abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88220910
Ik vind het allemaal leuk spul Becky. En lief dat je ouders zo aan het shoppen zijn geweest voor hun kleinkind.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 1 november 2010 @ 19:50:03 #227
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88221171
Jaaa lief he, is trouwens mijn schoonmama. Had van te voren wel een lijstje met foto's meegegeven wat ik mooi vond, maar daar zie ik niet echt iets van terug. Das best jammer. Mijn schoonmoeder heeft nou eenmaal een andere smaak, qua kleur, hysterie en vorm, en dat is helemaal niet erg.

Sssserpente, zo ver ga ik niet eens met kleding eigenlijk. Vind ik de kleur en de vorm belangrijk. Ze is een lang dun meisje dus de wat smallere broekjes staan haar erg leuk vind ik.

En nu ga ik sporten, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin.
pi_88221500
Sorbo. _O-

Ik vind heel vaak de blauwe dingen van de Hema voor meisjes leuker dan de roze/paarse kledingstukken, maar dat komt denk ik vooral doordat ik op een bepaald moment roze-moe word. Er treedt dan een soort verzadiging in, of zo.

En Hannah is fab. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 1 november 2010 @ 20:00:30 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88221672
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET :D
die heeft Evie ook ;)
heeft ze vandaag ook aan gehad O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88221686
Mij lijkt het heel moeilijk als ik in de winkels kijk om roze te omzeilen voor een meisje. Bijna alles is roze en de strikjes-factor ligt ook erg hoog.
pi_88221879
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:

Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:07:48 #232
5428 crew  miss_sly
pi_88222040
Ik heb best wat kleertjes waar niets roze aan is, hoor. En strikjes hou ik niet van, dus die heb ik ook vrijwel geen. Ik heb zelfs een zwart gebreid jurkje (ook hema) voor Senna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88222173
Dat zwarte jurkje vond ik ook leuk Miss, maar ik durfde het er niet op te wagen met vier katten, waarvan 3 perzen. Er zaten in de hema al pluisjes en haren op, hier zou het dan in een soort ragebol veranderen.
pi_88222328
Misschien zou ik dan toch beter moeten kijken.... Het is dan toch een indruk die ik heb. Als je zo over de rekken heenkijkt, springt het roze je tegemoet. Maargoed, wat weet ik van meisjes-kleding? :P
pi_88222476
Ah toe Claudia, houdt nog even een speech over strikjes :P
The way you rock'n'roll
pi_88222599
Ze zijn zo infantiel! Maarja, da's op zich nog niet zo gek voor kinderkleding.
pi_88222775
Ben ook geen fan van strikjes eigenlijk. Ik houd wel van roze, maar ik zorg er wel voor dat er genoeg variatie is met kleur.
pi_88222873
Ik vind strikjes eigenlijk wel prima als ze niet té prominent aanwezig zijn, maar ik merk gewoon dat ik een soort hoofdschuddende Claudia voor me zie als ik iets met strikjes aantrek bij Isabeau.

Niet dat het me ervan weerhoudt... ;)
pi_88223050
Dat vestje met gekleurde knoopjes is een schatje Becky!

Ymme wat verschrikkelijk balen zeg, wat een enorm bedrag :o
Dat is mij gelukkig nog helemaal nooit overkomen, ook via marktplaats tot nu toe altijd goed gegaan

Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik

Wolf had vandaag zn trui aan die ik op de tweedehands beurs kocht. Ik vind hem zo leuk dat ik hem als hij niet meer past bewaren ga voor een tweede ooit.
De mouwen zijn trouwens heel donkerblauw in het echt, lijken lichter door flits
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88223173
Oh, dat staat hem erg leuk, Poppejans!
pi_88223528
Oh zo aan vind ik 'm veel leuker dan op die andere foto Poppejans. Heb je goed ingeschat.
The way you rock'n'roll
  maandag 1 november 2010 @ 20:39:41 #242
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88223656
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Oh leuk! kunnen Isabeau en Senna samen op pad in het blauwe jurkje! Hier is ie ook binnen :D

SC, schrik niet, maar ik vind het bruine shirt leuk!
Wil je me nooit meer zo laten schrikken :{w :P

Ik vind dat blauwe vogeltjes truitje + stippen broekje ook onwijs gaaf.
Ook de kleur.

Oh en ik heb gemerkt dat ik nogal val op jongens shirts met van die elleboog stukken.
Dat is stoer.
pi_88224065
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik
Ja via dat topic was het en had ik dus ook besteld :D Zit/zat jij ook op dat forum?? :D

Wolf met zn mooie blauwe ogen en de trui die hm heel goed staat!
pi_88224186
ha poppejans wat leuk :D staat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.

Roze en strikjes is wel heel erg oververtegenwoordigd voor meisjes ja, het is the obvious choice lijkt wel. Maar er is gelukkig wel heel erg veel anders te krijgen. Zelfs bij Hema of H&M :Y
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88224195
Ik vind dat bruine shirt wat SC liet zien ook leuk. Ik vind strikjes dus wel oke :Y

En becky; wat een leuk spul zeg!

en de ogen van Wolf valt me het meeste op hierboven O+
pi_88224216
oh en Becky leuk zeg!
Het rompertje vind ik ook niet zo, ik hou niet per se an zulke kraagjes. Maar wie weet kun je er wat mee met kerst ofzo :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88224271
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
heel vervelend ja :{

ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
pi_88224280
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
ha poppejans wat leuk :D staat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.
Ik vind hm juist wat van B van Rocka weghebben!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:51:37 #249
5428 crew  miss_sly
pi_88224296
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88224319
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef lily het volgende:

[..]

ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')