quote:Ja. Maar die kans zit in een heul klein hoekje.Op donderdag 28 oktober 2010 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat iemand er doorheen prikt en je smelt.
quote:Toen was de aanpak toch heel wat anders. Nu moet iedereen maar een label krijgen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:45 schreef huize het volgende:
[..]
100 geleden moest die zn bek houden en door werken!
quote:Yep en dat hele label gedoe is an sich niet slecht maar werkt wel situtaties in de hand. Hoeveel adhd kindjes zaten bij jouw in de klas op de basisschool?Op donderdag 28 oktober 2010 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was de aanpak toch heel wat anders. Nu moet iedereen maar een label krijgen.
quote:Trusten
quote:Da's waar ja.Op donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach, we hebben dezelfde naam, hetzelfde geboortejaar, samen een geweldige muzieksmaak.
quote:Ja. Thnx. Ik krijg er een hoop commentaar op. En telefoonnummers.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je huidige msn-ondertitel is wel stukken beter als de brabantse versie friekin_
quote:Kom maar opOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan ook nog wel een pm met oneerbare voorstellen in het limburgs sturen
quote:Waarom zou hij niet komen meis.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh fijn, het is weer tijd voor naakte mannen.
De mijne komt een paar weken later dan gepland hierheen, als hij al komt.
* Mini draait De Dijk - Als ze er niet is.
quote:Geen geld en geen tijd, hij heeft een eigen bedrijf en hij kan niet weg.
quote:*knuffel geeft. Alles komt goed meis.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen geld en geen tijd, hij heeft een eigen bedrijf en hij kan niet weg.
We zouden samen gaan reizen, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. We moeten nog bedenken of het dan wel de moeite loont als hij korter komt. Ach ja, over ruim zes weken ga ik terug naar Nederland, in het ergste geval zie ik hem daar wel.
quote:Das zuur zeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Geen geld en geen tijd, hij heeft een eigen bedrijf en hij kan niet weg.
We zouden samen gaan reizen, maar dat zit er waarschijnlijk niet in. We moeten nog bedenken of het dan wel de moeite loont als hij korter komt. Ach ja, over ruim zes weken ga ik terug naar Nederland, in het ergste geval zie ik hem daar wel.
quote:Erg vervelend. Ben ook wel eens aangeslagen en in twijfel wakker geworden.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:40 schreef friekin_ het volgende:
Lekker dan. Ik heb gedroomd dat ik midden in de nacht gebeld werd omdat mijn moeder overleden was aan een hartaanval. Ik word net wakker met het idee dat het echt zo is. Get-ver.
quote:Ik heb net maar even gebeld. Mijn dromen zijn nu al een tijd zo.. Echt geen flauw idee waarom..Op vrijdag 29 oktober 2010 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Erg vervelend. Ben ook wel eens aangeslagen en in twijfel wakker geworden.
Gelukkig zijn de dromen de laatste tijd alleen maar positief.
quote:Af en toe zou ik ook wel eens willen weten wat bepaalde dromen betekenen.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb net maar even gebeld. Mijn dromen zijn nu al een tijd zo.. Echt geen flauw idee waarom..
quote:Ik had een paar dagen terug de stekker van de wekker uitgetrokken. Toen werd ik ineens ook wat later wakker.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:46 schreef Gezicht het volgende:
Kutjes, ik moest eigenlijk om 8 uur al op school zijn, word ik net wakker.
quote:Hier ook nog... Volhouden!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef sproetjes het volgende:
Bwuuuuh de tijd kruipt voorbij. Nog 3 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |