Misschien zometeen nog.quote:
anders doe je even normaal?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon je kutbek dicht?
Pik ik weet niet eens wie the fuck jij bent. Als ik m'n xbox aanzet zet ik 'm aan om een spel te gaan spelen. Niet om dat suffe xbox dashboard te gaan bekijken. Dat is gewoon irritant, hoef je niet met je blije opmerking te komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:37 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
anders doe je even normaal?
je weet wel wie ik benquote:Op donderdag 4 november 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Pik ik weet niet eens wie the fuck jij bent. Als ik m'n xbox aanzet zet ik 'm aan om een spel te gaan spelen. Niet om dat suffe xbox dashboard te gaan bekijken. Dat is gewoon irritant, hoef je niet met je blije opmerking te komen.
Ik weet niet wie je bent en het interesseert me ook niet. Mensen die bijdehand tegen me doen kunnen de kanker krijgen. Zo simpel is hetquote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
je weet wel wie ik benen je hoeft echt niet zo overdreven te reageren. dat deed je ook al tegen michhas met die grapjes over je naam, is echt nergens voor nodig. doe gewoon lief tegen elkaar
een synoniem voor vaginadwerg?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent en het interesseert me ook niet. Mensen die bijdehand tegen me doen kunnen de kanker krijgen. Zo simpel is het
en mijn vader heeft kanker gehad ja?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent en het interesseert me ook niet. Mensen die bijdehand tegen me doen kunnen de kanker krijgen. Zo simpel is het
Sorry, hier een koe om het goed te maken:quote:Op donderdag 4 november 2010 13:04 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
en mijn vader heeft kanker gehad ja?
dankjewelquote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sorry, hier een koe om het goed te maken:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sorry, hier een koe om het goed te maken:
Ik ben ontroerd door deze prachtige verzoeningsactie van jullie beidenquote:
jeweettogquote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ontroerd door deze prachtige verzoeningsactie van jullie beiden
Oh... Dat veranderd de zaakquote:Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
jeweettognou moet ik er wel bij vermelden dat mijn vader eigenlijk geen kanker heeft gehad
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:30 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
jeweettognou moet ik er wel bij vermelden dat mijn vader eigenlijk geen kanker heeft gehad
Succes tjikkiequote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef vagina-dwerg. het volgende:
ik ga nu even een tentamen verneuken, doei schatjes![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Wtf, de conversaties in dit topic veranderen nogal snel
Stiekem welquote:Op donderdag 4 november 2010 15:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he
Als Black Ops uitkomt moeten we eigenlijk even [SC] in de TT zetten, dat is het nu toch al bijna
Ik heb van de week voor het eerst de challenge gehaald van 2 mensen neerschieten in Last Standquote:Op donderdag 4 november 2010 16:03 schreef Fsmxi het volgende:
Nog maar ±50 posts voordat hij dicht gaat
En nu 250 headshots totaal gehaald met de TARLangzaam komen er toch nog een paar onzinchallenges binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |