quote:Haradingus van Fok!Op zaterdag 30 oktober 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je laat hem op het adres van Hara afleveren?
[ afbeelding ]
Niiiice!
quote:Moet je het ff aangeven in het TNT topic in WGR.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Haradingus van Fok!
ergens in Drenthe
werd niet geaccepteerd als afleveradres.
quote:Valt onder S&G in US denk ik, maar dat weet ze zelf beter.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:59 schreef PP. het volgende:
Ik zit te twijfelen, is het een onderwerp voor een FOT topic of toch US?
of KPD![]()
ja hup twente hup!quote:
5-0, Twente is toch andere koek dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hup twente hup!
Naar voetbal gaan altijd leuk
feyenoordquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
5-0, Twente is toch andere koek dan Feyenoord.
quote:Ongehoord!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
feyenoord_!
Ik ben allemaal twente omdat psv eerste staat
quote:
quote:Ik heb zo'n schurfthekel aan semi-bekende mensen die mij 's nachts smsen. Vannacht ontving ik een sms van een meisje waarvan ik sowieso al liever heb dat ze mij niet smst.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef PeZu het volgende:
Ooh sol waar ben je dan mij wakker smsen en dan zelf verdwijnen
quote:maar sol is geen semi bekende van mij hoorOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan semi-bekende mensen die mij 's nachts smsen. Vannacht ontving ik een sms van een meisje waarvan ik sowieso al liever heb dat ze mij niet smst.
quote:Ik kreeg serieus iets in de trant van "ik heb je nog helemaal niet bedankt voor.." waarop ik maar op enigszins kwade toon teruggestuurd had van "jij ook ontzettend bedankt om mij te wekken" en stom dat dat kind is dan ook nog een keer sms'en van "sorry".Op zaterdag 30 oktober 2010 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar sol is geen semi bekende van mij hoor
Maar je hebt een punt, om 3 uur 's nachts: wat doe je? Van iemand waar je een keer of wat in de kroeg hebt lopen muilen is zwaar waardeloos
quote:Ivm een duister verleden denken sommige mensen ook.dat ik nooit slaap ofzo, vorige week 3.30 oom weer: yo dude, ben je thuis? Ik zeg ja kom maar! Ik trek de bel eraf, telefoon op stil en slaap wetende dat die sukkel 45 minuten moest rijden!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus iets in de trant van "ik heb je nog helemaal niet bedankt voor.." waarop ik maar op enigszins kwade toon teruggestuurd had van "jij ook ontzettend bedankt om mij te wekken" en stom dat dat kind is dan ook nog een keer sms'en van "sorry".
Aaaah.
quote:Sterk afhankelijk van wie het is.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
Oh bah man, 's nachts sms'en, is echt niets.
quote:Yup, ik was het nietOp zaterdag 30 oktober 2010 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterk afhankelijk van wie het is.
quote:god sate teh queen !Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
Oh bah man, 's nachts sms'en, is echt niets.
quote:As if jij mij nummer hebt.
quote:ja en omdat je niet bij mijn voordeur kan komen zonder dat ik je binnen buzz, kon hij ook niet aankloppen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:19 schreef LudoSanders het volgende:!
Maar hij is daarna gewoon weer teruggereden dan?
Ik weiger te klikken.quote:
dronken hara aan de foon om 4 uur 's nachts door de weeksquote:
quote:Maar je weet toch hoe je boy boy rolt.
Stiekem op de ping, blackberry bold
quote:Zet jij Hara hier even neer als een alcoholiste.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken hara aan de foon om 4 uur 's nachts door de weeks
quote:neeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zet jij Hara hier even neer als een alcoholiste.
quote:Schat wat is je ping
Voeg me op je BB.
En niemand hoeft te weten wie ik ben.
Schat wat is je ping,
Het maakt niet uit hoelaat.
Ping me en dan ben ik daar.
We kunnen houden het op een lolo.
Want baby, Ik ben niet van die praatjes nee, nee.
Schat wat is je ping,
Hier heb je mijn ping.
Zet me maar daarin.
quote:Gebeurde maar een paar keer, ik zweer! ;'(Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zet jij Hara hier even neer als een alcoholiste.
quote:en ik was minstens even dronkenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij een curve? Baby Vast.
Want ik ben van de kaart door je curve's
ik studeer altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:00 schreef LudoSanders het volgende:
Doordeweeks zat zijn kan echt niet wanneer je niet meer studeert.
Wat is dit voor shit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Ludo baggert veel en wormpje af en toe
echt hehquote:
Jij zong het, houd ons niet voor het lapje.quote:
Gelul.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zong het, houd ons niet voor het lapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |