abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88208705
Misschien dat jullie weten wat ik moet doen.
Heb voor dik 200 euro aan kleding besteld via kakketula.nl. Dit is betaald.
Maar heb nooit wat ontvangen.

Volgens hun is het pakket geleverd hier en is hiervoor getekend. Nou niet dus!
Heb de handtekening ook gezien. En het is gewoon van niemand van ons. Ook niet van de buren.

Nu ben ik maar mails aan het sturen. Maar hoor niets meer terug van ze! Helemaal niets.
Kan ik nu fluiten naar die dikke 200 euro? Weten ze wel hoe hard je daarvoor moet werken en het geld groeit niet op mijn rug verdomme. Oh wat ben ik boos.

Heb zojuist ook een bericht achtergelaten op hun website.

www.kakketula.nl

Kan ik hiervan aangifte doen?
pi_88208803
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef lily het volgende:

[..]

[..]

nee, vind ik zelf niet :N
maar Leah kan echt wat speelgoed gebruiken sowieso, maar de hoge sintkosten worden dan ook niet veroorzaakt door haar maar door haar broers ;)
Vind ik voor kinderen die beseffen wat er gebeurt ook niet hoor! Maar Isabeau zegt 't nog niets en haar broer en zussen geloven niet meer. Zodra ze enig idee heeft wat er gebeurt krijgt ze geen kleren meer van de Sint!
pi_88208879
Geen idee Ymme, maar wel ontzettend balen!
pi_88208960
Ymme, hebben ze geen track&trace nummer?
Ik heb zoiets 1 x gehad met een stoeltje wat ik gekocht had, ook nooit aangekomen maar ze stuurden netjes een nieuwe op.
Verder ben ik begin dit jaar opgelicht met babyspeelgoed.Veel heen en weer gemail en steeds weer een ander excuus totdat ik niets meer hoorde. Heb af en toe hele kleine bedragen teruggestort gekregen, maar de overige 50,- nooit meer gezien. De site bestaat niet meer, dus heeft weinig zin die te noemen ;) Daarvan weet ik zeker dat ik opgelicht ben aangezien er veel meer zijn die opgelicht zijn. Je kunt het hier ook melden: www.opgelichtopinternet.nl
Aangifte kun je doen, maar waarschijnlijk zal er weinig mee gebeuren behalve als ze meer aangiftes krijgen.
pi_88209328
Aangifte heeft dus geen nut? Het gaat hier om meer dan 200 euro!
Jeetje zeg. Ja ze haddne track en trace. En deze zet dat het geleverd is op ons adres.
Alleen ik en mijn man zijn hier en Mart. En geen van ons heeft zn handtekening. Echt niet gewoon! Het is ook net dat het een handtekening is van een kind van 2 jaar ofzo.
Wij vermoeden dus vervalst ofzo.

Eerst kreeg ik steeds emails terug. Dat ze contact hadden gezocht met de TNT en dat er een onderzoek werd ingesteld. Maar hierna niets meer! En is nu al wel 3 weken geleden!

En we hebben het geld zo hard nodig! Of de kleding. Vooral nu de Dec maand eraan komt.
Oh wat ben ik boos hierover bah bah.
pi_88209475
Ik zeg niet dat aangifte geen nut heeft hoor, maar dat hangt echt van de motivatie van degene bij wie je aangifte doen af ben ik bang. In kleine plaatsen zul je misschien meer kans maken. In Utrecht zullen ze de aangifte wel aannemen, maar weinig doen omdat ze voor hun belangrijkere dingen te doen hebben denk ik.
Het is wel flink balen zeg 200,-.....
Ik zou zelf denk ik echt wel aangifte doen als het niet opgelost wordt.
Je moet ze wel gewaarschuwd hebben en de kans hebben gegeven om het op te lossen anders nemen ze geen aangifte aan. Alle mailwisselingen wel bewaren voor de aangifte.
pi_88209483
oh wat erg, ymme
  maandag 1 november 2010 @ 14:36:33 #183
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88209543
Wat rot Ymme. Kijk anders eens in het WGR subforum, daar lopen wel meer van zulke topics geloof ik. Misschien kun je daar nog tips uithalen.

SC, wat leuk om Isa eens te zien. Wat een leukerd!

Oeke, ik zag zaterdag op de meet Ko's broekje. Ik vind 'm echt superleuk!! Op de foto's van H&M zelf vond ik 'm echt lelijk, maar zo met die andere knoopjes en op een kindje is het een heel ander broekje. Echt superleuk!

Sorbo, Isabeau's plooirokje was ook erg cute! O+

Enne, Becky! Lever je SecretSanta lootje eens in. O-) Ben benieuwd wat je schoonmoeder heeft geshopt voor je Noortje!
A grand adventure has begun.
  maandag 1 november 2010 @ 14:37:04 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88209555
Ymme en als je zelf eens contact opneemt met TNT misschien dat hun nog wel wat kunnen vertellen, neem aan dat dat wel ergens geregistreerd staat waar hun en wie pakketten afleverd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88209591
Het blijft natuurlijk lastig omdat je niet weet waar het fout gegaan is. Wie weet hebben ze het ook echt wel opgestuurd, maar is er iets anders 'fout' gegaan.
pi_88210399
Daar ging ik eerst ook van uit Meimeltje. Maar waarom reageren ze nu dan ineens niet meer op mijn emails? Dat ik zo 'raar' ineens. Nou ja, ik heb ergens nog een sprankje hoop dat het goed komt :)
pi_88210579
Ymme, wat beroerd zeg...
En zo'n programma als kassa kan die daar niks mee of een consumentenbond?
Fake it till you make it...
pi_88211193
Ik zou ze bellen, tot vervelens toe. :Y

Succes
  maandag 1 november 2010 @ 15:36:47 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88211419
Wat ik raar vind hé..
ALS het vervalst zou zijn dan moet het op een ander adres zijn afgeleverd?
Het is zo dat als ze op een ander adres leveren ze ten alle tijden een briefje in de bus moeten doen.
Met 'bij buren afgeleverd' en dan het huisnummer (want 't kan ook 2 huizen verderop zijn) of als 't terug gaat naar het postkantoor vinken ze dat aan etc..
In dit geval is het dus de schuld van de postbode, niet meer en niet minder.

Ik zou eens nagaan welke man bij jullie pakjes levert (bij ons is het altijd dezelfde man dus misschien bij jullie ook) vooral omdat track & trace afgeleverd bij jullie adres staat verdenk ik de postbode.
Als hij het namelijk bij de buren af had geleverd stond dat ook bij de track & trace.

Ik zou naar het postkantoor gaan en je verhaal uitleggen en wie welke route dus doet & om opheldering vragen.
En niet al te vriendelijk zijn, en als het nodig mocht zijn hogerop zoeken.
pi_88211521
Ik kon met googlen niets vreemds over die site vinden en die site bestaat volgens mij al een hele tijd want ik ben hm wel vaker tegen gekomen.
Dan zou ik eerder denken dat er toch iets met het verzenden is misgegaan, dus wat SC zegt eens bij TNT proberen te achterhalen.
pi_88211532
Pcies, een brutaal mens heeft de halve wereld.

Toch vind ik dat de winkel al deze moeite moet doen.
Klant is koning (mits die zich als een keizer gedraagt)
pi_88211651
Ik lees nu net dat het gaat om de Kakatula in Franeker.
Die is failliet,
De site is overgenomen door Pimpe in Bolsward en dat is een zeer betrouwbare winkel. :Y
Hier moet je uit kunnen komen, Ymme.
  maandag 1 november 2010 @ 15:45:04 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_88211712
Het is heel erg offtopic en misschien ongepast enzo..
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'

:{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 november 2010 @ 15:45:57 #194
298315 SacreCoeur
pi_88211742
Ik ken de site wel & heb 't ook weleens in een blad zien staan.
Dus ik denk dat de schuld bij tnt ligt, overduidelijk.

En ik denk dat de webwinkel er in dit geval niet veel aan kan doen.

Wat ook kan is dat het misschien verkeerd is gegaan via de site en/of apparaatje van tnt bezorger.
En ligt 't wel bij 't tnt kantoor.
Oh en als je iets bij tnt wilt bereiken moet je altijd even je id meenemen anders nemen ze je niet serieus.
Ik spreek uit ervaring :')

quote:
15s.gif Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'

Wat heb ik hier gemist :D
pi_88212333
We gaan het nu dan inderdaad bij de TNT verder zoeken. Daar moet de fout zitten.
Bedankt voor de tips. Bedankt.

En nu weer on-topic :)
pi_88213033
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:

Karma...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88213091
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Karma...
mja dat dus. Karma is a bitch.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 november 2010 @ 16:28:16 #198
298315 SacreCoeur
pi_88213345
Ik snap er echt geen drol meer van maargoed :P

Deze is het leuk!! de kleur.

pi_88213389

Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 17:12:14 #200
5428 crew  miss_sly
pi_88215132
Jurkje is binnen :D
Leuk ding, de roze/paarse variant vond ik ook neit mooi. De grijze op zich wel, maar ik denk dat met dit donkerblauwe de combiantiemogelijkheden beter zijn. En dat d ekleur Senna beter staat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')