quote:Mwa, de kinect is toch wel echt een nieuwe manier van aansturen. Hier komt geen controller aan te pas.Op donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Heb eigenlijk in geen van beide interesse. Het komt gewoon neer op een Wii met betere graphics. En dat zal vast eventjes leuk zijn maar je hebt het al snel weer gezien.
quote:Heb je echt een TECHWOOD IF?Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef game_boy het volgende:
zo en zo weet ik niet of ik het wel kan want de TV die ik heb is maar iets vn 22 inc groot is dat te klein? type is techwood 2283 ofzo
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef game_boy het volgende:
uh @ racer ja iedereeen op fok zij dat het zo goed was en ik zocht toen een nieuwe TV en het leek mijook wel wat maar valt beetje tegen eerlyk gezegd had er meer van verwacht.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je echt een TECHWOOD IF?Type 22883?
Geniaal!!_!
quote:Weet niet hoor, deze gast zit al langer op FOK! dan de meesten
quote:Ze me dat dit een grap isOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef game_boy het volgende:
uh @ racer ja iedereeen op fok zij dat het zo goed was en ik zocht toen een nieuwe TV en het leek mijook wel wat maar valt beetje tegen eerlyk gezegd had er meer van verwacht.
quote:Heb je die TV echt aan de hand van dat topic of FOk gekocht? En dat iedereen zei hoe geweldig die tv was?Op donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef game_boy het volgende:
lol jullie vinden t wel grappig hier zeg. maar ik denk dat ik toch voor platsation move ga. die komt ook eerder uit geloof ik.
en pleasemore nee het is geen grap haha. misschien ga ik hem wel verkopen en wat groters kopen want hij is btje te klein maja heb maar kranten lopen anls baan dus kan geen 50 inch kopen he dat sou ik wel willen;)
quote:hehe eidenlijk het quotum knopje gevonden springt de hele tijd weg dat knopje met deze nieuwe forum.Op donderdag 28 oktober 2010 20:11 schreef PlzNoMore het volgende:
[..]
Heb je die TV echt aan de hand van dat topic of FOk gekocht? En dat iedereen zei hoe geweldig die tv was?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:13 schreef game_boy het volgende:
[..]
hehe eidenlijk het quotum knopje gevonden springt de hele tijd weg dat knopje met deze nieuwe forum.
en ja ik zal kijken of ik die topic kan vinden maar het leek me een goede tv door dat topic eigenlijk wel.
quote:Te mooiOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef game_boy het volgende:
quote:geen troll dusOp donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef game_boy het volgende:
hee bekken dicht hier jullie zijn zelf dom.
laat maar zitten dit kuttopic ik ben weg hier sukkels.
quote:oke doe de groetjesOp donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef game_boy het volgende:
hee bekken dicht hier jullie zijn zelf dom.
laat maar zitten dit kuttopic ik ben weg hier sukkels.
quote:neeee dit kan toch nietOp donderdag 28 oktober 2010 19:39 schreef game_boy het volgende:
Nee dit ben ik niet (heb nog geen klonen).quote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
TS is kloon. Zal ik onthullen van wie?
Jij zou natuurlijk niet weten hoe je moet klonen, ik ook niet.quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee dit ben ik niet (heb nog geen klonen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |