quote:Waar af te halen?Op donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef FUFR het volgende:
Deal!
neem je m zo mee? de tasjes zijn op
quote:Nouja, als ik een zekere peuter om 7 uur erin leg is het smorgens om 6 uur feest.Op donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
8 uur is wel vrij laat... Of is dat normaal in de spaanse cultuur.
Of ik ben natuurlijk rete ouderwets, dat kan ook.
quote:geen idee, hij is een huilieOp donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef amaranta het volgende:
Dat heeft hij dan vandaag gedaan? Gisteren nog gepost nl.
quote:Heeft geen nut, als hij een admin "aanspreekt" kan hij alsnog zijn oude gebruikersnaam met een nieuw wachtwoord terugkrijgen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef amaranta het volgende:
Zo heeft rob het ook gedaan. Emailadres veranderd. Password veranderd in toetsenbord geram...
quote:Ik heb met blieblie alleen maar mijn email veranderd en op nieuw pwd geklikt.Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef amaranta het volgende:
Zo heeft rob het ook gedaan. Emailadres veranderd. Password veranderd in toetsenbord geram...
quote:Alcohol met slaaptekort doet gekke dingen hoor...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:41 schreef -moppie- het volgende:
mijn wekker ging om 06.05 uur en ik kon het geluid niet thuisbrengen![]()
ik was nat van het zweet en had het koud![]()
en nee, ligt niet aan de alcohol want ik heb maar 3 wijntjes op.
quote:Ach, het gaat wel weer over... er zijn hier op het werk alleen zoveel mensen die met een snotkop lopen dat ik daar een beetje huiverig voor ben. Hekel aan verkouden en ziek zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Alcohol met slaaptekort doet gekke dingen hoor...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Coltz komt wel weer terug, r8al ook, artic ook. Na bekant 2000 topics krijg je dat er niet meer uit. Levi internept nooit 's avonds, die is d'r huis nog aan het verbouwereren.
En FUFR heeft een grote muil maar een klein hartje.
quote:van alcohol slaap je toch minder lang? ik wel tenminste.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Alcohol met slaaptekort doet gekke dingen hoor...
quote:ik wil dat ook maar een bezetting van 5 dagen is eigenlijk wel nodig, ik los dat op door smaandags vaak pas om 10 uur te starten (met koffie zetten) en door vaak om 1630 al te stoppen.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:36 schreef Inu het volgende:
Ik kan echt niet om 7 uur opstaan als ik er om 1 uur in lig... Normaal stort ik in rond 10 uur maar nu al een paar dagen pas rond 11 naar bed gegaan en ik ben dood.. Sowieso haat ik werken op vrijdag... 5 dagen is gewoon te voor mij... *miepmiepmiep*
quote:ik was vannacht om 4 uur wakker, ik had de telefoon al in de hand om je te bellen of te smssen
quote:Oh graag...Op vrijdag 29 oktober 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel weer over... er zijn hier op het werk alleen zoveel mensen die met een snotkop lopen dat ik daar een beetje huiverig voor ben. Hekel aan verkouden en ziek zijn.
Daarbij moeten we zondag naar mijn ouders dus ik mag niet ziek worden.
Morgen gewoon heeel lang uitslapen
quote:je gaat als meisje alleen toch niet met de nachttreins?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh graag...
Ik moet eigenlijk vanavond naar een feestje in Amsterdam, dan morgen om 3 uur naar de opa en oma van Job en dan 's avonds weer een feestje in Utrecht. Ik kan dan blijven slapen bij een vriendin, maar die wil altijd veel langer blijven dan ik en dan slaap ik weer brak (bij haar in 2persoonsbed meestal) en dan ben ik ook mn halve zondag weer kwijt, dus ik wil het liefste gewoon naar huis, maar dan moet ik de nachttrein pakken, wat ook weer niet alles is. Ik weet dat ik dat niet allemaal trek en Utrecht wil ik sowieso heen, dus denk dat ik Amsterdam laat schieten, maar dat vind ik wel heel vervelend... Keuzes keuzes...
quote:Ja, maar jij bent zelfstandig, dan werk je sowieso meer volgens mij...Op vrijdag 29 oktober 2010 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil dat ook maar een bezetting van 5 dagen is eigenlijk wel nodig, ik los dat op door smaandags vaak pas om 10 uur te starten (met koffie zetten) en door vaak om 1630 al te stoppen.
En dan nog kan ik het des avonds niet laten toch nog ff wat te doen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zelfstandig, dan werk je sowieso meer volgens mij...
Ik wil graag 4 dagen werken, maar doordat ik ook trainee ben naast mn baan kan dat niet
quote:ik werk meer wanneer nodig, minder als het kan.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zelfstandig, dan werk je sowieso meer volgens mij...
Ik wil graag 4 dagen werken, maar doordat ik ook trainee ben naast mn baan kan dat niet
quote:Jawel... vind het wachten op Rotterdam Centraal akeliger dan in die trein zelf eigenlijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 09:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat als meisje alleen toch niet met de nachttreins?
quote:JupOp vrijdag 29 oktober 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
ik werk meer wanneer nodig, minder als het kan.
Maar jij bent 24 ofzo en wil nu al 4 dagen per week werken?
quote:op het station kun je nog weg denk ik dan, in de trein alleen voor of achteruit. Maar misschien ben je al wel pssst-resistentOp vrijdag 29 oktober 2010 09:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel... vind het wachten op Rotterdam Centraal akeliger dan in die trein zelf eigenlijk...
quote:jij kan heul niet zien hoe ik nu zit te kijken (* checkt camera)Op vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
[..]
JupJe werkt toch om te leven? Ik leef veel meer met 3 dagen weekend, want nu ben ik vaak zo moe dat ik niks meer kan in het weekend. Mijn lijf kan niet zoveel hebben
Ik vind het eigenlijk ook vreemd dat mensen je zo scheef aankijken als je zegt dat je liever 4 dagen werkt. Net of je hele leven om je werk moet draaien...
quote:welnee, minder.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef amaranta het volgende:
Wat vinden jullie nou van het huis van de concurrent?
De maklaar zegt te pas en te onpas dat een garage mogelijk is.
Wat kost dat eik, incl bouwvergunning? 20k?
quote:Ik ben niet hoogblond, broodmager of vol met make-up. Dat zit wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
op het station kun je nog weg denk ik dan, in de trein alleen voor of achteruit. Maar misschien ben je al wel pssst-resistent
quote:Ik verdien meer dan genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef FUFR het volgende:
Maar met 5 dagen per week heb je wel meer geld om om te wisselen in Ijslandse Zloty's of zo iets.
quote:Ach, ik moet nog lang genoeg doorOp vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij kan heul niet zien hoe ik nu zit te kijken (* checkt camera)
Ieder zn ding hoor, ik deed er toen gemiddeld 12 per dag, 6 dagen per week. Maar ik ben natuurlijk een echte kanjeren had toen toch niet veel anders te doen.
Maar als je lijf het niet kan hebben snap ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |