quote:Welke snolOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef fratsman het volgende:
Oke, nu wil ik zien met wie die snol nou stond te bekken!
quote:Je had de eerste 2 of 3 afleveringen moeten kijken. De laatste paar slaan nergens meer op.Op donderdag 28 oktober 2010 21:59 schreef Injetta het volgende:
Dit was het??
Nou... ik heb voor de eerste keer gekeken en ik denk voor de laatste keer.. Wat is nu die humor en lol en zo? Ik vind d'r zak an..
quote:eerste afleveringen waren van een hoger niveau, naja niveau, voor ons wat het leukerOp donderdag 28 oktober 2010 21:59 schreef Injetta het volgende:
Dit was het??
Nou... ik heb voor de eerste keer gekeken en ik denk voor de laatste keer.. Wat is nu die humor en lol en zo? Ik vind d'r zak an..
quote:Daarom.. toch wel slecht hoor..Op donderdag 28 oktober 2010 22:00 schreef PhalanX het volgende:
net als er iets dreigt te gebeuren dat boeiend is kappen ze met de aflevering!
quote:Ja, je hebt nu waarschijnlijk teveel verwachtingen, die waren er niet toen de eerste afleveringen waren.Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het in ieder geval zeer teleurstellend. Er gebeurt geen flikker, blijkbaar had ik eerder moeten kijken...
quote:Ik vond het ook tegenvallenOp donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het in ieder geval zeer teleurstellend. Er gebeurt geen flikker, blijkbaar had ik eerder moeten kijken...
quote:Ruïne zouden ze zelf zeggen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Nog 1 aflevering... en de week daarop een reunie aflevering toch?
quote:Eens. Echt jammer.Op donderdag 28 oktober 2010 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slechtste aflevering tot nu toe. Je merkt echt dat nu Matsoe Matsoe weg is er gewoon weinig meer aan is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |