quote:VleesOp donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama kan eigenlijk alleen maar goed koken
Tenzij er groente inzit. En daar dit vlees is
quote:Een vrouw?Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben vandaag een nieuwe hobby begonnen![]()
Maar het is een verdomd lastig te onderhouden hobby..
quote:anders waren het vissticks geworden
quote:Ik zou het niet weten, had er zelf geen last van..Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom hebben (ex)partners altijd de drang om overal te gaan lezen hoe je je voelt, wat je zegt en vooral of je lol hebt?
quote:Mjum
quote:Euh nee, want dat is toch wel een stuk makkelijker.. Wel duurder..
quote:
quote:Om gek van te worden ditOp donderdag 28 oktober 2010 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, had er zelf geen last van..
quote:Omdat ze irritant zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom hebben (ex)partners altijd de drang om overal te gaan lezen hoe je je voelt, wat je zegt en vooral of je lol hebt?
quote:+100Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Was ook mijn eerste gedachte
quote:Ja toch?Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tsja,vriendelijk blijven als je pissed off mensen te woord staat is wel handig
quote:KlantenserviceOp donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Meer een soort helpdeskfunctie dus? Dat is best leuk om te doen!
Ik hoop dat het lukt. Voor hoeveel uur in de week zou dat zijn?
quote:nee. Want ze doet ook mijn was en ik heb dr dus nodig
quote:Laat ik het zo zeggen: Dat vind ik de minst lelijkeOp donderdag 28 oktober 2010 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen de Gallardo, die vind wel echt mooi.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Nou wijf, zeg dan gewoon wat het is.Op donderdag 28 oktober 2010 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh nee, want dat is toch wel een stuk makkelijker.. Wel duurder..
quote:Dan weet ik nu iig ook over wie dat gaatOp donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij had ;t wel als eerste geweten dan
quote:Euh?Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan weet ik nu iig ook over wie dat gaat
quote:Kijk eens naar de MiuraOp donderdag 28 oktober 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Dat vind ik de minst lelijke
quote:Wat is het dan wel?Op donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij had ;t wel als eerste geweten dan
quote:Ik wordt er toch wel op afgebrand; Touringcar modellen sparenOp donderdag 28 oktober 2010 17:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou wijf, zeg dan gewoon wat het is.
Wie komt eten brengen trouwens?
quote:Nice!Op donderdag 28 oktober 2010 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja toch?
[..]
Klantenservice
Dus vragen beantwoorden, klachten aannemen en eventueel doorverwijzen naar anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |