abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:24:50 #1
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88092436
Ik ging daarnet nog even naar beneden om een tosti te eten, met een zoet kopje thee erbij. Dat doe meestal rond deze tijd. Dus ik net naar beneden tosti en thee zetten. Lekker op de bank ploffen, zie ik dat op elke zender alleen maar mislukte hoertjes dezelfde dingen zeggen :') .

Dus ik zat tv te kijken op de bank, en ik hoorde steeds wat kraken in het huis. Onze konijn in de woonkamer maakt nogal wat herrie, dus ik dacht dat het daar wel vandaan kwam. Toen ik klaar was met eten en eht licht uit had gedaan, toen hoorde ik opeens allemaal herrie in het halletje. Dus ik meteen adrealine, misschien een dief met een pistool. Dus ik ging plat op mijn buik liggen, aan de zijkant van de woonkamer. Daarna zag ik dat iemand de deur van het halletje open deed, en zachtjes naar binnen stapte. Dus ik wachtte tot hij schuin voor me stond, en ik stond op en wurgte hem van achteren. Hij was alleen erg sterk, dus ik kon het niet lang volhouden. Daarom trok ik hem met een mooie beweging naar de grond toe, en we eindigde dat hijop mij lag, en ik had zijn benen geblokkeerd, en nog steeds mijn arm op mijn nek. Ik drukte zet zo lang totdat ik geen beweging meet voelde.

Dus ik stond op, en deed het licht aan. Mijn handen zaten helemaal te shaken van angst. Blijkt dat het me broer was die daarzo op de grond lag, ik dacht dat hij al thuis was boven aan het pitten ;( . Dus ik helemaal in paniek, ik gaf een paar bitchklapjes, en gooide uiteindelijk een glas water over me broers hoofd. Gaat hij opeens heel droog rechtop zitten, en zegt hij: Grapje :') . Ging hij me :') uitlachen, zeggen van: HAHa, heb ik je even mooi genaaid hé. Dus ik gaf hem een low kick in zijn rug, omdat ik boos was. Daarna ben ik snel naar boven gerent om het met jullie te delen op fok.

Klacht: Altijd dezelfde hoertjes op tv
Klacht 2: MIjn broer die een fuking droge grap moet maken, terwijl ik bijna een hartaanval krijg.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_88092484
Het hadden twee Poolse beren met een machinegeweer moeten zijn.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:28:39 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88092519
Goed topic, zeker voor dit tijdstip.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:29:35 #4
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88092541
Mijn handen shaken nog steeds :')
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_88092546
Konijnen :')
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_88092608
Ben je toevallig ook je dagboek kwijt ?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:35:57 #7
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88092677
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Weissman het volgende:
Ben je toevallig ook je dagboek kwijt ?
Ik snap dat het inderdaad is voor een dagboek, maar stel dat fok alleen zou bestaan uit topics over mensen die vragen stellen, of eindeloze discussies met leveloze mensen. Vandaar dat ik er toch maar een topic heb gemaakt.
pi_88092681
Zozo stoere TS. :') Chuck Norris is er niets bij. :')
pi_88092721
Pics van je broer anders begrijp ik het niet
pi_88092924
De goeie ouwe rear naked choke, werkt altijd :)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88092981
Wees blij dat het niet Bas Rutten was :')
pi_88093070
Wat zou Bas te zoeken hebben in het huis van noksala :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88093155
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:54 schreef Hooidraad het volgende:
Wat zou Bas te zoeken hebben in het huis van noksala :')
Je weet het maar nooit!
Waarom zou er een krokodil onder een bed in een flat in Amsterdam zitten? niet logisch toch? :N en toch, altijd even checken voor de zekerheid voor het maffen is wat hier vaste kost is amice, vaste kost :7
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:04:34 #14
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88093210
Ik vraag me af wat erger geweest zou zijn, en de gevolgen:

Stel dat het niet mijn broer was, maar dus een inbreken. Ik had een mes uit de keukenla gepakt en stak hem in zijn buik. Hij zou de volgende dag sterven in het ziekenhuis aan zijn verwonding.

Of stel dat het niet mijn broer was, maar dus een inbreker. Zoals wat er gebeurt is, ik wurg hem dan met mijn blote handen. Die gast krijgt geen lucht meer, en hij sterft.
pi_88093224
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef noksala het volgende:
Ik ging daarnet nog even naar beneden om een tosti te eten, met een zoet kopje thee erbij. Dat doe meestal rond deze tijd. Dus ik net naar beneden tosti en thee zetten. Lekker op de bank ploffen, zie ik dat op elke zender alleen maar mislukte hoertjes dezelfde dingen zeggen :') .

Dus ik zat tv te kijken op de bank, en ik hoorde steeds wat kraken in het huis. Onze konijn in de woonkamer maakt nogal wat herrie, dus ik dacht dat het daar wel vandaan kwam. Toen ik klaar was met eten en eht licht uit had gedaan, toen hoorde ik opeens allemaal herrie in het halletje. Dus ik meteen adrealine, misschien een dief met een pistool. Dus ik ging plat op mijn buik liggen, aan de zijkant van de woonkamer. Daarna zag ik dat iemand de deur van het halletje open deed, en zachtjes naar binnen stapte. Dus ik wachtte tot hij schuin voor me stond, en ik stond op en wurgte hem van achteren. Hij was alleen erg sterk, dus ik kon het niet lang volhouden. Daarom trok ik hem met een mooie beweging naar de grond toe, en we eindigde dat hijop mij lag, en ik had zijn benen geblokkeerd, en nog steeds mijn arm op mijn nek. Ik drukte zet zo lang totdat ik geen beweging meet voelde.

Dus ik stond op, en deed het licht aan. Mijn handen zaten helemaal te shaken van angst. Blijkt dat het me broer was die daarzo op de grond lag, ik dacht dat hij al thuis was boven aan het pitten ;( . Dus ik helemaal in paniek, ik gaf een paar bitchklapjes, en gooide uiteindelijk een glas water over me broers hoofd. Gaat hij opeens heel droog rechtop zitten, en zegt hij: Grapje :') . Ging hij me :') uitlachen, zeggen van: HAHa, heb ik je even mooi genaaid hé. Dus ik gaf hem een low kick in zijn rug, omdat ik boos was. Daarna ben ik snel naar boven gerent om het met jullie te delen op fok.

Klacht 2: MIjn broer die een fuking droge grap moet maken, terwijl ik bijna een hartaanval krijg.
Michielos topic _O_
pi_88093230
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:04 schreef noksala het volgende:

Stel dat het niet mijn broer was, maar dus een inbreken. Ik had een mes uit de keukenla gepakt en stak hem in zijn buik. Hij zou de volgende dag sterven in het ziekenhuis aan zijn verwonding.

Of stel dat het niet mijn broer was, maar dus een inbreker. Zoals wat er gebeurt is, ik wurg hem dan met mijn blote handen. Die gast krijgt geen lucht meer, en hij sterft.
Als dat zou gebeuren en je broer zou je helpen het lichaam ergens in een bos in de de grond te stoppen dan zou je verder nooit meer ergens last van hebben.
pi_88093247
TS doet zeer zeker aan Krav maga
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:18:47 #18
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88093365
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 02:08 schreef PlzNoMore het volgende:
TS doet zeer zeker aan Krav maga
Nee, zou ik wel graag willen. Het is alleen niet hier ergens in de buurt dus wil wachten tot ik 16 ben ofso. Ik zit wel al sinds mijn achtste op Jiu Jitsu, en heb 2 jaar lang ook nog naast Jiu Jitsu, Karate gedaan. Tegenwoordig doe ik naast Jiu Jitsu nog wel Kickboksen af en toe, en heb een paar maandjes Wing Chun gedaan.

Maarja ik moet eerlijk toegeven. Ik probeer wel een beetje die vechtfilms na te doen :P . Achja kan geen kwaad, zolang je maar weet wat je doet toch?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 02:29:10 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88093456
Wat een grap _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 04:00:42 #20
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_88093905
Ben je normaal wel een rustige jongen?
Ook geen sig dus
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 04:38:18 #21
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_88094032

1 John Massey voor je topic.
pi_88094108
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef noksala het volgende:
Mijn handen shaken nog steeds :')
Parkinson ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:43:33 #23
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_88094467
Tosti zetten :')
Lost my ipod :`(
pi_88094478
Handen shaken nog steeds????? ga je masturberen dan....
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:44:59 #25
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_88094481
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef noksala het volgende:

Meet voelde? :') :')
Morge ts :+ en michielos is je ban voorbij? :D
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:49:28 #26
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_88094512
Ik zet ook altijd tosties. c_/
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:49:58 #27
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_88094515
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 02:04 schreef noksala het volgende:

Ik denk dat hij stortend ter aarde viel het licht in zijn ogen ging uit :'( :'(
pi_88094729
Ik had gisteren trouwens hetzelfde met je zus . Alleen trilde zij en niet ik :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:04:27 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88095359
Beetje paranoïde TS? ;)

Was je je tosti's niet vergeten toen je naar boven rende?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:06:06 #30
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_88095390
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 08:12 schreef Stokstaart het volgende:
Ik had gisteren trouwens hetzelfde met je zus . Alleen trilde zij en niet ik :@
was ze vies¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:17:52 #31
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88095571
wat ben je voor een pauper als je je broer niet eens herkent van achteren :')
Wat doe ik hier?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:37:21 #32
118585 Crutch
pi_88095952
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:17 schreef tdrone het volgende:
wat ben je voor een pauper als je je broer niet eens herkent van achteren :')
Gatverdamme.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:56:49 #33
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_88096430
Als kanker topics kon openen zouden ze heel veel op deze lijken.
Guanine en Cytosine! *O*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:04:08 #34
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88096620
En jullie zijn faggots? Of wat?
pi_88096835
Wat ik mij dan afvraag is waarom jij op dat tijdstip nog aan het vreten bent? Heb je geen baan of zo?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:12:53 #36
118585 Crutch
pi_88096882
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is waarom jij op dat tijdstip nog aan het vreten bent? Heb je geen baan of zo?
Op tijd naar bed gaan :')
Je moeder is een hamster
pi_88096921
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef Crutch het volgende:

[..]

Op tijd naar bed gaan :')
Inderdaad, kansloos van TS.
pi_88096942
Zoete thee. :')
pi_88096962
Thee. :')