quote:Was ook een grapje naar Benny toe, had hem de PM net verstuurdOp vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Benny bedoelt het goed, maar ik weet wel hoe het voelt
quote:ik ben ook aan mijn laatste biertje begonnenOp vrijdag 29 oktober 2010 01:13 schreef Rauzer het volgende:
Was Ich nog zu sagen hätte, dauert eine Zigarette.
quote:ik heb 100 meter trap gelopen zonder leuning langs afgronden van 100 meter diep, dus ik wel
quote:TofOp vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb 100 meter trap gelopen zonder leuning langs afgronden van 100 meter diep, dus ik wel
quote:Zigarette gemacht, Rauzer aus.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook aan mijn laatste biertje begonnen
quote:Ik heb afgelopen zomer nog over een richteltje van 20cm gelopen met een afgrond van ettelijke tientallen meters.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb 100 meter trap gelopen zonder leuning langs afgronden van 100 meter diep, dus ik wel
quote:nee, durfde ik nietOp vrijdag 29 oktober 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Heb je nog mooie foto's gemaakt (ervan)?
quote:Nu je het zegtOp vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mijn naam klinkt wel mooi zo in het Duits!
quote:Lange dag ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik zonder drank zo naar de kloten was.
quote:
quote:Dat nog geeneens, maar wel stront en strontverkouden. En ik heb ook nog 'maar' 7 uurtjes gewerkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lange dag ofzo?
[..]
Maar wel mooi uitzicht enzo?
quote:op een gegeven moment zat ik halverwege de grot op een stevig bankje tegen een stevige rots en toen was het uitzicht echt subliemOp vrijdag 29 oktober 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lange dag ofzo?
[..]
Maar wel mooi uitzicht enzo?
quote:Daar maak je toch foto's vanOp vrijdag 29 oktober 2010 01:33 schreef Symphonic het volgende:
ow en de grot:
[ afbeelding ]
en nog meer grot:
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1024&bih=677
quote:ik krijg serieus zwaar meniere in die grot.
quote:Ohw zo... nja, das best jammerOp vrijdag 29 oktober 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg serieus zwaar meniere in die grot.
Ik ben alleen maar bezig met niet omvallen....
quote:Heb je daar erg veel last van?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou de grot andersom moeten doen, met de lift naar beneden en dan al die trappen omhoog.
Dat zou veel beter gaan. Maar ik zie diepte op een verkeerde manier en dan gaat mijn evenwichtsorgaan ondersteboven
quote:in dit soort gevallen wel
quote:hmm, das wel lastigOp vrijdag 29 oktober 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in dit soort gevallen wel
Een trap aflopen gaat altijd kut b ij me. En als ik in de auto zit kan ik op de meter nauwkeurig afstand schatten dus daar heb ik het niet. Maar echte diepte doet iets met me wat ik niet wil....
quote:dat is het ook.
quote:Ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Ik heb vroeger wel een lui oog gehad en heb mezelf aangeleerd om diepte te zien. Maar in het dagelijks leven heb ik er geen last van. (Behalve dat ik scheel ga kijken als ik echt erg moe ben)Op vrijdag 29 oktober 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het ook.
Ze zullen me ook wel uitgelachen hebben vanmiddag, maar ik kan me er niet overheen zetten.
Gewoon totaal geen enkel evenwicht meer, en dan iets van 1500 treden moeten afdalen...
Het zag er vast heel grappig uit
quote:Dat is vast Portugees voor tot morgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens mijn mandje in.
ate a manha
quote:Overmorgen!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, trusten symph
En hallo patrique
Morgen jarig
quote:fifa 11Op vrijdag 29 oktober 2010 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een game-avond ingelast. Fifa11 went zowaar een beetje.
quote:Ik baal dat ik van wereldklasse, waar ik al jaren op speel weer terug moest naar professioneel. Deze editie is zo anders.
quote:lulOp vrijdag 29 oktober 2010 01:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had je al eens als kill opgegeven, maar je ontsnapte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |