quote:Het zijn roerige tijden, brother.Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
Wat is dit? Gaan we ineens plaatjes raden?
En nog 2 op dezelfde pagina zelfs.
Ik vind het niet kunnen.
quote:ha dat antwoord reken ik goed : boze tongen op internet beweerde deze week dat de foto niet echt was en trucage...echter biebers agancy beweerd dat er iets misgegaan is tijdens het printen maar dat de foto wel degelijk echt is ....groot tumult deze week dus op internet.....Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is wel heel erg bijgewerkt met photoshop, trouwens.
quote:Ach ja, het land gaat ook al de vernieling in. Dan kan deze reeks er ook nog wel bij.Op donderdag 28 oktober 2010 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn roerige tijden, brother.
quote:oke je bent close : lenny kravits woont in parijs maar die zoeken we niet.... maar de muzikant die ik zoek woont wel in frankrijkOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, muzikant. Lenny Kravitz heeft wel meestal een goed oog voor dat soort dames.
quote:Uhm, volgens mij is het nog altijd de bedoeling dat we raden wie/wat er op de plaatjes staan/staat.Op donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef dandybleu het volgende:
met welke beroemde muzikant had deze ( actrice en swerelds knapste vrouw na marilin monreo ) een tijd een relatie?
[ afbeelding ]
quote:Jij mist WickedAngel gewoon.Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is het nog altijd de bedoeling dat we raden wie/wat er op de plaatjes staan/staat.
Niet dat we vragen over de personen op de plaatjes gaan beantwoorden.
Dat er nu zelfs al 3 plaatjes op 1 pagina staan is al een behoorlijke schok voor mij. Maak het alstublieft niet erger want dat kan mijn therapeut niet aan.
quote:Dat ookOp donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij mist WickedAngel gewoon.
quote:
quote:Dat spreekt in je voordeel. Mijn hele FOK!-identiteit is nogal met Zappa doorspekt. M'n naam, m'n plaatje, m'n ondertitel en m'n signature.Op donderdag 28 oktober 2010 21:20 schreef dandybleu het volgende:
ps scrutitzer je profielplaatje : ik weet wel van wel album die is.....
quote:Werd vanavond toevallig genoemd in DWDD. Was een item over Iwan van Buuren.Op donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef dandybleu het volgende:
ha correct ze heeft samen gewoond met : jean michelle jarre
Ik ben de kluts kwijt Scrutinizerquote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent helemaal van slag door het eind van de zomertijd, hè tong?
Ik ook. Het is nu namelijk officieel, ik heb alleen maar een beetje aangekloot in mijn leven volgens de regering.quote:
De linkse is de enige van de drie die nog leeft en een goede vriend van Harry.quote:Op maandag 1 november 2010 13:54 schreef tong80 het volgende:
Wie is de linkse naast Claus en Mulisch ?
Schitterende foto verder
Een schrijver, de afgelopen dagen uiteraard geregeld op tv te zien nav de dood van Mulisch. Wordt in Duitsland zeer geroemd, meer dan in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef tong80 het volgende:
Ik herken hem niet
Goeiemorgen trouwens.
Heb je een hintje ?
Ik moest er wel oml achen al een paar dagen 2 topicsquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hier dus verder... hmm en ik had nog wel gekeken of er een nieuw topic geopend was ... niet goed gekeken dus.
en niets zeggen hè??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest er wel oml achen al een paar dagen 2 topics
Nee 2 keer goeiemorgen postenquote:
Ik had niets in de gaten, ik ging even kijken of onze buren nog leefden en kwam jouw topic tegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hier dus verder... hmm en ik had nog wel gekeken of er een nieuw topic geopend was ... niet goed gekeken dus.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
WickedAngel zal ons wel te stout vinden.
Betekent dat dat je braaf je mondeling hebt gehaald?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet. Ik ben héél erg lief geweest.
Netjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef wyccie het volgende:
Dat ook.
Ik ook. Wij allemaal. Tja, waar zal het dan aan liggen?quote:Maar verder ben ik eigenlijk altijd braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |