die heeft Evie ookquote:Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET
Wil je me nooit meer zo laten schrikkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Oh leuk! kunnen Isabeau en Senna samen op pad in het blauwe jurkje! Hier is ie ook binnen
SC, schrik niet, maar ik vind het bruine shirt leuk!
Ja via dat topic was het en had ik dus ook besteldquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik
heel vervelend jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
Ik vind hm juist wat van B van Rocka weghebben!quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
ha poppejans wat leukstaat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwartquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef lily het volgende:
[..]
ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |