quote:chocopasta heb ik, gaat eropOp donderdag 28 oktober 2010 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
chocoladepasta, appelmoes, koffiemelk, olvarit, vitaminepillen, instantkoffie.
quote:uh nee, gebruik hem liever om de tv te bedienen...Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Michhas het volgende:
Als je een afstandsbediening (zonder batterijen) even 5 minuutjes aanbakt in olie op laag vuur, zodat het plastic lekker gesmolten is, en dat op die pizza doet kun je pas écht smullen
quote:Je weet niet man, je weet niet!Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee, gebruik hem liever om de tv te bedienen...
quote:En bij elke hap springt de tv op een andere zenderOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je weet niet man, je weet niet!
Wacht maar totdat je het een keer proeft, je zal nooit meer iets anders willen
quote:klopt, met shoarma is hij prima! helaas heb ik geen shoarma in huis...Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef Catch22- het volgende:
wat heb je wel dan?
dit ding en dan shoarma er op is echt master trouwens.
wel ff kaas, paprika en ui er bij
quote:waarom ook niet eens voor een keer? wie weet is het heel lekker!Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef Catch22- het volgende:
Je gaat liever een ranzige kale pizza met verkeerde ingredienten eten dan dat je even naar de super gaat, of wat laat komen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Michhas het volgende:
Weet je wat je moet doen TS?
Even een pizza bij de New York Pizza of Dominos bestellen, en dan alle crap die op die pizza zit op je eigen pizza doen.
Win-win situatie, dan heb je een fucking lekkere pizza, én je hebt het idee dat je hem zelf hebt gemaakt!
quote:DitOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
Of alleen die chocopasta, zodat hij plakkerig is, en dan tegen het plafond aan gooien en nooit meer naar omkijken. Dan komtie over een hele tijd een keer naar beneden vallen als je hem allang vergeten bent!
quote:Zeg dat ze haar bakkes moet houden en dat je anders haar op de pizza gooitOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Nielsch het volgende:
M'n vriendin wil dat ik naar de winkel ga om normale ingrediënten te halen
quote:Zou je daar geen eten krijgen van de leiding?Op donderdag 28 oktober 2010 16:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel veel mensen in ONZ die dit soort vragen altijd stellen, zit de helft hier in een verzorgingstehuis of zo?
quote:En is zij gewend van jou dat ze wat te willen heeft?Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Nielsch het volgende:
M'n vriendin wil dat ik naar de winkel ga om normale ingrediënten te halen
quote:Ik doel meer op het niet zelfstandig zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 16:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou je daar geen eten krijgen van de leiding?
quote:nee dank je, ik moet er ook nog van eten...Op donderdag 28 oktober 2010 16:55 schreef smegmanus het volgende:
Je kunt er ook op schijten en dan je vriendin dwingen hem op te eten. Tussentijds kwak je nog even snel over de pizza heen en vinger je je prostaat. Dat zal haar leren haar met mannenzaken te bemoeien, de slet.
quote:poepplas-grapjes van smegmanusOp donderdag 28 oktober 2010 16:55 schreef smegmanus het volgende:
Je kunt er ook op schijten en dan je vriendin dwingen hem op te eten. Tussentijds kwak je nog even snel over de pizza heen en vinger je je prostaat. Dat zal haar leren haar met mannenzaken te bemoeien, de slet.
quote:Sorry ik ben de anale fase nog niet ontgroeid.Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
poepplas-grapjes van smegmanuslachen altijd weder
quote:een andere dag iig, maar ik zal er op terugkomen, dat beloof ik!Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef DwarrelAnus het volgende:
Wel pics van je pizza als ie klaar is, anders didn't happen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |