quote:.89Op zaterdag 30 oktober 2010 12:52 schreef TripleP het volgende:
BONOBO
Paradiso Grote Zaal
Di, 14/12/10 19.30 uur
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
U heeft ook besteld:
LIDMAATSCHAP PARADISO
Totale kosten: € 46.89
You know what to do!
quote:ik eis die halve cent
quote:Die kan je mooi op je buik schrijven! € 23.45 kan je krijgen en geen halve cent meer of minder!
quote:Will do!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kan je mooi op je buik schrijven! € 23.45 kan je krijgen en geen halve cent meer of minder!
quote:Mijn lichaam doet pijn.
quote:Treed uit je lichaam, en ga naar een andere dimensie.
quote:Geef me hoop Jomanda, geef me hoop jomandaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef robr0 het volgende:
laat het gras maar groeien ik rijd het nooit meer affffffffffffffff
quote:Alsof die mensen weten dat jouw mobiel in je kamer ligt en jij niet.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik net 2 keer gebeld door iemand met een onbekend nummer terwijl mijn telefoon nog op mijn kamer lag. Alsof ik dan opneem. En ook geen smsje of nummer achterlaten!!
quote:Misschien wilt ie wel helemaal niet dat jij opneemt!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik net 2 keer gebeld door iemand met een onbekend nummer terwijl mijn telefoon nog op mijn kamer lag. Alsof ik dan opneem. En ook geen smsje of nummer achterlaten!!
quote:Maar waarom überhaupt met een afgeschermd nummer bellen?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alsof die mensen weten dat jouw mobiel in je kamer ligt en jij niet.
quote:Dat zal het dan zijn!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wilt ie wel helemaal niet dat jij opneemt!
quote:Dan was het 3fmOp zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ouders en 3fm bellen ook met een afgeschermd nummer.
quote:Misschien was het mijn werk wel
quote:mssn was het wel iemand van 3fm die in opdracht van je baas belde omdat hij wist dat je telefoon in je andere kamer lag en daardoor verwachtte dat je het op fok forum 104 zou zetten waardoor noortje zou reageren maar misschieen ook niet we komen het niet te weten helaas pindakaasOp zaterdag 30 oktober 2010 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien was het mijn werk wel
quote:Het lijkt mij wel zeeeeeer waarschijnlijk dat het dat was!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
mssn was het wel iemand van 3fm die in opdracht van je baas belde omdat hij wist dat je telefoon in je andere kamer lag en daardoor verwachtte dat je het op fok forum 104 zou zetten waardoor noortje zou reageren maar misschieen ook niet we komen het niet te weten helaas pindakaas
quote:eindelijk eens iemand die het snapt zo heb ik ook nieuwe logica rondom lange f en zn bradarin zo het verhaal gaat zo lange f en zn bradarin hebben ruzie gehad en lange f zoekt een reden om het uit te maken zonder dat hij tantoe veel problemen krijgen zo verzint hij dat baas b hem tantoe veel geld schuldig is zodat zijn vriendin die tantoe doorgedraaid is en op schietles zit baas b wilt killen en lange f een valide reden heeft om weg te gaan bij die biatch dus wat doet lange f die geeft die biatch een pipa cadeau en loopt de hele nacht door te zeuren dat baas b hun leven kapot heeft gemaakt dus die bitch wordt zo paraloco in haar hoofd dat ze samen met haar moeder en een doorgeladen pipa naar het huis van baas b rijdt op dat moment belt lange f de polizei en gaat vervolgens een jonko roken en even aan zn pielemuis trekken en gaat een boek schrijven DE IDEALE MANIER OM JE VROUW TE DUMPEN wat een hero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |