Kunnen jullie mij als niet-facebook gebruiker uitleggen wat jullie gaan doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja! Het werkt ook best goed moet ik zeggen. Voeg me anders toe! Eens kijken hoe sterk we de zooi kunnen maken!
Handig.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Fyodor het volgende:
Hier nog een leuke (nieuwe?) MMA site:
http://www.mmaheadliner.com/
Overzichtelijk en zoals de titel het al zegt: headliners (van andere sites).
De neuk denkt die vent, dat hij beter is dan Carwin en Valesquez?quote:(A fight against Brock Lesnar) Honestly right now, probably no. Just because the (Shane) Carwin fight, (Lesnar) didnt look all that spectacular. I think a lot of people might have thought that he lost that fight. And then the (Cain) Velasquez fight obviously, Velasquez made (Brock) basically shout Stop, Enough, Enough before he tapped due to strikes and that looked really bad.
Hij durft nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Paxlie het volgende:
Mir:
[..]
De neuk denkt die vent, dat hij beter is dan Carwin en Valesquez?
Lesnar zou hem echt anaal vernederen
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Hooidraad het volgende:
Wrestling dog vs. Jiu-jitsu monkey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Mir probeert hiermee alleen maar een potentieel derde gevecht te hypen. Ik mag hopen dat dit niet lukt want ik zit er voorlopig in ieder geval niet op te wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Paxlie het volgende:
Mir:
[..]
De neuk denkt die vent, dat hij beter is dan Carwin en Valesquez?
Lesnar zou hem echt anaal vernederen
die zie ik liever direct tegen Valesquezquote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Hooidraad het volgende:
Of Overeem in zijn debuut tegen Brock, ook een mooie
Overeem verliest niet van Lesnar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik ben nog steeds echt bang dat Overeem het tegen een world class worstelaar aflegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |