quote:Vraag je geld terug!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:58 schreef Hyman het volgende:
Wat een bullshit, een puntje in [sub] is even groot!
quote:Alles!
quote:En het eerste waar je dan aan denkt is FOK!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef TripleP het volgende:
godverdomme.
ik heb nog maar 5 minuten voordat ik wegmoet en dat gaat NIET LUKKEN
quote:mssn eens eerder naar bed gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 11:32 schreef TripleP het volgende:
godverdomme.
ik heb nog maar 5 minuten voordat ik wegmoet en dat gaat NIET LUKKEN
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
En de vriendin waarmee ik was heeft de helft verspild omdat ze de rook meteen uitblies. ''Ik voel eigenlijk niets!" noohhh frustrerend
quote:AanstellerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en mijn bed zit onder de kruimels EN FUCKING HELL PARANORMAL ACTIVITY IS ENG!!!
Serieus ik ben nog nooit ZO bang geweest door een film.
quote:Ja dat dus ik ging 10 keer zeggen ADEM NOU IN en dat vond ze nie tzo leuk. En uiteindelijk toen we ergens anders heengingen en ze dat ding ging oproken ''Ja als ik het doe moet ik het goed doen he..'' JOH DAT ZEG IK TOCH
quote:Nee serieus ik moest bijna huilen omdat ik zo bang was. Ook licht aangedaan enzo (serieus dat doe ik NOOIT bij een film). Maar ik dacht ook dat het echt gebeurd was in eerst instantie.
quote:Ik hou van zulke meisjes. Meisjes die bang zijn bij horrorfilms zijn geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 15:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus ik moest bijna huilen omdat ik zo bang was. Ook licht aangedaan enzo (serieus dat doe ik NOOIT bij een film). Maar ik dacht ook dat het echt gebeurd was in eerst instantie.
quote:IK ZIE EEN MATCH, GA DR MAAR HALENNNNNN!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik hou van zulke meisjes. Meisjes die bang zijn bij horrorfilms zijn geweldig
quote:ik wist niet dat jij het zo slecht voorhad met schieganger waiwaiOp vrijdag 29 oktober 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IK ZIE EEN MATCH, GA DR MAAR HALENNNNNN!
quote:Wel een 50" LED, anders ben je verbannen aus PUB!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er over een uur ofzo wel weer. Even een nieuwe TV+surround sound uitzoeken met vaders
quote:Dat wil mijn vader niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel een 50" LED, anders ben je verbannen aus PUB!
quote:Ok, groetjes en een poot van de hond, hoiiii!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ben er over een uur ofzo wel weer. Even een nieuwe TV+surround sound uitzoeken met vaders
quote:57"Op vrijdag 29 oktober 2010 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wil mijn vader niet.
Dus 40" led bravia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |