abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:48:17 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_88177090
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Kuuuuuut, had ik dat geweten..
kom op, dat heeft hier gestaan en op alle fora's.

Wel balen dat WEC en UFC samengaan, WEC werd tenminste niet gehyped, waardoor de fights goed overkwamen, nu worden de WEC fights in de toekomst ook overhyped, voor de fighters is het wel meer money.
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:50:48 #52
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_88179054
Hopelijk gaat Joe Rogan ook commentaar doen voor WEC beviel mij prima
pi_88179241
@ Tommy, nog bedankt voor de Fedor vid! :)

Verder heel benieuwd naar de ontwikkeling van de 220/225 pound divisie.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:05:25 #54
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_88179588
Fotos en verslag stefan struve seminar

http://www.mixfight.nl/fo(...)ruve-seminar-Heerlen
pi_88184806
Awesome pics! Nice job!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_88205496
Geen vervanging voor Carwin in UFC 125

quote:
Roy Nelson is out of UFC 125 and Jose Aldo-Josh Grispi might be in, according to reports.

Promoters have sent contracts to 145-pound champion Aldo and Grispi for the Jan. 1 show in Las Vegas, Versus.comand the Boston Herald report. It would be the featherweights' debut for UFC following the brand's absorption of World Extreme Cagefighting.

If everything goes as planned, Aldo-Grispi would take the place of Shane Carwin-Roy Nelson as the co-main event. Carwin withdrew from the card because of an ailing back.

The Ultimate Fighting Championship would not confirm Aldo-Grispi, although it did confirm that Nelson is off the card.

Grispi had been scheduled to face Erik Koch on Nov. 11, but that won't happen if the Aldo fight happens, according to Versus.com.
pi_88205747
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:05 schreef Dacide het volgende:
Fotos en verslag stefan struve seminar

http://www.mixfight.nl/fo(...)ruve-seminar-Heerlen
Nice!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_88228904
Ik hoop dat Struve tegen McCorkle niet zoveel klappen krijgt. Het lijkt wel alsof hij pas warm begint te draaien zodra zijn hoofd er als een hamburger uit ziet.

Op mma underground loopt overigens een episch topic van Struve.

[ Bericht 10% gewijzigd door DanHardy op 01-11-2010 22:23:10 ]
  maandag 1 november 2010 @ 22:09:45 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88229010
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef DanHardy het volgende:
Ik hoop dat Struve tegen McCorkle niet zoveel klappen krijgt. Het lijkt wel alsof hij pas warm begint te draaien zodra zijn hoofd er als een hamburger uit ziet.

zet er dan ff een link bij :P
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_88229944
Hippo gets REEMED!!

pi_88230073
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef Paxlie het volgende:

[..]

zet er dan ff een link bij :P
fixed
pi_88230468
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef DanHardy het volgende:

Het topic komt traag op gang, rond page 14 beginnen de photoshops te komen.

Een paar voorbeelden:

Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 1 november 2010 @ 22:51:42 #63
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:05:14 #64
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_88240396
Bahh..... :X
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_88278012
quote:
Sem Schilt zal op 11 december gewoon zijn titel bij de K-1 World Grand Prix Final in Japan kunnen verdedigen. Het management van Hesdy Gerges had protest aangetekend tegen de deelname van de Nederlander, maar dat is door de Japanse organisatie afgewezen.

Gerges diende het protest in omdat Schilt begin okotber tijdens de kwalificatiedag voor het eindtoernooi tegen hem met een ingetapet been vocht en eiste hiervoor diskwalificatie. De organisatie erkent dat de viervoudig wereldkampioen tegen de regels in is gegaan, maar deelde alleen maar een officiële waarschuwing uit. Dat het kamp van Gerges ook de uitslag van de partij betwiste doet er nu niet meer toe.

"Met de uitslag van het protest was ik helemaal niet bezig. Ik ben hard aan het trainen en richt me op mijn volgende partij," zei Schilt gisteravond toen hij hoorde wat de organisatie besloten had.

Voor enkele scheidsrechters had het protest wel gevolgen, want de scheidsrechter die de ringarts niet ingeschakeld had is zes maanden geschorst, terwijl een andere de helft van een maandsalaris in mag leveren. Gerges heeft wel baat gehad bij zijn protest, want hij mag op 11 december uit gaan komen in een reservepartij. "Hesdy vecht dus wel op 11 december in Tokio. Dat hebben we in ieder geval eraan overgehouden," zei Simon Rutz uit het kamp Gerdes.
Dus toch een beetje regels zijn regels, maar ze snappen ook dat als ze Schilt weghalen ze dan toch een echte publiekstrekker daar in Japan gaan missen.
pi_88283838
Filmpje op Dumpert... Staat UFC vechter, maar ik herken hem niet... Weet niet eens zeker of het echt is of niet, maar het geknor klinkt wel overtuigend...
  woensdag 3 november 2010 @ 13:20:06 #67
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88284231
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Filmpje op Dumpert... Staat UFC vechter, maar ik herken hem niet... Weet niet eens zeker of het echt is of niet, maar het geknor klinkt wel overtuigend...
Net ook gekeken, het is van die gasten die naar olie boren. Geen UFC al doet ie dat netjes met zo'n zware dude. Een UFC vechter had hem op de grond gegooid en weggelopen.
pi_88284395
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Net ook gekeken, het is van die gasten die naar olie boren. Geen UFC al doet ie dat netjes met zo'n zware dude. Een UFC vechter had hem op de grond gegooid en weggelopen.
Ja mijn idee, maar goed, kon zijn dat het iemand was die ik niet kende... Maar inderdaad, die eerste klap pakt ie goed :)
  woensdag 3 november 2010 @ 13:28:01 #69
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88284490
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:24 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja mijn idee, maar goed, kon zijn dat het iemand was die ik niet kende... Maar inderdaad, die eerste klap pakt ie goed :)
Vind het eerder knap hoe die de grond veilig naar de grond krijgt zonder zelf echt veel schade te scoren.
pi_88286882
1 ding is duidelijk: die dikke heeft geen vechtsportervaring.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88286916
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me sterk. Deze vent krijgt een keiharde beuk om niks, dan zit hij nog in een nek klem en dan doe jij niks ? Wel vet filmpje alleen nogal naar hoe die vent op de grond ligt.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:30:44 #72
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88286951
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me sterk. Deze vent krijgt een keiharde beuk om niks, dan zit hij nog in een nek klem en dan doe jij niks ? Wel vet filmpje alleen nogal naar hoe die vent op de grond ligt.
Een UFC vechter is zich heel bewust van publiciteit, die gaat dus niet nog 10 stoten geven als iemand al KO is.
pi_88287509
Oke wist niet dat UFC vechters zo zijn.

Overeem heeft toch ook gevochten in een disco met zijn broer tegen 6 uitsmijters en er was er volgens mij nog 1. Maar de meeste zullen zich wel aanpassen in de media
  woensdag 3 november 2010 @ 14:46:16 #74
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_88287568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:45 schreef stoeltafel het volgende:
Oke wist niet dat UFC vechters zo zijn.

Overeem heeft toch ook gevochten in een disco met zijn broer tegen 6 uitsmijters en er was er volgens mij nog 1. Maar de meeste zullen zich wel aanpassen in de media
Er is een verschil tussen een vechtpartij en iemand 10 stoten geven als ie toch al KO is.
pi_88287675
Iedereen die een goede opleiding heeft qua vechtsporten/zelfverdediging weet wanneer hij moet stoppen op zich. Als iemand neer is dan heeft het ook geen zin om door te gaan. En inderdaad denk ik ook dat een UFC vechter zich nog meer bewust is van de impact die zoiets kan maken, zeker tegenwoordig met het overal zijn van camera's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')