quote:Hou ons niet voor de gek jaOp donderdag 28 oktober 2010 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry! Ik ga pas over 10 minuten... Ik had mij vergist in de tijd
quote:Ik heb speciaal de TT voor jou gemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef NBT het volgende:
En nu ben ik thuis! Tot maandag boefjes!
quote:Tot maandagOp donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef NBT het volgende:
quote:Ik houd ervan om mensen voor de gek te houden, vraag Michhas maar!Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou ons niet voor de gek ja![]()
quote:Tot Maandag! ik bedacht me opeens dat ik dan nog vrij hebOp donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef NBT het volgende:
quote:superlief!Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb speciaal de TT voor jou gemaakt
quote:NBT kan ons gewoon niet verlaten
quote:wie kan dat wel?Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NBT kan ons gewoon niet verlaten
quote:hij?Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij post alleen op werk... In het weekend, heeft hij geen werk
quote:aawh..ik leef me met je verdriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:poep aan alle 12 billen?Op donderdag 28 oktober 2010 20:20 schreef Michhas het volgende:
Poep en 12 billen, een wasbeer, gave fietsen, de Koningin, Utrecht en Henk
quote:Hoe komt het?Op donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee niet veel alleen dat NBT er maandag pas weer is.
quote:Oja, en ze FOK!t alleen op het werk toch?Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze werkt niet in het weekend
quote:preciesOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, en ze FOK!t alleen op het werk toch?
quote:Omdat we meisjes zijn? PD, je bent gek.Op donderdag 28 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom nou weer haarballen?![]()
quote:Ik kijk House.Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ben ik nou de enige die Expeditie Robinson kijkt?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi Michhas!! En dat zal ik niet ontkennen.
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ben ik nou de enige die Expeditie Robinson kijkt?
quote:Supervet programma, ik moest kiezen, zodra de serie is afgelopen ga ik dat ook kijken! Wat een baas is het toch ook. Die Hugh Laurie!
quote:Geen idee, meestal zijn het de mannen met harige ballenOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
weet iemand waarom we haarballen zijn? graag de exacte reden
quote:Oud nieuwsOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat we meisjes zijn? PD, je bent gek.
quote:PD ik eis uitlegOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oud nieuwsIk hou ook van jou schatje
quote:Dan heb je pech want dit is de voorlaatste aflevering.Op donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Supervet programma, ik moest kiezen, zodra de serie is afgelopen ga ik dat ook kijken! Wat een baas is het toch ook. Die Hugh Laurie!
quote:dat was jij toch?
quote:Ik noemde Michhas mooi en nou vraagt ie wat ik daarmee bedoel. Lijkt me vrij duidelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 21:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat was jij toch?Of was ik dat al?
In het 2e geval: oud nieuws
quote:Leg toch uit johOp donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik noemde Michhas mooi en nou vraagt ie wat ik daarmee bedoel. Lijkt me vrij duidelijk.
quote:mannen zijn sowieso te simpel om zoiets te snappenOp donderdag 28 oktober 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik noemde Michhas mooi en nou vraagt ie wat ik daarmee bedoel. Lijkt me vrij duidelijk.
quote:Haha, nee, maar dan moet je wel die pannenkoekenfoto als profielfoto doen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef Michhas het volgende:
Het had ook sarcastisch kunnen zijn.. dankjewel Lutte
quote:deOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef Michhas het volgende:
Het had ook sarcastisch kunnen zijn.. dankjewel Lutte
quote:Herhaling.Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben er weer!! Jeej! Nog een aflevering van House!![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Dat ik wat niet geloof?Op donderdag 28 oktober 2010 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens best dat Michiel dat niet geloofd!
quote:67 seizoenen geleden.Op donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Herhaling van wanneer? Ik heb afgelopen paar weken toch niet gevolgd...
quote:En terecht, het is avond!Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik ben goedemorgendrink aan het drinken en word daarom uitgelachen.
quote:Das niet te zuipen!Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bah! Het is avond! Drink avondetendrink!
quote:Broer en moeder.Op donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht even.. Door wie word je uitgelachen?
quote:Oohw
quote:Hahahhaha, neee! Als er vrienden zijn gaat FOK! weg hoor. Ik heb een leven.Op donderdag 28 oktober 2010 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OohwIk dacht al door je vrienden, en dat je dan ook nog tegelijk FOK!t! dat zou pas levenloos zijn
quote:wie drinkt er dan ook goedemorgendrink in de avondOp donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik ben goedemorgendrink aan het drinken en word daarom uitgelachen.
quote:Ik. Is lekker.Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie drinkt er dan ook goedemorgendrink in de avond
quote:Een leven?Op donderdag 28 oktober 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahhaha, neee! Als er vrienden zijn gaat FOK! weg hoor. Ik heb een leven.
quote:ik neem altijd een goedenavonddrink in de ochtend, word ik ook zo raar aangekeken, snap jij dat nou?
quote:Ja. En sport en frisse lucht en en en... ZON!Op donderdag 28 oktober 2010 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ooh.. Dat! Met die vrienden enzo... en sociale contacten?
quote:kan jij tegen zon?Op donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En sport en frisse lucht en en en... ZON!
quote:En regen! Ik ging vandaag weer hardlopen, ging het keihard regenenOp donderdag 28 oktober 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En sport en frisse lucht en en en... ZON!
quote:God straft onmiddelijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En regen! Ik ging vandaag weer hardlopen, ging het keihard regenen
quote:Oké, en nu?Op donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Dames en heren. Ik wil jullie mededelen dat deze website FOK! heet.
Dank u voor uw aandacht.
quote:Goed dat je het zegt, was me even ontgaan!Op donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Dank u voor uw aandacht.
quote:Dat wist jij heul niet
quote:dat wisten wij nog niet omdat?Op donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Dank u voor uw aandacht.
quote:Ik kom hier 4 jaar, dus ik ben ook geen newbie meerOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KloptIk weet heel wat meer van deze site dan jij
quote:Als je onzinnig doet, ga je maar naar onz! Dit is GC!Op donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Normaal doe ik altijd serieus.. zeg ik iets onzinnigs, is het nog niet goed
quote:onzinnige dingen zeg je maar in ONZOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Normaal doe ik altijd serieus.. zeg ik iets onzinnigs, is het nog niet goed
quote:En de moraal van het verhaal is?Op donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Michhas het volgende:
Henk en Thea lopen over straat.
Ineens loopt Thea keihard tegen een lantaarnpaal aan.
Henk lacht.
Thea huilt.
quote:Het jaOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En de moraal van het verhaal is?
quote:dat vrouwen huilen en mannen nietOp donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:De moraal van dit verhaal:Op donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Anders had ze ons wel op onze kop gegevenOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
Aangezien we blijkbaar van de plotselinge onderwerpswisselingen zijn: zou BrandX trots op ons zijn?
quote:PM haarOp donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
Aangezien we blijkbaar van de plotselinge onderwerpswisselingen zijn: zou BrandX trots op ons zijn?
quote:Nee, de mods durven hier niet meer te komen, ze zijn bang dat ze er niet tussen passen, en dus niet geaccepteerd zullen worden.Op donderdag 28 oktober 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
quote:Je kan gewoon meepraten hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 22:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zo heel select groepje hier zeg
quote:En wat is de moraal van dit verhaal?Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, de mods durven hier niet meer te komen, ze zijn bang dat ze er niet tussen passen, en dus niet geaccepteerd zullen worden.
Michhas lacht.
De mods huilen.
quote:dat Michhas een pestkop isOp donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
En wat is de moraal van dit verhaal?
quote:HET moraalOp donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:I wanna rock your body like a rodeo?Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
i wanna boom boom bang with your body
quote:Het moraal van dit verhaal:Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat Michhas een pestkop is
quote:Je mag de mods wel aan het huilen maken als je SwJ maar met rust laatOp donderdag 28 oktober 2010 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
!
Hoe durf je!
Ik ben hasstikke lieuv ja!
quote:Nah geen zin in.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Michhas: Nu lachen de mods en huilt Michhas. 48 uur.
quote:Michhas lacht.Op donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:pestkopOp donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas lacht.
Ploertendoder faalt.
quote:Ook übermenschen zoals ik hebben het recht om zo af en toe te falen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas lacht.
Ploertendoder faalt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:dan zou iedereen een ban moeten krijgenOp donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Scheelt gelijk weer twee volle GRTDOJW topics.
quote:Neen Ploertendoder, neen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook übermenschen zoals ik hebben het recht om zo af en toe te falen.
quote:Ik niet, ik ben geweldig.Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zou iedereen een ban moeten krijgen
quote:Jij heb er ervaring mee he?Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zou iedereen een ban moeten krijgen
quote:Waarom nou weer zo?Op donderdag 28 oktober 2010 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Scheelt gelijk weer twee volle GRTDOJW topics.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb er ervaring mee he?
quote:Michhas heeft een smileyban, dus hij kan ze niet zien.
quote:nu nog een letterban, kan ie die ook niet zienOp donderdag 28 oktober 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Michhas heeft een smileyban, dus hij kan ze niet zien.
quote:Aldus de ban deskundigeOp donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu nog een letterban, kan ie die ook niet zien
quote:Niet grappig.. Iedereen disst me hier
quote:Ik ook hoorOp donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben hier de bandeskundige, ik heb al 48 uur ban gehad
quote:Jank ik, heur isOp donderdag 28 oktober 2010 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan janken. Valt me van je tegen Knabbeltje!
quote:2 pasOp donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
Ik heb nog geen ban gehad! Wel twee notes.
quote:Ik mis je ja! Vroeg me al af waar je was!Op donderdag 28 oktober 2010 22:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jank ik, heur is![]()
Ik wordt hier dus blijkbaar wel gemist, aangezien je zo'n reactie geeft
Valt me van je tegen Lutje
quote:hoeveel notes dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2 pasNeem een voorbeeld aan mij
Ik zorg voor wat leven in de brouwerij
quote:In mijn FotoboekOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mis je ja! Vroeg me al af waar je was!
quote:Doe eens een gokje, het ligt ongeveer tussen de 20 en de 22 volgens mijOp donderdag 28 oktober 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoeveel notes dan?
-edit- ik kreeg een ban omdat ik doorbaggerde na 3 pm's
quote:de teringOp donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe eens een gokje, het ligt ongeveer tussen de 20 en de 22 volgens mij
quote:Jij bent elf dagen user, me dunkt heb je geen notes.Op donderdag 28 oktober 2010 22:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mensen met Bans
Tevens; Mensen met Notes
quote:ik ook en ik heb er 18Op donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben hier nu al ongeveer 2 maand!
quote:Ik blijf Clean, net zoals in m'n IRLOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent elf dagen user, me dunkt heb je geen notes.
quote:bedankt voor je medelevenOp donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik blijf Clean, net zoals in m'n IRL
dat is toch bij iedereen zo.
Stelletje verslaafden hierzo
quote:Toen ik zo lang users was, had ik er al 5... Goeie tijden!Op donderdag 28 oktober 2010 22:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik blijf Clean, net zoals in m'n IRL
dat is toch bij iedereen zo.
Stelletje verslaafden hierzo
quote:Daar blijft het ook bij, voor verhelping van deze klachten verwijs ik je graag door nar de enige eckte expert;Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor je medeleven
quote:je hebt mijn ogen geopend, ik zal hiervan een beter mens wordenOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daar blijft het ook bij, voor verhelping van deze klachten verwijs ik je graag door nar de enige eckte expert;
[ afbeelding ]
quote:Je weet niet wat het is om clean te zijn, zonde je mist een hoop fun in dit leven manOp donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toen ik zo lang users was, had ik er al 5... Goeie tijden!
quote:Nah, dat weet ik wel, was niet heel veel aan!Op donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je weet niet wat het is om clean te zijn, zonde je mist een hoop fun in dit leven man
quote:Hoe kun je dat weten, vanaf het begin al fout met notes en bans. waar is het misgegaan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik wel, was niet heel veel aan!
quote:Leg de fout bij de opvoedingOp donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten, vanaf het begin al fout met notes en bans. waar is het misgegaan?
quote:Dat was niet het begin... Een ander account misschien?Op donderdag 28 oktober 2010 22:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten, vanaf het begin al fout met notes en bans. waar is het misgegaan?
quote:It's the one and onlyOp donderdag 28 oktober 2010 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was niet het begin... Een ander account misschien?
quote:ok!Op donderdag 28 oktober 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
Neger, schuur die slettenbil stuk.
Sorry dames, Michhas in de cluuuub!
quote:Sucees derbie
quote:Lees die reactie's nou nog eens terugOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Man ik snap jou soms echt niet
quote:okee laat maar weer zittenOp donderdag 28 oktober 2010 22:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lees die reactie's nou nog eens terug
quote:Ze snapt niet wat je met derbie bedoelt.Op donderdag 28 oktober 2010 22:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lees die reactie's nou nog eens terug
quote:Voordat je post.Koppie derbie houden. Nadenken.Wat is de eerste stap, en wat doe ik daarna. Hoop dat je ervan geleerd hebtOp donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee laat maar weer zitten
quote:ja weet ik veel, kan nooit zo logisch nadenken in de avond, ik dacht dat het een of andere naam wasOp donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Voordat je post.Koppie derbie houden. Nadenken.Wat is de eerste stap, en wat doe ik daarna. Hoop dat je ervan geleerd hebt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkom verwarring !
Dit is de enige echte derbie![]()
quote:Ik zag hetOp vrijdag 29 oktober 2010 07:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Breaking News:
NBT Postte vandaag in ONZEn dat voor op een vrijdag
Goedemorgen, het is vrijdag 29 oktober 2010! Bijna weekend!
quote:JIJ! Weg!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:19 schreef NBT het volgende:
Het spijt me, ik ga om 9 uur zwemmen en ben veel te vroeg wakker geworden, dan moet ik toch een beetje tijd verdrijf vinden toch!
quote:
quote:
quote:Dankjeweeel!!! Wil je een stukje taart? Zelfgemaakt! Je kan kiezen uit appel of sachertorte!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD HT!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Doe maar het 2eOp vrijdag 29 oktober 2010 09:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankjeweeel!!! Wil je een stukje taart? Zelfgemaakt! Je kan kiezen uit appel of sachertorte!
quote:Geeft niksOp vrijdag 29 oktober 2010 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan geen tieten posten, ben op werk
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:31 schreef honkeytonk het volgende:
Fotoboek van Ploertje
Ploertendoder! GA DODEN!
quote:Fotoboek van Ploertje1978Op vrijdag 29 oktober 2010 09:31 schreef honkeytonk het volgende:
Fotoboek van Ploertje
Ploertendoder! GA DODEN!
quote:_o-Op vrijdag 29 oktober 2010 09:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fotoboek van Ploertje1978
Fotoboek van Ploert
Fotoboek van KoperenPloert
Ga doden! Ze hebben nu ook een KoperenPloert!
quote:Kun je de hele dag FOK!ken.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:26 schreef Michhas het volgende:
Bijna weekend
Stiekem hoop ik op verlof vandaag
quote:Dat doe ik juist als ik op werk benOp vrijdag 29 oktober 2010 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je de hele dag FOK!ken.
En en en:
Honkeytonk, gefeliciteerd!
quote:DankjewelOp vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Van harte HT, maak er een leuke dag van!
quote:Bbbbbbuiten? Wat is dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo ben ik weerIk ben een hele dag buiten geweest... dat was eng man
quote:Dat is een heel eng medium
quote:En ook mensen? En zon?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een heel eng mediumAllemaal aliëns en zo
quote:Mensen heb ik niet gezien
quote:Dat zijn de wezens die een account besturen, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen heb ik niet gezienWat zijn mensen?
quote:Dat zijn toch bots? Net als de tong80-bot?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zijn de wezens die een account besturen, toch?
quote:Insinueer jij nu dat ik een bot ben? *Bliep bliep*Op vrijdag 29 oktober 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn toch bots? Net als de tong80-bot?
quote:Jij hockeyed niet, dan ben je gewoon olie bijtanken.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat ik een bot ben? *Bliep bliep*
quote:Jij judo't niet, jij tankt gewoon olie bij.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hockeyed niet, dan ben je gewoon olie bijtanken.
quote:Geweldig! Je doet je naam eer aanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef Ploertendoder het volgende:
HT.. ik heb die ploertjes gedood trouwens
quote:Moet je dat nou weer meteen op het internet zetten? Wat is het volgende, dat je ook bekendmaakt dat ik geen meisje van vijftien ben maar een vent van veertig?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij judo't niet, jij tankt gewoon olie bij.
quote:Dat wist iedereen al lang hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je dat nou weer meteen op het internet zetten? Wat is het volgende, dat je ook bekendmaakt dat ik geen meisje van vijftien ben maar een vent van veertig?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geile vent v. 40 zkt hete jongen voor seksdate.
quote:Ik zet alles op internetOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je dat nou weer meteen op het internet zetten? Wat is het volgende, dat je ook bekendmaakt dat ik geen meisje van vijftien ben maar een vent van veertig?
quote:Bewijs het maar, meid!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Niet doen! Het spijt me vieze 40 jaar oude man
quote:Haha, ik geloof je HT.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een jongen! En ik zou foto's hebben, als ik mijn data kabel kan vinden!
quote:Je kan wel een foto krijgen! Maar die verdomde kabel is er nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik geloof je HT.Maar ben wel benieuwd hoe het stokpopje van wortelvrouw eruit ziet!
![]()
quote:Haha, en hoe weet ik dan dat je een jongen bent?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kan wel een foto krijgen! Maar die verdomde kabel is er nietEen gezicht zal echter niet op de foto staan
quote:Aan het feit dat ik naakt ben en dat je mjin leuter ziet hangenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, en hoe weet ik dan dat je een jongen bent?
quote:Mijn gezicht doe ik niet omdat privé!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat heb je aan een foto zonder gezicht
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aan het feit dat ik naakt ben en dat je mjin leuter ziet hangen![]()
![]()
Haha, nee. Dat kan je zien aan dat ik jongens kleren draag, en geen tieten heb.
quote:Bijna geen enkele jongen heeft een foto van zijn gezicht in zijn FoBo. Wij wel hč CC! Word gelijk misbruikt door HT en in een wortel gepaint.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat heb je aan een foto zonder gezicht
quote:Ik heb zelfs mijn persoonlijke dildofiets in mijn fobo hoor dus niet zeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna geen enkele jongen heeft een foto van zijn gezicht in zijn FoBo. Wij wel hč CC! Word gelijk misbruikt door HT en in een wortel gepaint.
quote:Ik kan ook de kleren van mijn broer aan doen, en er zijn meisjes zónder tieten.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aan het feit dat ik naakt ben en dat je mjin leuter ziet hangen![]()
![]()
Haha, nee. Dat kan je zien aan dat ik jongens kleren draag, en geen tieten heb.
quote:haha ja inderdaad, haha ja ik zag dat je in een wortel gepaint wasOp vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna geen enkele jongen heeft een foto van zijn gezicht in zijn FoBo. Wij wel hč CC! Word gelijk misbruikt door HT en in een wortel gepaint.
quote:Ik doe mijn foto als hij eindelijk op de PC staat wel in plaats van stokpopOp vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:maar daar sta jij niet bijOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn persoonlijke dildofiets in mijn fobo hoor dus niet zeuren
quote:Met hoofd?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe mijn foto als hij eindelijk op de PC staat wel in plaats van stokpop![]()
![]()
quote:Dan mail je het naar mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het hoofd van stokpopSorry, maar mensen herkennen mij anders.
quote:Inderdaad. En je FaceBook foto is ook niet alles.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar daar sta jij niet bij
quote:Die is geupdate hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. En je FaceBook foto is ook niet alles.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. En je FaceBook foto is ook niet alles.
quote:Mijn PM wacht, dus kom maar op met die fotoOp vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die is geupdate hoorDaar sta ik alleen op
quote:Kijk maar op mn facebookOp vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Mijn PM wacht, dus kom maar op met die foto
quote:Prima meid! Ik wacht geduldig.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ook, maar eerst moet ik die foto nog regelen
quote:Pluizig?
quote:Veel succes meid, ga maar lekker babbelen met je vriendin.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
Maar ik ga.... Even Micha bellen... Ben over half uur wel terug ofzo
quote:Kijk maar eens in je PM.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar blijft die linkdump van PluizigePD in mn PM nou?
quote:En je plaatje faalt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een t-shirt besteld:
[ [url=v]afbeelding[/url] ]
quote:Hij is wel leuk!! Armin van Buuren.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een t-shirt besteld:
[ afbeelding ]
quote:13 november ga ik naar zijn concert
quote:Oeeh, vet!!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
13 november ga ik naar zijn concert
quote:Ik zal er vet moe van wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, vet!!
En ik had net drie posts na elkaar.
quote:Dat dat kan in Nederland!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, vet!!
En ik had net drie posts na elkaar.
quote:PMOp vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ben er weer! Duurde nét wat minder lang dan verwacht![]()
Pics van Pluizige PD?
quote:Nee je krijgt geen picsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Pics van Pluizige PD?
quote:Jij geeft geen pics, jij krijgt geen pics.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Pics van Pluizige PD?
quote:Ik geef wel pics, als het kan!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij geeft geen pics, jij krijgt geen pics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |