dat is er nu ook jaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
Penisbaard je had lapo voor de Serenade, eens even die 'Nieuw Deel' knop proberen dang.
quote:Cool, je katten scheiten niet bij anderen in de tuin? Indien correct:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:41 schreef Berenanus het volgende:
Ah kijk, dit is een goede plek om mijn zelfgemaakte kattenren aan te bieden:
quote:Het zijn binnenkatten.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:26 schreef TSI het volgende:
[..]
Cool, je katten scheiten niet bij anderen in de tuin? Indien correct:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:41 schreef chroestjov het volgende:
Ik ga deze morgen voor mijn Gijs kopen, want het wordt toch weer een beetje winter en koud hahahaha
Groetjes
quote:Wij hadden er ook zo een. Maar die werd snel geslooptOp vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
het aangezicht is gewoon te gek voor woorden
quote:ik moet lachenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Misschien waren ze wel te lui om op het ding te gaan liggen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ding heb ik een week terug weg gepleurd!
Onze katten keken er neit nara om
quote:Tocht-koe
quote:Een "coole" tip om energie te besparen! Natuurlijk is het besparen van energie belangrijk - maar dan wel met een beetje humor graag! Dus leg meteen de tocht-koe voor de deur, en de levensvreugde zal stijgen! Zeer effectief!
quote:ligt het aan mij (wss wel) of lijkt dat riempje nouw enorm nep...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:38 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |