quote:
quote:Goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
cup a soup![]()
omdat ik me echt beroerd voel
quote:Lekker warme thee met honing nemen en vroeg onder de wolOp vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
keelpijn wordt erger en ik voel me gewoon niet zo lekker
quote:getsie...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
keelpijn wordt erger en ik voel me gewoon niet zo lekker
quote:Ook alOp vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
cup a soup![]()
omdat ik me echt beroerd voel
quote:Jaaaaa zuster MerelOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef PeZu het volgende:
Zullen we er anders een ziekenhuis sc van maken en hopen dat zuster merel snel komt?
quote:vroeg onder de wol? Het is weekendOp vrijdag 29 oktober 2010 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lekker warme thee met honing nemen en vroeg onder de wol
quote:ik heb ook een schijthekel aan ziekenhuizenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een scheithekel aan ziekenhuizen..
quote:Haagse typ-wijzeOp vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook een schijthekel aan ziekenhuizen
quote:Veel plezier lieffiesOp vrijdag 29 oktober 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan even lunchen en dan komt Marijke en dan ga ik naar mijn ouders, dus tot vanavond een keertje![]()
![]()
En beterschap (bijna) allemaal
quote:Oh Oh Ziekenhuis
quote:Tot laterOp vrijdag 29 oktober 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan even lunchen en dan komt Marijke en dan ga ik naar mijn ouders, dus tot vanavond een keertje![]()
![]()
En beterschap (bijna) allemaal
quote:Kek nah, da leg muh klah!
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kek nah, da leg muh klah!![]()
issie van mè, issie van jah?
quote:nog even een maandje of 2 wachtenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kek nah, da leg muh klah!![]()
issie van mè, issie van jah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |