quote:Ja ik vroeg gister al om een gifje daarvanOp donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Dat lachje van Julius net, veeg me op
quote:Wat een baas is het ook he!Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Djokotron het volgende:
Dat lachje van Julius net, veeg me op
quote:GastOp donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Djokotron het volgende:
Iemand fototje van priscilla hoe ze daaar nu rond loopt?
Ik ben verliefd.
.... is een toverbal in meeeeeeeeeer dan duiiiizend smaken.. lalalala
quote:Ach, als een gast begint te zeuren, dan geeft Frau Priscilla vast een weerwoordOp donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef Ewelina het volgende:
"Ik ben blij dat ik niet Priscilla heet en dat naar de tafel moet brengen."
Een waar woord!
quote:Ik zou zoiets niet durven te presenteren aan de gasten denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, als een gast begint te zeuren, dan geeft Frau Priscilla vast een weerwoord
quote:Stimmt
quote:Komt door de TT
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Djokotron het volgende:
Iemand fototje van priscilla hoe ze daaar nu rond loopt?
Ik ben verliefd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Ik mis Priscilla
Heuj daar is ze
Als de melk op is, kolft fraulein wel wat af
quote:Zij produceert karnemelk, zo zuur is zij af en toe.Op donderdag 28 oktober 2010 19:49 schreef Djokotron het volgende:
Ik mis Priscilla
Heuj daar is ze
Als de melk op is, kolft fraulein wel wat af
quote:Ah, een kennerOp donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Lekkerder hoor, heeft veel meer een zoetje
quote:Ik denk eerder een zuurtjeOp donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Djokotron het volgende:
Lekkerder hoor, heeft veel meer een zoetje
quote:Niet zo haten op de Kranenborgs, zij maken dit programOp donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij produceert karnemelk, zo zuur is zij af en toe.
quote:Echt zumOp donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Word ik me een partij schijtmongool van die Arlamuziek...
quote:Ik hou van haar.Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niet zo haten op de Kranenborgs, zij maken dit program
quote:Echt heOp donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef wolferl het volgende:
Jankte hij nou?
Grote vent, staat een beetje te snikken boven het fornuis.
Legt zijn inlegkruisje niet goed?
quote:Ik wil net zeggen, zijn saus kookte over, ach meid tochOp donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef wolferl het volgende:
Jankte hij nou?
Grote vent, staat een beetje te snikken boven het fornuis.
Legt zijn inlegkruisje niet goed?
quote:Ron is een stuk softer dan de Kraan.Op donderdag 28 oktober 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
Als ik Ron Blaauw was, zou ik zeggen: "Mijn keuken uit, janken doe je maar bij Van Der Valk."
quote:Hij is niet erg AdremOp vrijdag 29 oktober 2010 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Wat een sjap die Ad, staat al te choken als ie daar iets moet koken. Die zal het zwaar hebben in het leven. 10min over en dan nog het vlees verkeerd snijden.. Der uit met die gast
quote:Volgens mij nog twee.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Wanneer beginnen de halver finales?
Volgende week de laatste voorronde?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dacht het ook.10 in totaal.in totaal 8
quote:Inderdaad, er waren 64 kandidaten over, dus 8 weken met 8 kandidaten.
quote:Klopt, best een leuk programmaatje, maar ik ben het eens met je postje.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef -0- het volgende:
Aardig programma maar wat wordt je schijtziek van dat taalgebruik.![]()
Zoetje, Zuurtje, zoutje, knappertje. Echt wat is dat toch om overal tje achter te moeten zetten.
quote:Kranenborg had 'm niet zo getroost. Die had gezegd "Ad, als ik ook maar één traan in je SAUS proef, lig je eruit."
quote:Ja, 2 halve finales en dan de finale lijkt me. Geen idee of ze 8 mensen in de finale zetten of misschien maar 4?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren 64 kandidaten over, dus 8 weken met 8 kandidaten.
Hoe het dan verder gaat??
Misschien 2 weken halve finales en dan nog een week finale?
Ik begreep net van Jaspers, dat de halve finales zijn opgenomen dit weekend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:47 schreef Drassss het volgende:[/b]
[..]
Ja, 2 halve finales en dan de finale lijkt me. Geen idee of ze 8 mensen in de finale zetten of misschien maar 4?
Dat moet haast wel!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef wolferl het volgende:
Negen gewonden bij ontploffing in restaurant
Stond Pascal te koken in dat restaurant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |