misschien, eerst even kijken of de film "war" iets is, jet li tegen jason statham, dat moet wel vet zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er zo nog mensen die willen knallen?
Ik ben zo wel onlinequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:46 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er zo nog mensen die willen knallen?
Beter invite jij mij dan evenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef Fsmxi het volgende:
Ben nu nog ff alien swarm doen, daarna kom ik denk ik wel knallen
Haha, dat was een epische avond met die gast Bozzquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef Bozz187 het volgende:
dude als we irritante nederlanders op MW2 gaan kijken.
dan moet je http://www.youtube.com/user/Evilcayenne dit ff kijken dat is gewoon een held
Gaat hem niet worden met die kut xbox van me nog mensen zo op MW2?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Whehe ik heb COD 4 gevonden als ik hem geinstaleerd krijg kom ik daar zo nog wel even online
Waarom ginge gij offline?quote:
ik was een beetje vergeten dat ik dat had gevraagdquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ginge gij offline?
Stoma en ik waren cod4 aan het spele.
Alles lager dan Pavelow,Chopper of AC130 laat ik liggen krijg je lekker veel XP voor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:26 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ik was een beetje vergeten dat ik dat had gevraagdvolgende keer doe ik wel weer mee
net een stuk of 4 potjes mw2 waarin ik in elk potje 1 en in sommige 2 EAD's haden mensen maar haten omdat ik alles zelf pak
weet ik maar ik vind gasten zo triest die dan bij jou gaan staan wachten om te proberen de leuke dingen weg te snaaien (wat uiteraard niet lukt :w ) en dan pak ik meestal alles zelf en daarna ga ik ze teabaggen als ze nog op de grond liggen naast de plek waar het leuke pakje lagquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles lager dan Pavelow,Chopper of AC130 laat ik liggen krijg je lekker veel XP voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |