Ik ben het volledig met je eens man, gewoon halenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je het een beetje raar vind, maar ik doe dat aangezien ik niet zo'n multiplayer gamer ben normaal gesproken, maar ik toch eens wil kijken of het wat voor me is aangezien die van CoD me wel aanspreekt. Toen zag ik die advertentie op marktplaats staan. Dus als ik voor dat geld zo'n multiplayer nog een tijdje kan spelen doe ik dat liever dan dat ik 60 euro uitgeef aan black ops. Black ops koop ik dan nog wel als ik MW2 leuk vind en ik hem voor de helft van die prijs kan krijgen
Mwah, zal denk ik niet nodig zijn, de meesten hier kennen elkaar al en zullen denk ik Black Ops gewoon samen blijven spelen, hoeven we geen clan voor aan te maken denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:13 schreef BobbanzPS het volgende:
Mischien kunnen we met Black ops een grote FOK! clan maken?
Alleen maar Nederlanders ^^
Verplichting = wel een headset? xD
Ja maar CoD4 vinden de meesten beter als MW2quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 kun je nog gerust een jaar lang online spelen hoor. Zelfs voor COD4 zijn gewoon nog veel mensen online.
Enige voorwaarde van samen spelen: Iedereen een vrouwennaam als clantag! Ik ben Miep!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, zal denk ik niet nodig zijn, de meesten hier kennen elkaar al en zullen denk ik Black Ops gewoon samen blijven spelen, hoeven we geen clan voor aan te maken denk ik
Jouw mond, die moet dicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 7 november 2010 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jouw mond, die moet dicht!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef Fsmxi het volgende:
Dit zullen de laatste twee dagen van MW2 zijn voor een boel spelers!
Uiteraard. Heb het tegenwoordig weer wat drukker maar zal er zeker nog wel bij zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard zien we jou terug bij Black Ops?
Hoe veel wordt jij niet gebanned?quote:Op zondag 7 november 2010 14:13 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
ik denk serieus dat dit spel op z'n tijd nog wel gespeeld blijft worden met fokkers
quote:
ik kom zo, even nog wat shit regelenquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaan we het er hier ook al over hebben?
Waar hangt iedereen trouwens uit man, bijna niemand online
Veelal xbox hier manquote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef BobbanzPS het volgende:
Is het goed als ik vanavond mee game?
Add me op Ps3 aub: Bobbanz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |