quote:De passie en emotie van de stem past perfect bij dit soort muziek!Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Nectar het volgende:
Hier is preview van de eerste couplet:
beetje gerotzooid met autotune maar niet echt gelukt zoals je kan zien
quote:Gewoon een hoge pief van EMI naar je huis lokken met een ripdeal. Kind kan de was doen...Op donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef FruitenCo het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat je dat gaat verdienen die 83900 euro?
quote:Fakking hel, ik stikOp donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Nectar het volgende:
quote:Je kan hier serieus een youtube hit mee worden, het droog voorlezen en die bekakte uitspraak, ik heb er erg om moeten lachen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:28 schreef Nectar het volgende:
quote:Dat is inderdaad wel van een eenzaam hoog niveau.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oke die tekst was zo dope dat je er niet mee langs de douane mag, zo ziek als een aidspatient met griep en zo hard dat je het als moordwapen kan gebruiken. Jouw rapkwaliteit daarentegen was zo gaar als kip net van het spit. Als je zelfs met autotune zo slecht klinkt zie ik je toekomst weinig rooskleurig in.
Luister nog maar een paar keer naar deze baas en oefen tot je dit niveau haalt:
Jupquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DuTank het volgende:
Ej, jij bent die knakker van mijn sig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |