You have got to be kidding mequote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana wasn't kidding about taking down the Internet
[..]
Ik las het op facebook al ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog niet eens zo gek gedacht dat ze hier achteraan gaan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana wasn't kidding about taking down the Internet
[..]
werkt verbazingwekkend goed. Moves maak je met veegbewegingen op het touchscreen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zag laatst iemand EA Sports MMA op de iPhone spelen, leek me niet echt handig op zo'n klein apparaatje.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die blik in Alistair's ogen.![]()
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nooit leuk om mee te maken, maar weet wel dat het snel kan gaan. Zelf wel eens gehad dat ik me licht in m'n hoofd voelde worden bij verwurging of sterke greep om m'n hoofd, dan dus maar snel afkloppen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren tijdens de BJJ training was een maat van mij bezig met onze trainer. Op een gegeven moment had hij mijn trainer in een rear naked choke, en reageerde de trainer niet meer, alsof hij als het ware in slaap was gevallen. Zijn halsslag ader was iets te lang dichtgeknepen...
Toch wel bizar om te zien... me trainer was 'out' met zijn ogen open en sprong hij ineens schreeuwend alsof hij een nachtmerrie had gekregen overeind.
Nog mensen die naar Mike's Gym gala in de North Sea Venue gaan as zondag?
Ik ga voor Machida en Hughes!quote:Main card
* Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Lyoto Machida
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. B.J. Penn
* Middleweight bout: Gerald Harris vs. Maiquel Falcão
* Light Heavyweight bout: Phil Davis vs. Tim Boetsch
* Lightweight bout: George Sotiropoulos vs. Joe Lauzon
Spike TV card
* Welterweight bout: Matt Brown vs. Brian Foster
* Middleweight bout: Aaron Simpson vs. Mark Muņoz
Preliminary card
* Welterweight bout: Karo Parisyan vs. Dennis Hallman
* Lightweight bout: Edson Barboza vs. Mike Lullo
* Lightweight bout: Paul Kelly vs. T.J. O'Brien
* Lightweight bout: Tyson Griffin vs. Nik Lentz
quote:Main card
* Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Lyoto Machida Met 2 vingers in de neus
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. B.J. Penn Hopen dat hij het waarmaakt deze keer hij kan het wel!
* Middleweight bout: Gerald Harris vs. Maiquel Falcão
Spike TV card
Preliminary card
quote:* Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Lyoto Machida Ik hoop Rampage, maar ik denk Lyoto...
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. B.J. Penn Volgens mij is Penn het heilige vuur kwijt
* Middleweight bout: Gerald Harris vs. Maiquel Falcão Geen idee
* Light Heavyweight bout: Phil Davis vs. Tim Boetsch Just a feeling
* Lightweight bout: George Sotiropoulos vs. Joe Lauzon Denk dat ie op conditie wint
Spike TV card
Preliminary card
Klopt dat zijn flink wat partijen. Vriend van mij is helaas de ongelukkige dat hij bij de laatste partijen pas moet gaan vechtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat gala van Mike's Gym is toch met die > 60 partijen? Ik ben er niet bij, ga een week later ook al naar een gala en moet een beetje op de kleintjes letten![]()
Verder van het weekend UFC 123![]()
3 dagen is wel degelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:18 schreef dapluiz het volgende:
Hoe lang moeten we over TUF in spoilers blijven praten eigenlijk ?
3 dagen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
3 dagen is wel degelijk.
Ben ook zwaar benewd naar volgende week! Ben sowieso psyched naar Koschecks loss tegen GSP!
quote:Main card
* Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Lyoto Machida
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. B.J. Penn
* Middleweight bout: Gerald Harris] vs. Maiquel Falcão
Rampage hoeft maar 1x te raken. Shogun heeft laten zien dat Machida KO kan en daarvoor wist niemand of dat kon.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zijn toch niet echt serieus mensen die denken dat Rampage een kans maakt tegen Lyoto
Machida is 1 keer knock out gegaan tegen de beste LHW in de wereld. Voor de rest heeft hij gedomineerd Rampage maakt geen kans tegen de stijl van Machida.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Rampage hoeft maar 1x te raken. Shogun heeft laten zien dat Machida KO kan en daarvoor wist niemand of dat kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |