quote:Lievvv is de overtreffendste trap
quote:Regel die shit eensOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wacht maar tot de NBmeet dan weet je pas wat alcohol is![]()
quote:slaap lekker man maar eerst ff deze sowiesoOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga maar op bed, heb het wel gezien voor vandaag
quote:Oh, dan heb ik mn haar dus voor niks gekleurdOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig maar, zij kan toch niet aan jou tippen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker man maar eerst ff deze sowieso
quote:Hoe moet ik dat zien danOp vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik mn haar dus voor niks gekleurd
quote:volgende week zaterdag toch gewoon ?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Regel die shit eensHet schiet niet op man..ik wil em in mijn agenda kunnen zetten
quote:NBmeetOp vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wacht maar tot de NBmeet dan weet je pas wat alcohol is![]()
quote:Zoek die topicOp vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
NB meet.Ik mis hier van alles. Naja ik ben hier soms heel vaak dan weer heel vaak niet en nu ben ik er al weer tijd. Maar ik voel me buitengesloten.
quote:Agossie... Jochie toch.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
NB meet.Ik mis hier van alles. Naja ik ben hier soms heel vaak dan weer heel vaak niet en nu ben ik er al weer tijd. Maar ik voel me buitengesloten.
quote:WE HALEN DE 3 TOPICS IN 1 UUR NIET
quote:Gister haar geverfd in kleurtje amber, moet oranje zijn, is kastanjerood bij mij
quote:9 oktober 2011 is het, je hebt nog genoeg tijdOp vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |