abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88088904
Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik ben laatst verliefd geworden op een meisje van 14. (Nog nooit eerder overkomen, zo jong) Ik heb de eerste stap gezet, dus met haar gesproken. Op de manier hoe ze me aan keek leek het of ze me ook leuk vind. Ik zou graag met haar willen hebben etc, maar ik maak me een beetje zorgen om het leeftijdsverschil. Het is 2 jaar verschil, Ik ben nu 16 en zij is nu 14. Ik wordt 17 eind April, zei is dan al 15 want ze is begin februari jarig. Is een relatie tussen 16 en 14 fout en verkeerd? Of 17 en 15, 18 en 16 etc. Moet ik er nu mee stoppen, of kan ik gerust nog met haar praten, versieren etc?

FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?

Ik zit nu in de 4e en zij in de 3e klas, op een of andere manier klinkt het dan minder fout...

Laatste vraag, sta ik niet een beetje voor lul met haar als vriendin? Ik trek me niet zo veel aan van anderen, maarja misschien is het wel heel apart???
pi_88089025
Oudere jongen met jonger meisje komt vaak voor op middelbare school.
Ik zie die types meestal als kansloze gasten die niks bij hun eigen leeftijd kunnen scoren though.

Edit: Maar oke, als het ''echte liefde'' is, ga ervoor.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_88089030
14 en 16 is heel normaal hoor!!

Ik ben 15, mijn vriend is 17, en niemand die zegt dat hij een jonge vriendin heeft hoor.

En betreffende seks: heb jij er al behoefte aan? En je kunt toch op haar wachten, je bent ten slotte echt verliefd op haar.

Maak je maar geen zorgen, hier is niks verkeerd aan.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_88089064
toen ik 16 was deed ik altijd leuke dingen met meisjes van 13 :)
Nothing to see here, carry on
pi_88089113
Ik vind 14 en 16 heel normaal? :P
pi_88089127
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:58 schreef Rushi het volgende:
Waarom dan een vraagteken? Weet je het zelf nog niet zeker?
pi_88089150
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:58 schreef Rushi het volgende:
En stiekem aan smerige dingen denken zeker hè? Schandalig.
pi_88089175
Leeftijd / 2 + 6 is altijd een mooie maat om aan te houden :P

Behalve als je het op FOK vraagt :')
pi_88089283
nix mis mee
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:07:45 #10
165512 MASD
Music is dead.
pi_88089540
Neen, dat is efobofilie.
Long live music.
pi_88089955
TS, jij lijkt me een sympathieke kerel met oog voor de fijne dingen in het leven :).
-
pi_88089981
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
Ik ben een jongen van 16 jaar oud, en ik ben laatst verliefd geworden op een meisje van 14. (Nog nooit eerder overkomen, zo jong) Ik heb de eerste stap gezet, dus met haar gesproken. Op de manier hoe ze me aan keek leek het of ze me ook leuk vind. Ik zou graag met haar willen hebben etc, maar ik maak me een beetje zorgen om het leeftijdsverschil. Het is 2 jaar verschil, Ik ben nu 16 en zij is nu 14. Ik wordt 17 eind April, zei is dan al 15 want ze is begin februari jarig. Is een relatie tussen 16 en 14 fout en verkeerd? Of 17 en 15, 18 en 16 etc. Moet ik er nu mee stoppen, of kan ik gerust nog met haar praten, versieren etc?

FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?

Ik zit nu in de 4e en zij in de 3e klas, op een of andere manier klinkt het dan minder fout...

Laatste vraag, sta ik niet een beetje voor lul met haar als vriendin? Ik trek me niet zo veel aan van anderen, maarja misschien is het wel heel apart???
Beet je chaotisch stuk niet?
pi_88090076
Niets mis mee.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:23:42 #14
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88090310
14 en 16 moet kunnen hoor, zolang jullie allebei op de middelbare school zitten zal er weinig 'faseverschil' zijn :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88090733
Shit veel gemengde meningen, hier heb ik niet zo veel aan :{ En wat is er zo falend aan dit topic? 't is toch beter dat ik het ff check/navraag, dan dat ik de grootste fout in me leven heb gemaakt. En nee ik ben geen pedo of efo, ik probeer niet eens sex te krijgen, ik wil gewoon met haar hebben.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:34:38 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88090801
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef nintendoninja het volgende:
Shit veel gemengde meningen, hier heb ik niet zo veel aan :{ En wat is er zo falend aan dit topic? 't is toch beter dat ik het ff check/navraag, dan dat ik de grootste fout in me leven heb gemaakt. En nee ik ben geen pedo of efo, ik probeer niet eens sex te krijgen, ik wil gewoon met haar hebben.
Waarom meot je het uberhaupt navragen? Als het goed voelt, is het goed. Tot op zekere hoogte, maar 2 jaar is echt niet te veel.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_88090815
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef nintendoninja het volgende:
Er is niks falends of ergs aan, 14 en 16 is de normaalste zaak van de wereld!! Als je 17, 18 was geweest was het anders geweest, maar nu schelen jullie maar anderhalf jaar.

Hoeveel schelen jou ouders? En de ouders van al die mensen die in dit topic lopen te zagen?
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_88090938
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Oudere jongen met jonger meisje komt vaak voor op middelbare school.
Ik zie die types meestal als kansloze gasten die niks bij hun eigen leeftijd kunnen scoren though.

Edit: Maar oke, als het ''echte liefde'' is, ga ervoor.
Geloof me ik kan heus wel scoren, alleen er zijn niet echt veel meisjes zoals haar, en er is momenteel niemand anders die me interesseert.
pi_88091085
TS, bespaar jezelf de moeite op alle non reacties in te gaan, met 14 en 16 is niks mis en ze willen je alleen bashen.
Ga lekker door met dat meisje!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:42:18 #20
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88091114
Vraag aan iedereen die het niet vindt kunnen - zijn er bij jullie in de klas mensen die zijn blijven zitten, en zodoende 2 jaar schelen met de jongste? Dat zou dan ook niet kunnen? :?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:43:14 #21
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88091143
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:42 schreef GasTurbine het volgende:
2 jaar jonger. :')
Dan weet je wel wie er het wanhopigst is in de relatie :')

Neem een voorbeeld aan mij. Ik scoorde een chick van 450 2 jaar ouder en dat was echt fantastisch!
meisjes die een kerel van 2 jaar jonger willen is nog erger.
pi_88091195
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef Lutte het volgende:

[..]

Er is niks falends of ergs aan, 14 en 16 is de normaalste zaak van de wereld!! Als je 17, 18 was geweest was het anders geweest, maar nu schelen jullie maar anderhalf jaar.

Hoeveel schelen jou ouders? En de ouders van al die mensen die in dit topic lopen te zagen?
Als er niets falends aan is, wat is er dan met de overvloed van deze smileys :') ? Maar fijn dat er toch wat mensen zijn die begrip tonen...
pi_88091296
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef nintendoninja het volgende:

[..]

Als er niets falends aan is, wat is er dan met de overvloed van deze smileys :') ? Maar fijn dat er toch wat mensen zijn die begrip tonen...
Ze stellen zich aan, echt. Ik ken eigenlijk alleen stelletjes waar de jongen ouder is, vaak twee jaar zelfs.

En meisjes zijn eerder volwassen aan het worden enzo. Ik ben 15 maar zit al vanaf groep 1 bij mensen die een of twee jaar ouder zijn (momenteel zelfs bij iemand die 3,5 jaar ouder is) in de klas, en daar gedraag ik me naar.

Geloof mij nu maar, het maakt echt echt niks uit, en een jonger meisje betekent echt niet dat je faalt en niks beters kunt krijgen.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_88091390
laat maar lulle hoor, gewoon doen als jullie elkaar leuk vinden. op die leeftijd is het wel een verschil maar niet te erg lijkt mij. en als jij 18 bent, is zij 16 dus dat is ook in orde, wettelijk gezien dan. en later maakt het al helemaal niks meer uit, zon klein verschil.
pi_88092120
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef nintendoninja het volgende:
FF voor de duidelijkheid, ik ben niet een Asshunter of Bootypredator, ik ben echt verliefd op haar en wil niet alleen maar batsen. Maar wie weet, als ik met haar zou hebben, komt het er een keer van. Is sex tussen een 16 jarige jongen en een 14 jarig meisje toegestaan? Is het legaal? Of is het een zonde? Naja fuck die zondes, alles is een zonde :/ Ik bedoel is het verkeerd of niet?.

Ik hoop toch niet dat je serieus bent..
Wat een gelul :')
Dit is toch de normaalste zaak van de wereld man, hoezo denk je ooit dat dit "fout" is of wat dan ook.. kom op zeg :')

Maar goed, 90% kans op een trollende kloon, vooral de username ook :N
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')