Gaan we zien. Ik denk dat doordat Shogun hem verslagen heeft mensen erin geloven dat ze Machida kunnen hebben. Wordt sowieso wel een mooie pot gok ik!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Machida is 1 keer knock out gegaan tegen de beste LHW in de wereld. Voor de rest heeft hij gedomineerd Rampage maakt geen kans tegen de stijl van Machida.
Wordt een mooie pot voor de Machida fans jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gaan we zien. Ik denk dat doordat Shogun hem verslagen heeft mensen erin geloven dat ze Machida kunnen hebben. Wordt sowieso wel een mooie pot gok ik!
Hmm... kan nou niet zeggen dat ik daar opgewonden van wordt (no-homo)quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog ver weg maar... Forrest Griffin VS Rich Franklin @ UFC 126 February 5, 2011
Ik wel... is immers te lang geleden dat Forrest wat van zich heeft laten horen... En het zou wel tof zijn als hij Franklin een pak slaag geeft for what he did to Chuck!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm... kan nou niet zeggen dat ik daar opgewonden van wordt (no-homo)
Tja... als Forrest wint, waar staat hij dan? Als Franklin impressive wint dan zou hij zomaar eens in de picture kunnen komen voor een title shot (na de winnaar van Page/Machida). Forrest wordt in ieder geval never nooit meer kampioen. Mijn gevoel zegt dat Forrest vs Franklin erg saai wordt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik wel... is immers te lang geleden dat Forrest wat van zich heeft laten horen... En het zou wel tof zijn als hij Franklin een pak slaag geeft for what he did to Chuck!
Ik blijf Forrest altijd steunen. Hijs een toffe dude! Of ie nou wint of niet...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja... als Forrest wint, waar staat hij dan? Als Franklin impressive wint dan zou hij zomaar eens in de picture kunnen komen voor een title shot (na de winnaar van Page/Machida). Forrest wordt in ieder geval never nooit meer kampioen. Mijn gevoel zegt dat Forrest vs Franklin erg saai wordt!
Winnaar Griffin - Franklin vs Loser Rampage - Machidaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja... als Forrest wint, waar staat hij dan? Als Franklin impressive wint dan zou hij zomaar eens in de picture kunnen komen voor een title shot (na de winnaar van Page/Machida). Forrest wordt in ieder geval never nooit meer kampioen. Mijn gevoel zegt dat Forrest vs Franklin erg saai wordt!
Hehe, dan moet je eens kijken naar The Departedquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik blijf Forrest altijd steunen. Hijs een toffe dude! Of ie nou wint of niet...
Ik krijg altijd kippevel als hij met de Dropkick Murphy's komt binnenlopen!
Klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Winnaar Griffin - Franklin vs Loser Rampage - Machida
3 dagen vind ik redelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
3 dagen?
Wat mij betreft de dag erna en vervolgens klaar. Zelfde met UFC events. Als je het op zondag niet gekeken hebt moet je niet gek opkijken als er over gesproken wordt in dit topic
Jawel hoor.quote:
Ik vond nog een foto van jou en je broertjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:56 schreef Fyodor het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vond nog een foto van jou en je broertje
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heeft Machida het moeilijk gehad tegen worstelaars?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef n00cL30n het volgende:
Okee, ik ga denk ik geen vrienden maken deze keer met mijn picks:
RAMPAGE by ALL OUT SLAM WAR!!!
Was het niet dat Machida een groot probleem met worstelaars had?
Hughes by heart
Ik hoop dat ik ernaast zit, maar ik ben bang dat BJ niet mee zijn mindset kan bereiken die hij in zijn kampioenstijdperk kon bereiken.
Hij twijfelt te veel naar mijn optiek.
Lullo by lastname
Met zo'n achternaam moet je wel winnen, anders ben je er gewoon een omdat je niet kunt winnen.
ik denk dat ie rampage voor schut gaat zetten, rampage leek wel een hw in de countdown.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Fenomeno het volgende:
die trainers en partners van jackson doen net alsof machida een of andere kneus is die nog nooit wat gewonnen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |