abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:58:49 #1
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_88077753


Het centrale FOK! topic over de Noord-Amerikaanse National Hockey League, de grootste en bekendste IJshockey League ter wereld. Bespreek hier je favoriete team(s), wedstrijden, en alles omtrent de sport IJshockey in de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

:? Wat is de NHL?

De NHL staat voor National Hockey League, en is de voornaamste hockeycompetitie in Noord Amerika, en bevat teams uit zowel de Verenigde Staten van Amerika als Canada.

:? Hoe steekt de competitie in elkaar?

Bron: Wikipedia.

De National Hockey League bestaat uit 30 teams, verdeeld over twee conferences (Western Conference en Eastern Conference). Deze twee conferences zijn weer verdeeld over drie divisies. Elke conference bestaat dus uit 15 teams en elke divisie bestaat uit vijf teams. In het eerste gedeelte speelt een team in de competitie, zestien teams gaan dan verder in de play-offs.

Competitie opzet:

Elk team speelt in de competitie 82 wedstrijden, waarvan 41 thuis en 41 uit. Deze wedstrijden zijn niet gelijk verdeeld, een team speelt niet even vaak tegen elk team. Je speelt namelijk 24 wedstrijden in je divisie, zes wedstrijden per divisieteam. Dan speel je 40 wedstrijden tegen conferencegenoten die niet in je divisie zitten, vier wedstrijden per conferenceteam. De 18 wedstrijden die overblijven speel je tegen teams van de andere conference. Er wordt een keer tegen ieder team uit de andere conference gespeeld. De drie overblijvende wedstrijden worden gespeeld tegen random gekozen teams uit de andere conference. Voor de wedstrijden tegen de teams uit de andere conference wordt elk jaar afwisselend thuis en uit gespeeld. Dus de ploeg die het vorige seizoen op bezoek moest bij een team uit de andere conference, speelt het seizoen erop een thuiswedstrijd tegen datzelfde team. Deze opzet is van toepassing sinds het seizoen 2008 - 2009.

Play-offs opzet:

Na de competitie volgen de play-offs. Hieraan doen de beste acht teams van elke conference mee. Deze acht teams worden als volgt berekend: plaats 1-3 zijn gereserveerd voor de drie divisiewinnaars en plaats 4-8 voor de niet-divisiewinnaars met de meeste punten. Het kan dus voorkomen dat er een team negende is geworden, dus niet geplaatst voor de play-offs, terwijl het team meer punten heeft dan een divisiewinnaar.

De play-offs zijn eigenlijk het beste te zien als twee conferenceplay-offs, waarvan de beide winnaars tegen elkaar strijden om de Stanley Cup. Elke ronde bestaat uit een best of seven serie. In de eerste ronde van de conferenceplay-offs, de kwartfinale, speelt de nummer één van de conference tegen de nummer acht, twee tegen 7, drie tegen zes en vier tegen vijf. In de halve finale wordt er opnieuw geplaatst: het hoogst overgebleven team wordt al eerste geplaatst enzovoort. Nummer één speelt dan tegen nummer vier en twee tegen drie. De winnaars van deze serie spelen tegen elkaar in de conferencefinale. Het team dat deze serie wint krijgt alvast een prijs, maar die prijs is niet veel waard vergeleken met de prijs waarom de twee conferencewinnaars spelen. De winnaar van deze tweestrijd wint namelijk de Stanley Cup.

Het hoogst geplaatste team speelt eerst twee keer thuis en dan twee keer uit. Als de serie dan nog niet beslist is, zullen het hoogst geplaatste team eerst thuis spelen, indien noodzakelijk nog een wedstrijd uit en als de serie dan nóg niet beslist is, vindt de beslissing plaats in het stadion van het hoogstgeplaatste team.

Puntentelling:

Het team dat een wedstrijd wint, verdient twee punten. Het maakt voor de punten niet uit, of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd, in de verlenging of tijdens een shootout. Als je de wedstrijd verliest in de reguliere speeltijd, krijg je nul punten. Als je de wedstrijd verliest in de verlenging of tijdens een shootout, krijg je één punt. In de play-offs zijn er geen punten zoals in de competitie, de winnaar krijgt een punt in de best of seven serie. In de play-offs maakt het niet uit of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd of in de verlenging.

:? Wat zijn de spelregels van IJshockey?

Voor een goede doch beknopte uitleg van de spelregels, zie deze Wikipedia pagina.

Team overzicht:

met alle teams.



Atlantic Division:

New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins

Northeast Division:

Boston Bruins
Buffalo Sabres
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Toronto Maple Leafs

Southeast Division:

Atlanta Thrashers
Carolina Hurricanes
Florida Panthers
Tampa Bay Lightning
Washington Capitals



Central Division

Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Detroit Red Wings
Nashville Predators
St. Louis Blues

Northwest Division

Calgary Flames
Colorado Avalanche
Edmonton Oilers
Minnesota Wild
Vancouver Canucks

Pacific Division

Anaheim Ducks
Dallas Stars
Los Angeles Kings
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks

Links:

Officiële NHL Site.
NHL Wikipedia Nederlands
NHL Wikipedia Engels
Eastern Conference Wiki (Engels)
Western Conference Wiki (Engels)

OUDE NHL Topics:

NHL - Season 2005/2006
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 2
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 3
[NHL] - Season 2005/2006 - Deel 4
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
[NHL] Season 2005/2006, Deel 6
[NHL] Season 2005/2006 Deel 7
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 8
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 2: Playoffs!
[NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!

HUIDIGE Reeks:

[NHL] Season 2007 - 2008
[NHL] Season 2007-2008 Part II
NHL Part 3: Battle for the Cup
[NHL] Part 4 - Working Overtime!
[NHL] Part 5 - Winter Special!
[NHL] Part 6 - Let the playoffs begin!
[NHL] Part 7 - Waar de playoffs in volle gang zijn..
[NHL] Part 8 - Seven Game series and Conference finals
[NHL] Part 9 - Met octopussen op het ijs
[NHL] Part 10 - Game 7, Stanley Cup Final!
[NHL] Part 11 - Het lange wachten is weer begonnen
[NHL] Part 12 - En we zijn weer los
[NHL] Part 13 - Waar de Canes eindelijk weer eens winnen
[NHL] Part 14 - Met de NHL Winter Classic achter de rug...
[NHL] Part 15 - Met de Olympic Break in het vooruitzicht....
[NHL] Part 16 - Eindsprint richting playoffs
[NHL] Part 17 - Playoffs!
[NHL] Part 18 - Met razendspannende playoffs
[NHL] Part 19 - Live vanuit Montréal
[NHL] Part 20
[NHL] Part 21 - Met alweer een Game 7
[NHL] Part 22 - Met de Stanley cup 2010 en een baby!
[NHL] Part 23 - Waar het seizoen weer gaat beginnen

En hier gaat het uiteindelijk allemaal om:


*O* Game On! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door WasQ op 28-10-2010 20:05:55 ]
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_88078194
I like de topictitel.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:54:50 #3
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88083377
Hayden mag ook wel aan mijn cup likken ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88083799
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:54 schreef Katth het volgende:
Hayden mag ook wel aan mijn cup likken ;)
Zij mag bij mij overal aan likken :D

Moet zeggen dat ik het seizoen wel wat intensiever volg nu we ook die fantasy league spelen. Ga je toch elke dag even kijken hoe je teampje het gedaan heeft enzo. Is voor mij zeker een toevoeging :)
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:28:29 #5
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88085038
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zij mag bij mij overal aan likken :D

Moet zeggen dat ik het seizoen wel wat intensiever volg nu we ook die fantasy league spelen. Ga je toch elke dag even kijken hoe je teampje het gedaan heeft enzo. Is voor mij zeker een toevoeging :)
Helemaal mee eens en kom zo ook steeds meer te weten over meer verschillende spelers en teams.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:22:39 #6
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_88087540
Heerlijk surreal trouwens dat, ondanks dat ik bedroevend scoor in goals en assists, mijn Loansharks gewoon tweede staan momenteel.... *O*
pi_88089665
Ik ook, ondanks het feit dat ik bedroevend slecht scoor :) Maar dat mag de pret niet drukken.
pi_88090404
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Heerlijk surreal trouwens dat, ondanks dat ik bedroevend scoor in goals en assists, mijn Loansharks gewoon tweede staan momenteel.... *O*
tja, ook andere categorietjes tellen net zo hard mee en op fysiek en verdedigend (+/-) doe je het goed :)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:00:28 #9
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_88094278
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zij mag bij mij overal aan likken :D

Moet zeggen dat ik het seizoen wel wat intensiever volg nu we ook die fantasy league spelen. Ga je toch elke dag even kijken hoe je teampje het gedaan heeft enzo. Is voor mij zeker een toevoeging :)
Hier ook! Voorheen zocht ik alleen Detroit op en keek ik regelmatig naar de stand en statistieken, terwijl ik nu de boxscores langsloop voor mijn spelers.

quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Heerlijk surreal trouwens dat, ondanks dat ik bedroevend scoor in goals en assists, mijn Loansharks gewoon tweede staan momenteel.... *O*
Goals en assists zouden dubbel moeten tellen, dan stond ik net wat beter! ;)
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_88096456
Mjah het is een beetje een krom systeem. Meestal doe je je team pijn als je penalty minutes pakt, maar hier win je er punten mee. En die tellen ook nog eens net zo hard mee als goals en assists!
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:48:00 #11
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88097925
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef nyny83 het volgende:
Mjah het is een beetje een krom systeem. Meestal doe je je team pijn als je penalty minutes pakt, maar hier win je er punten mee. En die tellen ook nog eens net zo hard mee als goals en assists!
Ff Konopka toevoegen ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:58:23 #12
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88098271
Zit niet mee met mijn geblesseerde spelers. Hossa is er nu een paar weken uit en net nu Rafalski weer terug zou moeten komen gooien ze hem op de IR.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88099766
Mjah bij mij valt het herstel van Markov wat tegen, maar als hij erbij komt kan ik Demers droppen die toch wat tegenvalt qua productie.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88101452
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef nyny83 het volgende:
Mjah het is een beetje een krom systeem. Meestal doe je je team pijn als je penalty minutes pakt, maar hier win je er punten mee. En die tellen ook nog eens net zo hard mee als goals en assists!
Ik zou Steve Downie halen, die is goed voor 20 goals en 200 PIMs :P ^O^
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88103180
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:36 schreef Saviola het volgende:

[..]



Ik zou Steve Downie halen, die is goed voor 20 goals en 200 PIMs :P ^O^
Die is al gepickt helaas :D
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:19:31 #16
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_88112084
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die is al gepickt helaas :D
Steve is liev voor me.... :Y
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:13:43 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88130871
23 seconden in de wedstrijd en al 2 fights bij PIT vs PHI.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:20:23 #18
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88131075
lol een 3 on 3 nu, 4 Flyers tegelijk in de box.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88134643
Gister helaas niet veel kunnen zien. Phi - Pit leek me inderdaad wel een leuke wedstrijd. In de fantasy league nu langzaam aan het opklimmen, altijd lekker :)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88138968
Die eerste minuten bij Pens-Flyers :D _O- oldschool hockey :Y
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:57:49 #21
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88139843
De Flyers moesten gisteren gewoon staan in de penalty box, want er was niet genoeg plek om te zitten :D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88154973
Heb ook alleen het begin gezien van gister, wel lache idd met al die penalties!
Vannacht ook een mooie avond, canucks en oilers doen als enige niet, mooie hockey avond voor de buis!
pi_88164506
Sharks zijn goed bezig, ze domineren de Ducks vooralsnog en staan 3-0 voor. Net 2 fights tegelijk :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88166966
Een shutout on the road ^O^ goed begin van de roadtrip, en we staan zowaar bovenaan de East
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88172462
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:05 schreef Saviola het volgende:
Een shutout on the road ^O^ goed begin van de roadtrip, en we staan zowaar bovenaan de East
Ja je teampje gaat lekker. En een goed begin is vaak het halve werk. Zie de Avalanche vorig jaar, die begonnen sterk en haalden met een paar goede streaks gewoon de playoffs. En ik schat de Lightning dit jaar hoger in dan de Avalanche.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:36:44 #26
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88173178
Zo ff Caps game terug kijken, was vanacht te dronken om het volgen :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:40:14 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88173279
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:05 schreef Saviola het volgende:
Een shutout on the road ^O^ goed begin van de roadtrip, en we staan zowaar bovenaan de East
Jullie staan al heel lang bovenaan :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88174257
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Katth het volgende:
Zo ff Caps game terug kijken, was vanacht te dronken om het volgen :P
Nu nog steeds :P
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 1 november 2010 @ 20:10:40 #29
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88222168
Voor diegene die Jordan Staal heeft opgepikt als free agent:

Bob McKenzie van TSN :"Wow, no luck at all for PIT's Jordan Staal. Hearing he hurt his hand in practice this AM and will be out indefinitely, as in weeks."
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88232319
Dat was ik :( dacht slim te zijn, je moet wat op de laatste plaats.
Gelukje is dat Campbell vanavond speelt, dus die kan van IR en huppa Staal erop.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dvenz op 01-11-2010 23:28:15 ]
pi_88256340
En de malheur houdt aan:
quote:
Devils' Parise to have knee surgery
Monday, 11.01.2010 / 7:40 PM / News
pi_88257649
Tampa Bay Lightning centre Steven Stamkos was named NHL first star of the month Tuesday after leading all players with 19 points in October.

Stamkos had nine goals and 10 assists in 10 games last month. He also posted a plus-nine rating over the stretch.

_O_
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:55:29 #33
310497 drx86
Fulltime Proefkonijn
pi_88260547
Moet zeggen dat de Rangers wel lekker bezig zijn. Henrik 4-1-0 laatste 5 wedstrijden. Een eerste lijn die het tijdelijke verlies van Gaborik en Drury goed op pakt en eindelijk begint er een soort van identiteit zich te vormen wat er vorig jaar dus totaal niet was. Het hele team neemt nu net dat ene stapje extra. Bijna iedereen op de 4 lijnen pakt wel assists/goals ofwel hits en blocked shots tijdens een wedstrijd.

*O*

Vorig jaar een sterk begin en einde in de competitie maar een zwak mid-season. Godver net op 1 punt de Play-offs gemist :( Het hele jaar draaide zowat om Lundqvist en Gaborik. :'(

Blij dat het in ieder geval nu er iets anders uit ziet, nu nog volhouden zo! :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:14:28 #34
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88261326
Geen verassing dat Stamkos player of the month is, nu alleen nog vol zien te houden. Ben nog steeds van mening dat TBL in de diepte nog niet goed genoeg is, maar de start die ze nu hebben liegt er natuurlijk niet om. Kan niet wachten totdat ze tegen de Caps spelen :)

Rangers doen het zeker goed zonder hun top spelers. Vannacht heb ik ze ook bekeken en het was een hele leuke wedstrijd om naar te kijken. Vooral de top lines tegen elkaar. Die waren erg aan elkaar gewaagd. Callahan doet het uitstekend.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88261515
Callahan en Dubinsky zijn gewoon uitstekende spelers, maar ze lieten het steeds niet zijn. Blij dat ze het nu wel laten zien :) Lightning gaan de playoffs gewoon halen dit seizoen. Die eerste twee lines zijn gewoon uitstekend en de verdediging is ook best aardig. Als Dan Ellis goed blijft keepen zie ik geen problemen. Ellis vind ik toch wel een stuk beter dan Smith.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88265371
Rangers doen het zeker goed! Zonder Drury, Prospal en Gaborik die ook nog iets meer kunnen brengen wanneer ze weer terug zijn.
Van tevoren al gedacht dat Dubinsky een goed seizoen ging draaien en tot nu toe begint dat er aardig op te lijken. Lundqvist zoals gewoonlijk ijzersterk en Callahan die uitstekend presteert.

Logische drie sterren, Stamkos en Thomas zijn uitermate goed bezig en Stewart ook een goede maand achter de rug. Wanneer Rask ook zijn niveau gaat halen als 2e goalie, dan zit het daar wel goed.
pi_88285967
Sharks weer verloren gister ;( Wel goed voor mn fantasy team: Backstrom heeft een shutout en 36 saves behaald :P
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 3 november 2010 @ 15:10:29 #38
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88288452
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef nyny83 het volgende:
Sharks weer verloren gister ;( Wel goed voor mn fantasy team: Backstrom heeft een shutout en 36 saves behaald :P
Was een leuke wedstrijd om te kijken. Sharks probeerde veel, maar het kwam er gewoon niet uit.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88289189
Kheb alleen de eerste twee perioden gezien, daarna was ik te moe om verder te kijken. Was inderdaad wel leuk, maar wel dom van die dual minor, die kostte ons de wedstrijd. Nouja, daar is het een rookie voor...
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 3 november 2010 @ 15:31:41 #40
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88289297
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef nyny83 het volgende:
Kheb alleen de eerste twee perioden gezien, daarna was ik te moe om verder te kijken. Was inderdaad wel leuk, maar wel dom van die dual minor, die kostte ons de wedstrijd. Nouja, daar is het een rookie voor...
Mja kan iedereen overkomen, gewoon highstick. Mitchell nam daarna onnodig een penalty waardoor het een 5 on 3 werd. Was gewoon een domme hook en nergens voor nodig. Door de dubble minor was het een volle 2 minuten voor een 5 on 3.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88294230
Mjah true, die penalty daarna was ook niet heel handig. Maar ik vind Mitchell ook niet zo'n hele goede speler, een van de minsten van de Sharks. En dat terwijl die commentators vaak helemaal lyrisch over hem zijn, snap niet zo goed waarom.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 3 november 2010 @ 19:16:29 #42
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88297705
Ah, hier is dit topic.... ik verheug me al op een auto-abboneer functie voor vervolg topics.

Ben naar plek 3 gezakt in de Fantasy league, en heb twee DTD's op de bank zitten. :{

Even afwachten, vandaag heb ik weer wat wedstrijden. :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88299622
Vannacht Tampa uit bij de eendjes uit Anaheim.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 3 november 2010 @ 20:02:18 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88299794
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:58 schreef Saviola het volgende:
Vannacht Tampa uit bij de eendjes uit Anaheim.
Kwak, kwak :)



Ik ben toevallig vanavond de kamer waar de TV staat (zijkamer, ofwel de "den" in het Amerikaans-Engels) aan het voorzien van grondverf zodat ik em van de juiste kleur kan voorzien aankomend weekend. (Of misschien morgen al als ik snel verf).... dus ik zal de TV eens (in het midden van de kamer) aan zetten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88312019
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef maartena het volgende:
Ah, hier is dit topic.... ik verheug me al op een auto-abboneer functie voor vervolg topics.

Ben naar plek 3 gezakt in de Fantasy league, en heb twee DTD's op de bank zitten. :{

Even afwachten, vandaag heb ik weer wat wedstrijden. :)
Mjah ik had wel verwacht dat je zou zakken. Als je naar het aantal games played kijkt sta jij dik bovenaan. Je hebt dus gewoon mazzel gehad dat jouw spelers veel wedstrijden spelen in het begin, maar dat haalt de rest later in :D Tot dusverre gaat Rangers Fryslan het lekkerst.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 4 november 2010 @ 02:50:18 #46
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88314132
Shoot-out win *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 november 2010 @ 02:58:37 #47
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88314168
Loui Erikkson met een geweldige penalty shot op Brent Johnson ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 november 2010 @ 02:59:22 #48
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88314170
Crosby aan het vechten!!!!

En hij doet het niet slecht :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 november 2010 @ 03:38:42 #49
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88314248
Maartena, je moet ene nieuwe avatar zoeken, Parros is zijn stache kwijt :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 november 2010 @ 07:13:56 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88314550
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 03:38 schreef Katth het volgende:
Maartena, je moet ene nieuwe avatar zoeken, Parros is zijn stache kwijt :P
Hij groeit em weer aan! :P Hij scheerde em alleen af voor een goed doel. ;)

3-2 in OT trouwens voor de Ducks. ^O^
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 4 november 2010 @ 09:15:16 #51
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_88315888
Bizar dagje voor mijn fantasy team. Patrick Sharp scoort -5 in de met 5-3 verloren wedstrijd tegen de Devils en uitgerekend verdediger Ed Jovanovski scoort een hattrick.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_88316034
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef WasQ het volgende:
Bizar dagje voor mijn fantasy team. Patrick Sharp scoort -5 in de met 5-3 verloren wedstrijd tegen de Devils en uitgerekend verdediger Ed Jovanovski scoort een hattrick.
Mjah raar dagje. 0 goals, 4 assists, -9 (waarvan -4 door Keith) maar wel wat penalty minutes, shots en hits. Daardoor netto 0 punten opgeschoten en 1 plek gezakt (doordat rock the red 1 puntje haalde)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88316054
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 02:59 schreef Katth het volgende:
Crosby aan het vechten!!!!

En hij doet het niet slecht :O
Heb het net gezien op NHL.com, ging best aardig inderdaad.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88319278
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 4 november 2010 @ 23:30:16 #55
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_88348383
Vraag me af of Kostitsyn niet een beetje overhaast gehaald is door mijn LoanSharks.... of Bieksa te vlug laten gaan... :{
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:43:49 #56
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88351837
05:29 SJS Joe Thornton : Game misconduct - 0 min :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88353219
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 02:43 schreef Katth het volgende:
05:29 SJS Joe Thornton : Game misconduct - 0 min :O
Kheb niet gekeken (was te moe), maar het was weer dramatisch lees ik. Het seizoen is al ruim tien wedstrijden onderweg, maar de Sharks zijn nog verre van klaar voor het seizoen. Aan de goalie-wissel ligt het niet echt, en ook de rest van het team is redelijk bij elkaar gebleven dus het zit tussen de oren gewoon niet goed.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88360349
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88372467
1-0 verloren :{ wat een kutuitslag, doe dan 4-3 ofzo
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:25:43 #60
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88374950
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:08 schreef Saviola het volgende:
1-0 verloren :{ wat een kutuitslag, doe dan 4-3 ofzo
Wel schitterende goal van de Kings.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:09:30 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88376719
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:08 schreef Saviola het volgende:
1-0 verloren :{ wat een kutuitslag, doe dan 4-3 ofzo
Het zit je team niet mee aan de westkust :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88379167
Niet echt nee, tegen de Ducks moest gewoon gewonnen worden, stom dat je ze zo laat nog gelijk laat maken. Zaterdag nog tegen San Jose, de laatste keer dat we daar spelen verloren we met 7-1 :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88385963
Ik zie nu dat Thornton geschorst is, das mooi meegenomen :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88390868
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Saviola het volgende:
Ik zie nu dat Thornton geschorst is, das mooi meegenomen :P
Mjah deelde een elleboog uit in St. Louis. Hij vond zelf dat er niet zoveel aan de hand was. Oordeel zelf maar: http://video.nhl.com/videocenter/console?id=81602
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 6 november 2010 @ 02:39:43 #65
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88392347
Eindelijk Boston te pakken :)

Tot volgende week, ik zit morgen in Egypte (lekker op vakantie *O* )
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88397724
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah deelde een elleboog uit in St. Louis. Hij vond zelf dat er niet zoveel aan de hand was. Oordeel zelf maar: http://video.nhl.com/videocenter/console?id=81602
Toch een beetje dubieuze hit wel dus ik kan er inkomen..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88399992
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:44 schreef Saviola het volgende:

[..]



Toch een beetje dubieuze hit wel dus ik kan er inkomen..
Ik ook, maar 2 wedstrijden is misschien wat zwaar.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88403951
Belachelijk zwaar, die commissie houdt totaal geen rekening met mijn fantasyteam, ik ga me klaar maken voor het volgend seizoen :)
Islanders zakken ook weg naar een bedenkelijk niveau, beetje waar ze de afgelopen jaren ook zaten.
pi_88408907
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:31 schreef Dvenz het volgende:
Belachelijk zwaar, die commissie houdt totaal geen rekening met mijn fantasyteam, ik ga me klaar maken voor het volgend seizoen :)
Islanders zakken ook weg naar een bedenkelijk niveau, beetje waar ze de afgelopen jaren ook zaten.
Die 17 penalty minutes hebben je anders aardig wat opgeleverd :)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88424439
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef Saviola het volgende:
Niet echt nee, tegen de Ducks moest gewoon gewonnen worden, stom dat je ze zo laat nog gelijk laat maken. Zaterdag nog tegen San Jose, de laatste keer dat we daar spelen verloren we met 7-1 :')
Sharks zijn nu ook weer aardig bezig :D 4-1 inmiddels. Thornton zat nog even bij de commentators van de Sharks, was wel geinig. Goeie gozer om er in de kroeg bij te hebben lijkt me.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88426409
Beter hadden we Niitty gehouden en Smith gedumpt :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88428341
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:56 schreef Saviola het volgende:
Beter hadden we Niitty gehouden en Smith gedumpt :')
hehe inderdaad, ik vind hem helemaal niks. Nitty doet het tot dusverre uitstekend bij de Sharks (unlike Niemi).

Philly nu al 6x op rij gewonnen en de Kings gaan ook wel erg hard.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 8 november 2010 @ 16:53:40 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88477940
Ducks opeens in een winning streak van 3.... en toen stonden we ineens 3e in de divisie, Sharks en Coyotes ingehaald die resp. op 4 en 5 staan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88484680
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef maartena het volgende:
Ducks opeens in een winning streak van 3.... en toen stonden we ineens 3e in de divisie, Sharks en Coyotes ingehaald die resp. op 4 en 5 staan.
Sharks wat minder wedstrijdjes gespeeld, we'll be back! :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88542623
Morgen niet werken dus we kunnen nog eens live hockey kijken.. zometeen thuis tegen de Leafs :)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 10 november 2010 @ 01:29:56 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88542722
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef nyny83 het volgende:
Sharks wat minder wedstrijdjes gespeeld, we'll be back! :+
Vanavond Ducks @ Sharks..... ik vrees het ergste, maar ik heb goede hoop. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 november 2010 @ 01:33:28 #77
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88542779
De Canes zijn trouwens momenteel met een SLACHTING bezig...... 4-0 tegen de Oilers, en de eerste periode is nog maar net over de helft. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88543128
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:29 schreef maartena het volgende:

[..]



Vanavond Ducks @ Sharks..... ik vrees het ergste, maar ik heb goede hoop. ;)
mjah denk niet dat ik kijk... was laat thuis dus vroeg opstaan is dan teveel van het goede. Ben nu Rags vs Caps aan het kijken. Leuke wedstrijd wel, maar dat had ik wel verwacht.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88543184
TB-TO is ook erg leuk :+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88543212
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 02:28 schreef Saviola het volgende:
TB-TO is ook erg leuk :+
Leek me vooraf een duidelijke win voor TBL, en dat komt vooralsnog ook uit. Stamkos weer gescoord :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88543299
Jup en weer met een one-timer vanaf zn favoriete plek, links voor de goal. En dan lees je weer leuke dingen van Leafs fans :P

quote:
I just dont understand how he continues to score from that exact same spot ALL THE TIME!?
:D
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 10 november 2010 @ 08:02:02 #82
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88543882
Oilers krijgen een goed pak slaag: 7-1 tegen de Hurricanes.

Ducks pakken alsnog even de Sharks in met een 3-2 in de laatste minuut van OT :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88544753
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:02 schreef maartena het volgende:
Oilers krijgen een goed pak slaag: 7-1 tegen de Hurricanes.

Ducks pakken alsnog even de Sharks in met een 3-2 in de laatste minuut van OT :D
altijd weer hetzelfde liedje... 2x zoveel shots on goal, maar uitgerekend tegen de Sharks heeft Hiller weer zijn one-man-show :{
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 10 november 2010 @ 18:17:02 #84
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88564282
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef nyny83 het volgende:
altijd weer hetzelfde liedje... 2x zoveel shots on goal, maar uitgerekend tegen de Sharks heeft Hiller weer zijn one-man-show :{
Hiller is al zeker 3 wedstrijden in goede vorm.... hij staat met 415 saves bovenaan de lijst van de goalies.

En ik ben blij dat ik em in mijn fantasy lineup heb.... want Ryan Miller is nog steeds uit de roulatie.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88608441
Vanavond uit bij de Caps :{
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 11 november 2010 @ 20:43:43 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88610024
Ducks winning streak: 5.

En ze hadden Hiller niet eens nodig op de goal.... vervanger McElhinney liet geen enkele puck door. :)

Wel speelden de Islanders in de 1e period een stuk beter.... maar aan het einde van de 2e kregen de Ducks controle over de puck.... en in de 3e - ondanks penalties - kregen de Islanders geen kans. Wel een paar hele strakke saves.

Vrijdag komen de Stars op bezoek....

@Saviola: Harde dobber, de Caps zijn in vorm de laatste tijd. Zij staan ook op een winning streak van 5 momenteel.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88611328
Ja maar los daarvan krijgen we de laatste 2/3 jaar regelmatig een pak voor de broek van de Caps :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88612257
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef Saviola het volgende:
Ja maar los daarvan krijgen we de laatste 2/3 jaar regelmatig een pak voor de broek van de Caps :')
Twee teams die leunen op een goede aanval maar een mindere verdediging en goaltending hebben. Dan wint dus het aanvallend sterkste team, en de Caps zijn over de breedte wat dat betreft net wat sterker imo. Maar als Stamkos en co een goede dag hebben en de eerste line van de Caps goed kan worden afgestopt maken ze gewoon een goede kans.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88626166
Bah, hatelijk die wedstrijden in Washington he. 3-6 verloren terwijl je qua shots on goal een dik voordeel hebt, lijkt wel alsof alles aan hun kant in de goal vliegt. Echt altijd hetzelfde verhaal.

Lecavalier ook nog zn hand gebroken, en is een maand out. Gagne en Downie waren al geblesseerd. En vanavond moeten we in Pittsburgh gaan spelen :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88641407
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef Saviola het volgende:
Bah, hatelijk die wedstrijden in Washington he. 3-6 verloren terwijl je qua shots on goal een dik voordeel hebt, lijkt wel alsof alles aan hun kant in de goal vliegt. Echt altijd hetzelfde verhaal.

Lecavalier ook nog zn hand gebroken, en is een maand out. Gagne en Downie waren al geblesseerd. En vanavond moeten we in Pittsburgh gaan spelen :')
meh, das wel veel pech inderdaad. Sharkies gister pas na shootout gewonnen van de Islanders, het team dat ik toch echt zie als het slechtste team in de NHL. Meh.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:23 #91
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_88645432
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef Saviola het volgende:
Bah, hatelijk die wedstrijden in Washington he. 3-6 verloren terwijl je qua shots on goal een dik voordeel hebt, lijkt wel alsof alles aan hun kant in de goal vliegt. Echt altijd hetzelfde verhaal.

Lecavalier ook nog zn hand gebroken, en is een maand out. Gagne en Downie waren al geblesseerd. En vanavond moeten we in Pittsburgh gaan spelen :')
Downie kan misschien wel spelen tegen de Penns.....
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:01:27 #92
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88646124
Semin met zijn 2e hattrick *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88646191
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Downie kan misschien wel spelen tegen de Penns.....
Nope, hij is niet eens meegekomen op deze road trip, is in Tampa gebleven.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88657232
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef nyny83 het volgende:

[..]

meh, das wel veel pech inderdaad. Sharkies gister pas na shootout gewonnen van de Islanders, het team dat ik toch echt zie als het slechtste team in de NHL. Meh.
Zucht ben bang dat je gelijk hebt :(
pi_88660648
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef Dvenz het volgende:

[..]



Zucht ben bang dat je gelijk hebt :(
Ja je hebt geen makkelijk team uitgekozen om 'fan' van te zijn. De GM's daar presteren het jaar in jaar uit om onbegrijpelijke beslissingen te maken, slechte drafts te doen en nog slechtere trades te doen.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:24:14 #96
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661655
De Oilers zijn toch ook nog steeds een goede een-na-laatste trouwens. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:24:43 #97
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88675002
Ducks winnen er 6 op een rij! _O_
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 14 november 2010 @ 03:43:24 #98
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88691610
Caps winstreak ten einde, OT loss in Buffalo :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88691951
Dinsdag m'n eerste Hockey game: Predators at Leafs, niet echt hoogstaand, maar je moet ergens beginnen he. Kijk er erg naar uit.
Ben verder niet echt een Hockey kenner. De regels ken ik, aantal teams ook wel en probeer het soms te volgens maar daar houdt het jammer genoeg mee op. Zou graag meer kijken, maar ook hier heb ik geen tv dus moet het metstreams doen waar ik gewoon niet geconcentreerd naar kan kijken (en in NL is het vaak te laat of ben ik na uitgaant e moe om nog te kijken).

Ik zag dat wanneer ik in D.C. zit de Capitals ook thuis spelen (vs. Devils), dus daar ga ik ook maar even ticket voor halen (Ovechkin _O_ ) en hetzelfde geldt voor de Rangers als ik daar zit (vs. Hurricanes) :)
pi_88693492
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 03:43 schreef Katth het volgende:
Caps winstreak ten einde, OT loss in Buffalo :(
Stukje van die wedstrijd gezien. Er ging veel mis: passes die niet aankwamen, dom puckverlies en een paar domme penalties.

Degene die Vanek van mij heeft opgepikt is nu wel blij zeker :P
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 14 november 2010 @ 13:26:19 #101
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88696977
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:55 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Stukje van die wedstrijd gezien. Er ging veel mis: passes die niet aankwamen, dom puckverlies en een paar domme penalties.

Degene die Vanek van mij heeft opgepikt is nu wel blij zeker :P
In ieder geval nog OT gehaald en dus een puntje mee kunnen pakken. Die punten zijn best belangrijk aan het einde van de rit. Ben al lang blij dat beide goalies (Neuvy/Holtby) zich staande kunnen houden in de NHL.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88699018
Van Neuvirth had ik het wel verwacht, Holtby ken ik eerlijk gezegd niet. En dan nog Varlamov die nog terugkomt, da's als ie in vorm is ook geen misselijke goalie. Ik denk dat hij vergelijkbaar is met Fleury op den duur.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88721596
Minnesota thuis, even kijken of we weer kunnen aanknopen met een zege.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 14 november 2010 @ 23:22:33 #104
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88722063
Ovechkin's eerste goal in de eerste periode dit seizoen en het was een lucky bounce :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 14 november 2010 @ 23:50:49 #105
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88723075
Beide wedstrijden 3-1 :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 15 november 2010 @ 03:33:53 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88727124
3-2 voor Chicago.... 30 seconden voor het einde van OT meppen de Hawks er eentje in..... :(

Mooie wedstrijd echter, en Anaheim pakt toch een puntje.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88744086
Op welke zenders kun je in Nederland eigenlijk NHL kijken?
Alleen op ESPN America? of zijn er nog meerdere kanalen voor?
  maandag 15 november 2010 @ 17:45:27 #108
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88745254
Volgens mij alleen ESPN America.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88749975
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef Saviola het volgende:
Minnesota thuis, even kijken of we weer kunnen aanknopen met een zege.
jammer joh :P
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 15 november 2010 @ 20:03:27 #110
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88751697
GM van de Islanders mocht ook vertrekken...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 15 november 2010 @ 21:07:09 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88755042
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:15 schreef Mata het volgende:
Op welke zenders kun je in Nederland eigenlijk NHL kijken?
Alleen op ESPN America? of zijn er nog meerdere kanalen voor?
Op televisie alleen ESPN America, maar je kunt ook online middels.... minder legale streams van alles bekijken. Kijk eens op MyP2P.eu
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88760668
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

jammer joh :P
Erg logisch ook weer, shots on goal: 38-18, en dan 1-4 verliezen :')

iemand een goalie over?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88766645
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef Saviola het volgende:

[..]



Erg logisch ook weer, shots on goal: 38-18, en dan 1-4 verliezen :')

iemand een goalie over?
probeer Rask of Thomas te halen van Boston zou ik zeggen :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88805924
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Katth het volgende:
GM van de Islanders mocht ook vertrekken...
En terecht, had ongeveer 2,5 jaar geleden al moeten gebeuren. Misschien dat ze nu echt een keer iets gaan opbouwen.
pi_88848522
ff tijdje weggeweest maar fantasy doet het nog steeds prima!
zometeen ff kijken hoe thomas z'n gemiddeldes omlaag worden gebracht in NY!
pi_88849747
Canes alweer in de 1e periode op 4-0 voorsprong tegen ottawa, staal pakt zn puntjes wel mee hoor!
pi_88849977
hehe 1-0 dubinsky, assists door callahan en lundqvist(fantasy iemand?:P)
  donderdag 18 november 2010 @ 06:48:36 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_88851028
Wings met een leuke 'finish'. Lidstrom, 40 jaar oud en gewoon nog de beste defense in de NHL. Geweldig.

Wings’ Lidstrom flirts with perfection
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 18 november 2010 @ 09:37:47 #119
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88853116
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 02:09 schreef SierdNYR het volgende:
hehe 1-0 dubinsky, assists door callahan en lundqvist(fantasy iemand?:P)
Krijg ik alleen geen punten voor :'(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88854760
Eindelijk weer winst. 4-1 tegen de Islanders...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_88863067
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 06:48 schreef popolon het volgende:
Wings met een leuke 'finish'. Lidstrom, 40 jaar oud en gewoon nog de beste defense in de NHL. Geweldig.

Wings’ Lidstrom flirts with perfection
Lidstrom doet het idd nog steeds fantastisch, staat ook bij veel mensen bovenaan als D voor komende all-star game.
pi_88867117
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:50 schreef SierdNYR het volgende:

[..]



Lidstrom doet het idd nog steeds fantastisch, staat ook bij veel mensen bovenaan als D voor komende all-star game.
Dat is natuurlijk ook mede omdat iedereen het hem gunt. Nu speelt hij fantastisch, maar vorig jaar werd hij volgens mij ook genomineerd en speelde hij niet zo heel denderend.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 18 november 2010 @ 18:10:49 #123
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88871055
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook mede omdat iedereen het hem gunt. Nu speelt hij fantastisch, maar vorig jaar werd hij volgens mij ook genomineerd en speelde hij niet zo heel denderend.
Die verkiezing sloeg echt nergens op, was meer 1 speler die verdiende te winnen en die won niet.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88873267
Eindelijk nog eens winst idd, naja was ook wel verwacht tegen de Isles natuurlijk maargoed. Vannacht alweer in Philly..

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Katth het volgende:
GM van de Islanders mocht ook vertrekken...
Enkel de coach werd ontslagen.. maar het zit wel duidelijk fout aan de top daar op Long Island. Komt ervan als je een eigenaar hebt die nauwelijks begaan is met het lot van zn club en ze gewoon al jaren laat aanmodderen zonder dat er ook maar enige beterschap te zien is.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88875555
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:08 schreef Saviola het volgende:
Eindelijk nog eens winst idd, naja was ook wel verwacht tegen de Isles natuurlijk maargoed. Vannacht alweer in Philly..

[..]



Enkel de coach werd ontslagen.. maar het zit wel duidelijk fout aan de top daar op Long Island. Komt ervan als je een eigenaar hebt die nauwelijks begaan is met het lot van zn club en ze gewoon al jaren laat aanmodderen zonder dat er ook maar enige beterschap te zien is.
Ik dacht al, alleen de coach was er toch uitgepleurd? Maar van zo'n team valt niks te maken, de GM hadden ze eruit moeten pleuren.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 18 november 2010 @ 22:39:23 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88883048
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef jde_kok het volgende:
Eindelijk weer winst. 4-1 tegen de Islanders...
Nu zijn de Islanders natuurlijk wel het makkelijkst te verslaan..... ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 19 november 2010 @ 03:31:43 #127
190194 r2on
Ik blijf doorschrijven totdat
pi_88889911
Wow, Tampa Bay en de Flyers, wat een wedstrijd zeg, 8-7 nu! Het is niet eens voorbij :O

Jammer voor de Islers... ze kunnen nu bijna beter gaan voor de first pick van volgend jaar. Rebuilding duurt nog wat te lang :/
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:17:10 #128
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88891758
Stamkos _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88892372
8-7, wat een score! Hebben ze de goalie-pads verkleind voor die wedstrijd ofzo?
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:53:26 #130
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88892607
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:44 schreef nyny83 het volgende:
8-7, wat een score! Hebben ze de goalie-pads verkleind voor die wedstrijd ofzo?
Pucks vlogen niet alleen in het net, maar er ook doorheen :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_88895230
Wat een uitslag zeg... Stamkos 5 points erbij. St. Louis 5 assists.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_88901243
Sick :D wat een wedstrijd, zie nu de uitslag pas, gelukkig komt ie straks in zn geheel op ESPN America dus gaan we even lekker voor zitten dan.
En Stamkos he, ik heb er echt geen woorden meer voor. 19 goals in 19 wedstrijden? Wow.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:56:58 #133
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88912387
Heb Nik Antropov van de Trashers gedumpt..... performed niet echt. En omdat ik de laatste paar wedstrijden enorm gecharmeerd was van Saku Koivu, heb ik toch maar een 3e Duck binnen gehaald, naast Teemu en Hiller.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:57:57 #134
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88912424
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Saviola het volgende:
En Stamkos he, ik heb er echt geen woorden meer voor. 19 goals in 19 wedstrijden? Wow.
Op Twitter zag ik al ergens voorbij komen van iemand die ik volg: "Stamkos is a fucking beast". :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88922498
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Saviola het volgende:
Sick :D wat een wedstrijd, zie nu de uitslag pas, gelukkig komt ie straks in zn geheel op ESPN America dus gaan we even lekker voor zitten dan.
En Stamkos he, ik heb er echt geen woorden meer voor. 19 goals in 19 wedstrijden? Wow.
Als ie zo doorgaat eindigt ie op 150 punten :D
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:37:48 #136
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88923890
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef jde_kok het volgende:
Wat een uitslag zeg... Stamkos 5 points erbij. St. Louis 5 assists.
Goed dat ik iig St Louis in mijn Lineup heb. ^O^
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:59:58 #137
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_88935669
Maar goed dat ik niet wakker ben gebleven om de Caps te kijken :'(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:44:23 #138
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88944464
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:59 schreef Katth het volgende:
Maar goed dat ik niet wakker ben gebleven om de Caps te kijken :'(
:D

Die 5e goal was anders wel heel mooi.....

http://video.nhl.com/videocenter/console?&id=83745
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88944849
Ik ben vanaf maandag een week op vakantie. Heb alles al ingevuld voor de fantasy, nu maar hopen dat er niemand tussentijds een blessure oploopt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_88965744
2-1 winst @ Buffalo _O_ 3 uitwedstrijden in 4 dagen en allemaal gewonnen, das wel een lekkere opsteker zeg.

zeker tegen een angstgegner als Buffalo, waarvan we de laatste 21 duels maarliefst 17 keer van verloren hebben :{

maandag thuis tegen Boston, flinke test. Gagne is misschien terug :)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_88966915
Boston wordt wel erg lastig inderdaad. Sharks verliezen nu zelfs van de BlueJackets ;(
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 21 november 2010 @ 14:33:04 #142
190194 r2on
Ik blijf doorschrijven totdat
pi_88974409
Shit game tegen Calgary, maar gelukkig zijn de Nucks er weer om onze ego te strelen :D


Yay.
  maandag 22 november 2010 @ 09:24:12 #143
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89003581
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:58 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben vanaf maandag een week op vakantie. Heb alles al ingevuld voor de fantasy, nu maar hopen dat er niemand tussentijds een blessure oploopt.
Fijne vakantie ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89011340
13de opeenvolgende nederlaag voor de Islanders :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 22 november 2010 @ 14:46:04 #145
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89012855
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:00 schreef Saviola het volgende:
13de opeenvolgende nederlaag voor de Islanders :')
Hoeveel verliespartijen hadden de Canes vorig jaar achter elkaar? Ook zoiets of niet?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89016307
14 denk ik
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 23 november 2010 @ 09:13:40 #147
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89042873
Kon wel janken vannacht, wat een schijtwedstrijd. Slechtste wedstrijd die ik ze heb zien spelen in 3 jaar tijd.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89046410
En winst op Boston! Stamkos met nummer 20! Waar eindigt dit...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_89068137
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 09:13 schreef Katth het volgende:
Kon wel janken vannacht, wat een schijtwedstrijd. Slechtste wedstrijd die ik ze heb zien spelen in 3 jaar tijd.
Mwah, wat dacht je van die game 7 tegen de Pens :P

Netjes trouwens, 3-1 winst op Boston. Had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:55:28 #150
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89075120
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef Saviola het volgende:

[..]

Mwah, wat dacht je van die game 7 tegen de Pens :P

Netjes trouwens, 3-1 winst op Boston. Had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Die game 7 hebben ze tenminste nog 1 periode goed gespeeld, dat was gisteren allerminst het geval.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 24 november 2010 @ 11:25:34 #151
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_89087380
Iemand die Brodeur wil hebben? Wil hem ruilen tegen een skater, het liefst een die wat +/- of hits toe kan voegen...

Over Fleury valt ook te praten, maar daar wil ik een betere speler voor terug dan voor Brodeur. Stuur maar een PM ofzo als je interesse hebt!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_89126308
En Stamkos pakt weer zijn goaltje mee :)
pi_89152077
Hij blijft maar scoren idd.. en het draait ook erg lekker, 5 game winning streak nu, en we moeten nog steeds Gagne en Lecavalier terug krijgen.

En de Isles :') 14 nederlagen op rij nu, doen ze even 'goed' als Carolina vorig jaar.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:21:18 #154
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89171560
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef Saviola het volgende:
Hij blijft maar scoren idd.. en het draait ook erg lekker, 5 game winning streak nu, en we moeten nog steeds Gagne en Lecavalier terug krijgen.

En de Isles :') 14 nederlagen op rij nu, doen ze even 'goed' als Carolina vorig jaar.
Vannacht round 2 :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89201893
Islanders winnen..LOL

Tampa@Wsh is al om 23u, beter.. hoop dat we er niet alweer een stuk of 6 binnen krijgen iig
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:53:19 #156
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89202247
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Saviola het volgende:
Islanders winnen..LOL

Tampa@Wsh is al om 23u, beter.. hoop dat we er niet alweer een stuk of 6 binnen krijgen iig
En wij hopen dat Stamkos niet op komt dagen :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89202563
Die zal er iig geen 6 scoren op zn eentje.. alhoewel, ik kijk nergens meer van op als het op Stammer aankomt :+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:14:35 #158
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89207451
woop woop John Carlson #74 :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89207604
Here we go again, dat soort slapshots vliegen er echt elke keer opnieuw in
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:28:37 #160
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89208304
Ovechkin speelt RW :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:38:18 #161
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89208888
BAH open net :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89209345
Ik word er nog niet echt warm van zegmaar.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:08:44 #163
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89210600
CLICK CLICK BOOM

x3

[ Bericht 16% gewijzigd door Katth op 27-11-2010 00:18:10 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89211161
zoals ik zei, here we go again :')
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:24:01 #165
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89211333
Hattrick Semin *O* (binnen 4 minuten en 29 seconden)

3e van het seizoen, 2e tegen Tampa :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:37:14 #166
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89213823
6-0, shut out Varlamov *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89222395
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Saviola het volgende:
Tampa@Wsh is al om 23u, beter.. hoop dat we er niet alweer een stuk of 6 binnen krijgen iig
:(
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:53:17 #168
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89223133
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef Saviola het volgende:

[..]

:(
Zo te zien hadden we allebei gelijk, Stamkos is ook niet op komen dagen ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89227427
Het enige positieve is dat we nog maar 1 keer naar Washington moeten dit seizoen..

playoffs niet meegerekend.. :+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:41:33 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89240071
wrong topic.

[ Bericht 97% gewijzigd door popolon op 27-11-2010 22:49:07 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_89248118
Even kijken of de Ducks de leiding kunnen houden!
pi_89248139
Haha prachtige twee goals! Een hatrick voor Bobby Ryan! :D
  maandag 29 november 2010 @ 03:07:43 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89285464
Hmmz... twee RW met injuries op de bank, 1 met een gebroken hand.... Iemand dumpte net Hornqvist, dus die pak ik maar even op als vervanging.... :{
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 29 november 2010 @ 17:07:07 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_89304300

John Scott vs Kevin Westgarth Nov 27, 2010
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 29 november 2010 @ 19:34:46 #175
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89311061
Finish him!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89325246
Im back :W Nouja, sort of. Voel me zwaar beroerd dus zal weinig aanwezig zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:41:34 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89354989
Avs deal Hannan to Caps in return for Fleischmann

Jammer, ik mocht hem wel bij de Caps, maar dit zag ik wel aan komen. Caps gaan echt wel de fysieke kant op dit seizoen. Ben benieuwd.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89362003
Dat vind ik echt een slimme trade van de Caps. Jammergenoeg.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 1 december 2010 @ 12:01:58 #179
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89379112
Had een goed avondje gisteren met mijn fantasy team. 2 spelers actief en 4 goals en 3 assists :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89382587
Simon Gagne O+!!
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_89428241
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Saviola het volgende:
Dat vind ik echt een slimme trade van de Caps. Jammergenoeg.
Zeker een slimme trade. Zou wel eens het verschil kunnen zijn tussen een succesvolle playoffcampagne en een uitschakeling in de eerste ronde.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 2 december 2010 @ 16:39:32 #182
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89435239
Ze hadden eigenlijk al een free agent D aan moeten trekken, dat had iedereen eigenlijk ook wel verwacht. Daar zaten een paar hele mooie namen tussen (Hamhuis/Michalek).
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:36:30 #183
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89481629
Caps weer genaaid door de refs, tijd dat goaltender interference gereviewd kan worden.

http://www.youtube.com/us(...)HD#p/u/4/xfCqcWHFJzQ

[ Bericht 48% gewijzigd door Katth op 03-12-2010 17:58:02 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 4 december 2010 @ 02:11:01 #184
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89507559
Red Wings @ Ducks vanavond.... altijd lastig.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_89509526
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 02:11 schreef maartena het volgende:
Red Wings @ Ducks vanavond.... altijd lastig.
Yup, Ducks 4-0 verloren ;) Nouja, ze kwamen ook makkelijk langs de Sharks.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 4 december 2010 @ 17:31:43 #186
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89523258
Red Wings, dat winnen de Ducks maar weinig.... de Wings zijn gewoon een verdomd goed team, daar doe je weinig aan. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_89634824
Stamkos heeft even een dipje laatste 4-5 duels, maar Crosby heeft overgenomen van 'm denk ik. Gast is echt sick de laatste weken.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_89639549
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:41 schreef Saviola het volgende:
Stamkos heeft even een dipje laatste 4-5 duels, maar Crosby heeft overgenomen van 'm denk ik. Gast is echt sick de laatste weken.
Eens, als hij zo doorgaat eindigt hij op 120+ punten.

Sharks gister sterk teruggekomen en met 5-2 gewonnen van de Red Wings. Daar zag het na de eerste periode niet naar uit. Sharks pakten teveel penalties en kregen twee goals tegen. Daarna naar bed gegaan, maar blijkbaar alsnog gewonnen :D Leuke opsteker, maar nu nog iets constanter worden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_89643581
Je hebt wat gemist idd :P daarnet de game volledig gezien op ESPN America en de eerste periode werden ze compleet weggespeeld. Vanaf 2de periode gingen ze de Wings fysiek aanpakken en daar had Detroit dan weer geen antwoord meer op. Een paar van die jonge gasten (Couture en Ferriero oid) speelden echt heel erg goed.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_89645153
Ik zag deze trouwens.. vond m wel humor :D

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_89665901
Vicariously I live while the whole world dies
pi_89711610
Ennnn gewonnen van de Flyers. 1-0 voor na de eerste periode (tegen de verhoudingen in), maar 4-1 achter in de derde periode. Alsnog teruggekomen naar 4-4 en in de shootout gewonnen nadat in OT nog een goal van de Flyers werd afgekeurd. Ach, zonder geluk vaart niemand wel zullen we maar zeggen :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_89720724
Zat te kijken net, wat een game :D 4-4 stond 't maar 8-8 had ook zomaar gekunnen..
Vooral 3de periode was heerlijk. En die goal van Flyers, in de allerlaatste seconde, met 0.1 sec lag ie net voor de lijn en met 0.0 sec óp de lijn :o echt fucking nipt
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 9 december 2010 @ 23:30:59 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89743976
Voor de liefhebbers op zaterdag, de grootste outdoor hockey game ooit: The Big Chill college hockey. Michigan vs. Michigan State.



http://www.thebigchillatthebighouse.com/

Uitverkocht: 109901 toeschouwers. :o
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 december 2010 @ 22:29:03 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89817272
3-0 Michigan in de 2e. 't Is toch wel verdomde indrukwekkend hoor zo groots opgezet. :o
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 12 december 2010 @ 19:03:17 #196
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89842650
Wordt tijd dat de Caps weer tegen Tampa moeten spelen, dan winnen ze weer eens. 4 games achter elkaar thuis verloren dat is niet zo best. Semin gelukkig niet geschorst na zijn onbesuisde cross check in de nek van Liles.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89845825
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Katth het volgende:
Wordt tijd dat de Caps weer tegen Tampa moeten spelen, dan winnen ze weer eens.
o|O
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 13 december 2010 @ 02:22:53 #198
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89861947
Caps worden weer afgemaakt in MSG, maar het staat er echt:

Alex Ovechkin : Fighting (maj) - 5 min
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89886577
7-0 :D
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 13 december 2010 @ 21:13:04 #200
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89891892
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Saviola het volgende:
7-0 :D
4 januari, wacht maar :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89916815
Sharks ook weer verloren :P Het is nog steeds een beetje wisselvallig dit seizoen, maar misschien ben ik teveel verwend met presidents trophies enzo.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:26:03 #202
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89919891
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef nyny83 het volgende:
Sharks ook weer verloren :P Het is nog steeds een beetje wisselvallig dit seizoen, maar misschien ben ik teveel verwend met presidents trophies enzo.
Die leveren ook niets op :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 15 december 2010 @ 22:21:11 #203
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89979671
Nabokov naar Tampa? :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89981026
Graag, want wat er nu loopt, das ook niks.

Meer zelfs, we hebben het slechtste save percentage in de hele NHL.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 16 december 2010 @ 10:42:04 #205
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_89991167
De Caps kunnen niet meer scoren :(

Had de 1e periode gewoon al 4-0 moeten zijn, maar Hiller en Getzlaf voorkwamen dat. Hiller was echt supergoed trouwens. Misschien zijn de Caps te voorspelbaar geworden, ze moeten echt iets nieuws verzinnen, want ze gaan nu hard de Islanders achterna.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_89999720
Daar teken ik voor :+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 16 december 2010 @ 22:19:19 #207
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90021485
HBO's 24/7 Road to the Winter Classic aflevering 1 was afgelopen nacht. Net ff gedownload en gekeken en het is goed om te weten dat zelfs Marc-Andre Fleury weet dat Max Talbot een douche is ^^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90033547
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Katth het volgende:
HBO's 24/7 Road to the Winter Classic aflevering 1 was afgelopen nacht. Net ff gedownload en gekeken en het is goed om te weten dat zelfs Marc-Andre Fleury weet dat Max Talbot een douche is ^^
Hij heeft wel een paar redelijk belangrijke goaltjes voor ze gemaakt in een zekere Stanley Cup game 7
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:51:15 #209
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90044414
Die trade voorstellen in fantasy die ik tot nu toe heb gehad zijn echt om te huilen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:15:19 #210
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90047562
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef Katth het volgende:
Die trade voorstellen in fantasy die ik tot nu toe heb gehad zijn echt om te huilen.
Tja, ik heb ook weinig te traden wat ik kwijt zou willen..... :D Ik heb VIER DTD's op de bank zitten momenteel, en ik denk dat ik toch binnenkort weer op zoek moet naar een nieuwe RW of C, maar wederom: Ik heb zo weinig wat ik kwijt zou willen voor een RW of C :D

Mijn goalies, dat kan iedereen vergeten trouwens. Ryan Miller en Jonas Hiller zijn in uitstekende vorm, en Garey Price als 3e goalie vult het mooi aan..... Nee, die 3 blijven in mijn lineup. :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:18:05 #211
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90074409
Die goalies zijn ook de reden dat jij zo strak bovenaan blijft staan. Sowieso heb je mooi gebalanceerd team, maar je goalies zijn echt verreweg de beste vergeleken met de rest.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90079479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef Katth het volgende:
Die goalies zijn ook de reden dat jij zo strak bovenaan blijft staan. Sowieso heb je mooi gebalanceerd team, maar je goalies zijn echt verreweg de beste vergeleken met de rest.
Mjah mijjn goalies zijn wel ok, maar de teams die ze voor zich hebben niet :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_90080217
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef Katth het volgende:
Die trade voorstellen in fantasy die ik tot nu toe heb gehad zijn echt om te huilen.
doe dan een tegenvoorstel :P
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:53:10 #214
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90090132
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef Katth het volgende:
Die goalies zijn ook de reden dat jij zo strak bovenaan blijft staan. Sowieso heb je mooi gebalanceerd team, maar je goalies zijn echt verreweg de beste vergeleken met de rest.
Ik ben er ook vrij tevreden mee. Alleen mijn C's hebben denk ik het meest versterking nodig. Saku Koivu (Ducks) had een paar schitterweken toen ik em oppikte van FA's, maar kwakkelt nu weer erg..... en Matt Cullen (Wild) is ook niet echt in vorm momenteel....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_90143805
Damn, wtf is er met de Caps aan de hand??
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 20 december 2010 @ 09:28:52 #216
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90164588
YESSSSSSSSSSSSSSSS EINDELIJK!!!!1111oneone
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90164621
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef Katth het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS EINDELIJK!!!!1111oneone
Ghehe het werd tijd :P Speech van Boudreau nog gezien trouwens? Hele rel over een paar fuckjes :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_90165795
[NHL] Capitals winnen eindelijk weer eens

Eindelijk weer eens een wedstrijdverslagje. Echt te druk gehad op mn werk de afgelopen tijd ;(
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 20 december 2010 @ 15:01:36 #219
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90178305
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ghehe het werd tijd :P Speech van Boudreau nog gezien trouwens? Hele rel over een paar fuckjes :D
Ja die kwam uitgebreid naar voren in 24/7... "We are looking fucking defeated!"

Wat ook vet was wat Ovechkin tegen de ref zei na die Semin crosscheck op Liles: "He probably has sensitive skin".

[ Bericht 7% gewijzigd door Katth op 20-12-2010 18:56:10 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90233934
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 22 december 2010 @ 09:17:01 #221
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90276584
Caps rookies knallen er weer op los! Donderdag Penguins op bezoek.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 23 december 2010 @ 12:47:51 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90337212
Datsuyk ook al een gebroken hand :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 23 december 2010 @ 20:15:42 #223
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90357841
Vanavond Caps vs Pens, heb mijn shirt al aan ^^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90360749
Eitje voor de Pens toch?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 23 december 2010 @ 21:37:45 #225
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90362347
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Saviola het volgende:
Eitje voor de Pens toch?
Zolang de Islanders van Tampa winnen, gaat het voor de Caps ook wel goed komen ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90363760
Zo'n reactie had ik wel kunnen verwachten natuurlijk.

Caps-fans :{w
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 23 december 2010 @ 22:25:52 #227
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90365226
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Saviola het volgende:
Zo'n reactie had ik wel kunnen verwachten natuurlijk.

Caps-fans :{w
Tja krijg je vanzelf met je anti-cap gehuil.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90366428
Ik lul maar wat, niet zo serieus doen joh :+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_90370535
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef Katth het volgende:
Datsuyk ook al een gebroken hand :O
mjah, kon er ook nog wel bij voor mn kwakkelende fantasy team. Als ze hem nou eens op IR zetten kan ik een vervanger pakken.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_90370585
Lemaire neemt het over van McLean trouwens bij de Devils. Lullig, maar was wel te verwachten als je zo dramatisch presteert met zulke spelers. Hopelijk komen ze er nog een beetje bovenop, een team met die kwaliteiten hoort gewoon in de playoffs. Misschien toch nog maar vasthouden aan Brodeur, WasQ? :P
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 24 december 2010 @ 01:53:17 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90376511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef nyny83 het volgende:
mjah, kon er ook nog wel bij voor mn kwakkelende fantasy team. Als ze hem nou eens op IR zetten kan ik een vervanger pakken.
Dat kun je nu ook al..... als er in het NIEUWS wordt aangegeven dat ie daadwerkelijk een gebroken hand heeft, dan ligt ie er zeker 4 weken uit.... dat is het sowieso wel waard om op zoek te gaan naar een vervanger. Je kunt ook 1 van je beter spelers traden voor 2 mindere-maar-toch-degelijke, and zo dat probleem oplossen. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:00:10 #232
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90376788
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat kun je nu ook al..... als er in het NIEUWS wordt aangegeven dat ie daadwerkelijk een gebroken hand heeft, dan ligt ie er zeker 4 weken uit.... dat is het sowieso wel waard om op zoek te gaan naar een vervanger. Je kunt ook 1 van je beter spelers traden voor 2 mindere-maar-toch-degelijke, and zo dat probleem oplossen. :P
Ben benieuwd hoeveel mensen hem dan van waivers zouden claimen ^^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90395429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat kun je nu ook al..... als er in het NIEUWS wordt aangegeven dat ie daadwerkelijk een gebroken hand heeft, dan ligt ie er zeker 4 weken uit.... dat is het sowieso wel waard om op zoek te gaan naar een vervanger. Je kunt ook 1 van je beter spelers traden voor 2 mindere-maar-toch-degelijke, and zo dat probleem oplossen. :P
Als het alleen nog maar in het nieuws staat, kan ik hem niet op Injured Reserve zetten in het spel. Die optie is er dan gewoon niet. Dat betekent dus dat ik hem naar free agents moet laten droppen, en dat vind ik zonde.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 26 december 2010 @ 13:32:08 #234
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90456801
Leuke trade nyny :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90477523
Mjah lijkt mij ook wel. Kopitar produceert maar ietsjes minder goed dan Datsyuk, maar is een streaky speler. Ik hoop dat er nu een goede streak aankomt voor hem :P
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 27 december 2010 @ 04:34:51 #236
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90483375
Blegh... Hossa zou nog niet kunnen spelen vandaag dus ik zette Kovalchuck erin voor Hossa. Blijkt dat hij dus wel kon spelen en pakt 2 assists en +1 en Kovalchuck weer niks.....

Baal echt als een stekker met hem, want ik kan hem ook niet droppen... Dat is dan mijn 1st round draft die het gewoon slechter doet dan spelers die de eerste 20 wedstrijden van het seizoen heeft gemist.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90491629
Weer gewonnen :)

9 opeenvolgende zeges tegen Atlanta, das wel lekker.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 27 december 2010 @ 13:59:50 #238
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90492700
Hopelijk gaan er wat meer teams vanuit de South-East division naar de play offs en dat deze dan ook elkaar gaan treffen. Zou leuk zijn als er wat meer rivaliteit gaat ontstaan tussen deze teams.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90522714
Lekker dagje voor Tampa gisteren zo. Eerst Bucs, dan Lightning! Op naar de play-offs!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 29 december 2010 @ 03:47:21 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_90569768
Winter classic komt eraan:

Heinz field:

Normaal:


Straks:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 29 december 2010 @ 06:04:31 #241
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90570060
Winter Classic is altijd geniaal! _O_

Weet niet of ik em dit jaar kan kijken, heb een nieuwjaars-feestje bij familie.... maar wellicht dat ik de TV nog even aan weet te krijgen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 29 december 2010 @ 11:37:59 #242
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90574985
Ik heb er zin in :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90598331
Ik weet weer waarom ik Boston haat. Kutclub is dat toch zeg.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 30 december 2010 @ 00:36:29 #244
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90610928
Ik wil Kovalchuck ruilen :'(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 30 december 2010 @ 04:44:40 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_90615756
Wings van 1-3 naar 6-3. Nette comeback daar in Dallas.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_90624559
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:36 schreef Katth het volgende:
Ik wil Kovalchuck ruilen :'(
Je zit dr net als de Devils aan vast denk ik :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 30 december 2010 @ 14:00:17 #247
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90626714
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef Saviola het volgende:

[..]

Je zit dr net als de Devils aan vast denk ik :P
Daar ziet het er wel naar uit, stomme "can't cut list" ook van yahoo, bah :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90657328
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Daar ziet het er wel naar uit, stomme "can't cut list" ook van yahoo, bah :P
doe maar een trade voorstel. Kovalchuk wil ik niet ruilen voor een van mn huidige left wings omdat hij nu veel slechter presteert, maar op zich kan ik ook wel een goede defender gebruiken. Dus bijv. Kovalchuk + goede verdediger tegen een van mijn left wings + mindere verdediger.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:31:50 #249
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90659285
Wil er minstens een RW voor terug, LW heb ik al genoeg. Ik zal eens kijken of er wat te regelen valt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90661593
RW is natuurlijk ook prima, doe maar een voorstel :)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:45:36 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90665040
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef Saviola het volgende:
Ik weet weer waarom ik Boston haat. Kutclub is dat toch zeg.
Go Bruins! *O*

:+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:09:55 #252
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90707848
Starttijd voor de Winter Classic is verschoven naar 8PM EST, 2 uur 's nachts voor ons. Dat wordt vannacht weer doorhalen ^^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:50:59 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90712767
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:09 schreef Katth het volgende:
Starttijd voor de Winter Classic is verschoven naar 8PM EST, 2 uur 's nachts voor ons. Dat wordt vannacht weer doorhalen ^^
5 PM hier.... niets aan de hand. ;)

Het zou gaan regenen om 1 PM, en dat is nogal lastig met ijs.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_90713247
Balen. Beetje een rottijd zo. Maar ik denk dat ik na vannacht en vanochtend 2 uur niet red, dus dan de wekker maar weer zetten. :)
pi_90720821
Gvd zeg denk je thuiskomen en lekker Winter Classic kijken :( :(
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 2 januari 2011 @ 01:46:37 #256
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90733309
omfg, dit is niet te geloven...

espn360 heeft zijn beveiligingscertificaat niet vernieuwd dus kan ik niet de wedstrijd niet bekijken....
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 2 januari 2011 @ 01:51:23 #257
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_90733438
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 01:46 schreef Katth het volgende:
omfg, dit is niet te geloven...

espn360 heeft zijn beveiligingscertificaat niet vernieuwd dus kan ik niet de wedstrijd niet bekijken....
nhl.com heeft ook een livestream. If needed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 2 januari 2011 @ 01:55:19 #258
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90733521
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 01:51 schreef popolon het volgende:

[..]

nhl.com heeft ook een livestream. If needed.
Maar die zetten ze wel uit voor de wedstrijd begint volgens mij.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 2 januari 2011 @ 02:13:33 #259
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90733946
Naja heb een goede feed gevonden.... Echt slecht dit...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90734064
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 02:13 schreef Katth het volgende:
Naja heb een goede feed gevonden.... Echt slecht dit...
welke dan? Ik vind alleen redelijke... maar geen goede.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_90734104
Godver, wilde trouwens net Jordan STaal oppikken, doet Rangers Fryslan het al :(
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 02:24:55 #262
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90734196
Ah, die zit ik al te kijken :D Aardige wedstrijd tot nu toe, er wordt goed voor gestreden. HAd ook niet anders verwacht, iedereen die fan is zit te kijken natuurlijk, dus dan wil je wel wat laten zien.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 02:26:49 #264
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90734224
ESPN player doet het weer, terug naar HD :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90734450
Staal goed in vorm gelijk. Zet net al 2x iemand vrij vlakbij het net en had ook nog een goede shorthanded kans.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 02:38:21 #266
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90734490
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 02:36 schreef nyny83 het volgende:
Staal goed in vorm gelijk. Zet net al 2x iemand vrij vlakbij het net en had ook nog een goede shorthanded kans.
Is gewoon geweldige speler, kan makkelijk een top line center zijn. Hij heeft alleen pech dat hij met Crosby en Malkin moet spelen :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90734536
Als ze Malkin op de wing zetten bij Crosby is hij iig 2nd line center :P Hij is natuurlijk wel veel geblesseerd geweest, da's wel jammer.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 03:02:21 #268
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90734907
Die commentators zijn wel pro penguins hoor :/
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 2 januari 2011 @ 03:18:28 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_90735162
Regent nu toch wel wat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 2 januari 2011 @ 03:23:33 #270
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90735226
Dat heb ook nooit gesnapt. Je mag gewoon tegenstander tegen je eigen goaltender aangooien en dan krijg de tegenstander een penalty...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 2 januari 2011 @ 03:29:37 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_90735294
mooie rommelgoal Caps. nu wordt het leuk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 2 januari 2011 @ 03:33:02 #272
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90735332
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 03:29 schreef popolon het volgende:
mooie rommelgoal Caps. nu wordt het leuk.
YES, you have been KNOOOOOBLED! Typische Knuble goal, Caps nu weer wat agressiever na die goal en zelfs Crosby met een hit :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90735482
whehe wat een kutfout van Fleury
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 03:50:50 #274
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90735535
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 03:45 schreef nyny83 het volgende:
whehe wat een kutfout van Fleury
Zijn 2e fout, met die eerste werd hij gered door Orpik.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90736019
Gratz Katth :) Aardige wedstrijd
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 januari 2011 @ 04:51:58 #276
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90736032
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOT *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 2 januari 2011 @ 05:29:31 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_90736228
Leuke wedstrijd inderdaad.... heb niet alles gekeken, want zat bij familie, maar toch de 1e en 3e periods volledig gezien.... de meeste actie was echter in de 2e :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_90737145
Het regende flink in Pittsburgh. Proficiat Caps fans.
pi_90738840
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:34:10 #280
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90826504
Toews alweer terug in de lineup en meteen een goal en assist.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90847102
Ugh, vanavond @Washington..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:34:50 #282
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90848693
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Saviola het volgende:
Ugh, vanavond @Washington.. [ afbeelding ]
Laatste keer ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90868310
Roloson gelijk met een shutout :D
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_90869636
Lekkere winst hoor!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:12:37 #285
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90869788
Was een leuke en snelle wedstrijd ook met goede goaltending van beide kanten. Een rebound in OT en St. Louis kon het binnen tikken.

Nu Tampa ook nog free agent Bergeron heeft gesigned hebben ze ook een slapper voor de blueline. Benieuwd of ze hun powerplay erop gaan aanpassen, want die was redelijk zwak gisteren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90894975
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef Katth het volgende:
Was een leuke en snelle wedstrijd ook met goede goaltending van beide kanten. Een rebound in OT en St. Louis kon het binnen tikken.

Nu Tampa ook nog free agent Bergeron heeft gesigned hebben ze ook een slapper voor de blueline. Benieuwd of ze hun powerplay erop gaan aanpassen, want die was redelijk zwak gisteren.
Als ik hun was zou ik Bergeron als vierde-lijns winger gebruiken, daar kan hij het minste kwaad als ze niet in de powerplay zitten. En in de powerplay gewoon op point zetten, dat kan hij wel.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_90903720
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:15:53 #288
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90903896
Geniaal...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90920599
Eigenlijk vergeten te posten, maar alsnog wel leuk:

Vicariously I live while the whole world dies
pi_90921190
En nu zwaar verloren sja, het is al de 2de keer dit seizoen dat we de ene avond in Washington moeten spelen en de volgende avond meteen in Pittsburgh :{ geen wonder dat je na zo'n game van gister helemaal kapot bent
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:13:53 #291
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90921391
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:05 schreef Saviola het volgende:
En nu zwaar verloren sja, het is al de 2de keer dit seizoen dat we de ene avond in Washington moeten spelen en de volgende avond meteen in Pittsburgh :{ geen wonder dat je na zo'n game van gister helemaal kapot bent
Ik vond het niet erg. Heb Letang en Goligoski in mijn fantasy team. Dat was vannacht 1 goal, 6 assists en +6 :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90923645
Net de nogal epische finale van de World Juniors zitten kijken.. Canada 3-0 voor na 2 periodes, verliezen ze nog met 3-5 van Rusland :D

En trouwens, de Caps kunnen straks gewoon Semin dumpen en hem vervangen door Evgeny Kuznetsov. Wat een speler is dat, ongelofelijk.

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:32:40 #293
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90923784
Haha, op een fan blog van de Caps praten ze over het feit dat sinds Semin een vriendin heeft hij niet meer kan scoren en dat "the only drilling he needs to do is on the ice and not in bed". :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:03:11 #294
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90924821
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:04:19 #295
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90981008
Langenbrunner van NJD naar DAL voor een conditional 3rd round pick.

[ Bericht 38% gewijzigd door Katth op 07-01-2011 16:38:41 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90982918
Goeie ruil voor de Stars. Devils gaan nu duidelijk rebuilden, dus die zullen volgend jaar ook wel zonder Brodeur en een aantal van die oudere verdedigers gaan spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:57:02 #297
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_90983483
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef nyny83 het volgende:
Goeie ruil voor de Stars. Devils gaan nu duidelijk rebuilden, dus die zullen volgend jaar ook wel zonder Brodeur en een aantal van die oudere verdedigers gaan spelen.
Heb het vermoeden, ook na zijn recentelijke uitspraken, dat Brodeur wel gaat retiren na dit seizoen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_90984228
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Katth het volgende:

[..]

Heb het vermoeden, ook na zijn recentelijke uitspraken, dat Brodeur wel gaat retiren na dit seizoen.
Mjah precies, daarom noemde ik die al even apart. Denk dat ze een team gaan bouwen rondom de volgende spelers:
- Kovalchuk
- Parise
- Zajac
- (Elias)
- Volchenkov
En dat de rest zo'n beetje met pensioen of weg mag. Hedberg, Brodeur, Arnott en Rolston (hoog salaris!) zullen wel met pensioen gaan.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:01:04 #299
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_91024225
Mapple Leafs ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 10 januari 2011 @ 11:58:39 #300
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_91108559
Het is hier echt veel te rustig...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:28:05 #301
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_91157043
Heb nog maar weer eens wat trade voorstellen uitgezet, maar volgens mij is de helft van onze league inactief.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')